Ja lekker weer hoor.. bekende banen maar allemaal een stuk mooier afgewerkt.quote:
Ik heb die puur omdat de Saturn versie erbij zit.... die is zo briljantquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:52 schreef Darkzell het volgende:
Heb gister Panzer Dragoon Orta binnen gekregen en tot nu toe is het een zeer vermakelijke game. Ik ben nog niet zo ver natuurlijk dus miss dat het nog verandert. Zit nu in episode 5 dus hopelijk blijft ie leuk.
Ik weet het niet meer.... uitspelen op easy of na level 5 of 6 ofzo... weet het niet meer. Check gamefaqs.com ofzo !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef Darkzell het volgende:
Hoeveel levels zitten er trouwens in en wanneer krijg je die Saturn versie.
Uitgesteld? Volgens mij is dat altijd al de releasedate geweest. Daarom vond ik het al raar dat je zo enthousiast deed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie overal ineens dat de release date voor BF2 voor Xbox is uitgesteld !!
Due for release on 18/11/2005
Dan haal ik hem niet.... paar weken later kan ik 360 gamen namelijk
Nee ik zag overal 26 oktober staan dus dacht ik van nou,.... even dik 5 weekjes gamen... maar nee. Ik hou het nu op FCI !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uitgesteld? Volgens mij is dat altijd al de releasedate geweest. Daarom vond ik het al raar dat je zo enthousiast deed.
Ergens in het eerste kwartaal komt hij ook op de 360 uit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Nee ik zag overal 26 oktober staan dus dacht ik van nou,.... even dik 5 weekjes gamen... maar nee. Ik hou het nu op FCI !
Kun je beter 2004 halen, is waarschijnlijk nog goedkoper. Ik vond 2004 veel fijner spelen dan 2005. Betere menustructuur, leukere soundtrack, betere opzet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef Klonk het volgende:
Mischien al eerder gemeld maar Tiger Woods 2005 ligt nu voor 9,99 (een tientje dusbij de Intertoys
Geeft op die witte knop rammen dan geen voldoening? ;?0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb 2005 veel op de pc gespeeld en wou eigenlijk wel eens weten hoe een golfspel op de xbox speelde, en het is best wel lekker eigenlijk, al mis het lekker uit kunnen halen met de muis.
ik doe weer mee (als het mag o heilige sjotimequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer Far Cry gamenBen aan een map begonnen.... vrij veel opties... doch simpel te maken !
Wat een vraagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe weer mee (als het mag o heilige sjotime)
dat wantrouwen ook..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een vraag![]()
Ja tuurlijk....
Kan ik weer afgeslacht worden door je
zolang je er niet over droomt is het goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:56 schreef Morthill het volgende:
Zit over die game te dneken namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou het spel zelf een 7.5 geven ofzo, maargoed wie ben ik he
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:07 schreef Gamedemon het volgende:
Kheb vanavond jade empire uitgespeeld, ik vind de 9ens en 10en veels te hoog die het spel krijgt.
het begin is er goed, erg sfeervol en alles.
totdat je in tien landing aankomt, daar begint alles hetzelfde te worden, tis quests aannemen in de stad, stad uitlopen en alles in 1 keer afronden, en zo de rest van het spel door.
combat systeem is ook erg simpel, je kan op A drukken voor een normale attack, op B om een blockend iemand te laten stoppen met blocken en dat was het.
je hebt wel verschillende stylen maar das allemaal 1 pot nat.
ook erg stom hoe de support styles werken, ik kon met 1 style de vijand stunnen, vervolgens snel switchen om damage te doen, en snel weer terug om em te stunnen en zo de hele tijd door.
zo heb ik zelfs de eindbaas omgelegd, echt te simpel gewoon.
en het verhaal was ook niet al te schokkend, einde zag ik redelijk aankomen ook.
voorderest wel een leuke game om te spelen, kheb er 22 uur over gedaan om het uit te spelen.
het meest sfeervolle stukje vond ikDat spel heb je net.... tering wat doe je dat snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou het spel zelf een 7.5 geven ofzo, maargoed wie ben ik he![]()
Maar ik ben het met je eens.... absoluut geen 9 of 10 waard. Kotor is vele malen beter !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Maar als je KotoR leuk vind, is deze game het dan waard om te kopen. Ik ben RPG dan, maar als het allemaal recht toe recht aan en simpel is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat spel heb je net.... tering wat doe je dat snel![]()
Maar ik ben het met je eens.... absoluut geen 9 of 10 waard. Kotor is vele malen beter !
kotor was ook simpel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar als je KotoR leuk vind, is deze game het dan waard om te kopen. Ik ben RPG dan, maar als het allemaal recht toe recht aan en simpel is?
In principe wel maar het verhaal waar iedereen het over had boeide me niet. Sfeer ook niet.... beetje leeg allemaal. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Probeer hem anders eens of check de video review ergens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar als je KotoR leuk vind, is deze game het dan waard om te kopen. Ik ben RPG dan, maar als het allemaal recht toe recht aan en simpel is?
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe lang doe je er ongeveer over om fable uit te spelen?
ah dat is een mooie lengtequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)
Idd, verdomd irritant. Ben nu dit weekend bezig, en ik ben echt gewoon klaar. Ik zit nu echt van. WTF. Is die game nu al klaar. Fucking shit he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)
de game is inderdaad aan de korte kant, maar het is wel een geweldige game. Heel erg sfeervol en ook prima graphics en gameplayquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef Morthill het volgende:
Kortom, niet echt boeiend. Molyneux zou bij EA moeten gaan werken. Hypen en crap afleveren is ie beter in dan wie dan ook.
Was dat misschien http://www.gamefreax.de/ ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Dudes, ik heb hulp nodig. Ik wil mijn Xbox opleuken en er een leuke case omheen doen zodat ie iets minder ordi oogt, of iig specialer...
Nu ben ik op zoek naar die metalen case die op een gegeven moment op een duitse site aanwezig was, maar ik kan hem domweg niet meer vinden... Kan iemand me hiermee helpen?
tweede optie die ik heb is om hem helemaal met plastic-primer te behandelen en daarna met 3 kleuren oranje/bruin volledig geroest te spatten, maar dat is wat intensiever om te maken..
Nope, het was echt een case die je zo tussen je versterker en DVD speler kon plaatsen, kaal aluminiumquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was dat misschien http://www.gamefreax.de/ ?
mooie gein gister op fort nexiumquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:34 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren echt een onwijze coole Live avond manFar Cry
Heb ook al dik 8 uur in een map zitten. Wat een werk om er 1 te maken, maar hij wordt gaaf...
Ohja,...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mooie gein gister op fort nexium
vooral toen ik aan het snipen was in die toren en jullie met 2 man met rocketlaunchers van 2 kanten gingen schieten
Joh 8 uur ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:34 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren echt een onwijze coole Live avond manFar Cry
Heb ook al dik 8 uur in een map zitten. Wat een werk om er 1 te maken, maar hij wordt gaaf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
ik weet niet eens wat poorten zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Dit las ik ergens en hoorde ik van Gamedemon. Ik heb soms problemen om mensen te verstaan en of te joinen.....
U dient poorten : 88 en 3074 door te zetten naar het vast ingestelde ip adres van de Xbox
Instructions zou ik hier vinden maar ik kan die poort nummers daar nergens vinden!!
http://www.zyxel.nl/support/z119.html
Ik heb een Zyxel modem maar geen idee hoe ik poorten naar het vaste IP adres van mijn Xbox krijg... weet niet eens hoe ik het IP adres van mijn Xbox moet wetenAlles staat bij mij op obtain automatically.... !
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef peristilius het volgende:
Poorten zijn toch spelletjes die eigenlijk van een andere spelcomputer komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |