Ik doelde meer op "als je hem vandaag besteld heb je hem morgen"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=441764&s=17
niet bij dimplus of wehkamp.... bestelde bij wehkamp laatst iets om 22:00 s' avonds.... volgende dag in mijn busquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "als je hem vandaag besteld heb je hem morgen"
Dat zal wel Maandag worden dan
Ik zal eens op jou hoofd klikken,...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
niet bij dimplus of wehkamp.... bestelde bij wehkamp laatst iets om 22:00 s' avonds.... volgende dag in mijn busDimplus moet je voor 16:00 bellen
Dus ALS je wilt gamen morgen dan kan dat
Wehkamp heeft ook bliksem bezorging Gijs
Klik dan met je hoofd
Kon je op bezorgtijden klikken? Ze sturen meestal een acceptgiro meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou hoofd klikken,...
Nou ik heb de bestelling gedaan bij Whekamp.. (?) en ik kon direct betalen.. moet zeker aan de deur dan denk ik?
Aniways.. als ik hem morgen dan niet heb, dan ben jij verantwoordelijk![]()
Heerrrrlijk dan.. dat zeiden ze namelijk niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kon je op bezorgtijden klikken? Ze sturen meestal een acceptgiro mee
Je ik vul vaak de rechterkant in. Bestellen zonder klant te worden optie en dan kan ik een page verder mijn bezorgdatum klikken... meestal de dag daarna al. Zelfs om 22:00 s' avonds kan dat nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerrrrlijk dan.. dat zeiden ze namelijk niet.
wel als je donderdag besteld, je het vrijdag hebt
Ja, las het net, komt met acceptgiro thuis... he lekker Gijs, scheelt me weer een hoop stress en gebel dit keer dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je ik vul vaak de rechterkant in. Bestellen zonder klant te worden optie en dan kan ik een page verder mijn bezorgdatum klikken... meestal de dag daarna al. Zelfs om 22:00 s' avonds kan dat nog.
Ik kreeg toen een pakketje nog geen 13 uur later in de bus met daarin de acceptgiro !
Lekker Gijs.... dat wordt een heerlijk weekend voor jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, las het net, komt met acceptgiro thuis... he lekker Gijs, scheelt me weer een hoop stress en gebel dit keer dan.
Trek dat niet he, godganse land afbellen voor een spel, en 99% van de mensen die je aan de lijn krijgt weten niet eens wat een xbox is. Kan je ze wel slaaannnnnn
Ik zal jou eens in mn brievenbus passen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker Gijs.... dat wordt een heerlijk weekend voor jeEn je hoeft er niet voor thuis te blijven.... past gewoon in je brievenbus
Far Cry Instinctsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb m'n x-box een tijdje niet meer gebruikt maar daar gaat vanaf nu weer verandering in komen, wat zijn goede spellen die laatst gereleased zijn?
ja die lijkt me erg leuk, maar op de screenshots die ik op ign zie ziet het er erg goed uit, maar gister op Gammo zag ik het ook en toen zag het er best slecht uit. heb jij 'm? issie mooi?quote:
Ja 2 bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo2 vlgs mij.. maar die middelvinger ook op de beeldbuis zetten, of stompen geven aan de tv
Echt meesterlijk
Het is de missing link tussen de Xbox en de Xbox360. Echt schitterend gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja die lijkt me erg leuk, maar op de screenshots die ik op ign zie ziet het er erg goed uit, maar gister op Gammo zag ik het ook en toen zag het er best slecht uit. heb jij 'm? issie mooi?
Die last.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, las het net, komt met acceptgiro thuis... he lekker Gijs, scheelt me weer een hoop stress en gebel dit keer dan.
Trek dat niet he, godganse land afbellen voor een spel, en 99% van de mensen die je aan de lijn krijgt weten niet eens wat een xbox is. Kan je ze wel slaaannnnnn
ah kijk dat klinkt goed. deze ga ik zeker halen danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is de missing link tussen de Xbox en de Xbox360. Echt schitterend gewoon.
Grafisch idd erg mooi. Maak je daar maar geen zorgen om !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah kijk dat klinkt goed. deze ga ik zeker halen dan![]()
Geen Livequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:40 schreef Morthill het volgende:
Maar kunje dan niet beter voor de PC halen eignelijk>
niet met mijn pcquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:40 schreef Morthill het volgende:
Maar kunje dan niet beter voor de PC halen eignelijk>
Waarschijnlijk iets met een firewall, was voor Burnout 3 ook nodig om poorten open te zetten anders kon ik niet in de game komen met Bastard bijv.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Mensen hier een idee waarom je soms friends niet kan joinen of verstaan. Had het met RB3 wel eens, met Halo 2 en nu ook met Far Cry,.... games bestaan niet terwijl ze met zijn allen daarop aan het gamen zijn. Ik kom namelijk niet op Kepler's zijn games en als iemand anders hem aanmaakt en we zijn beiden in dat spel verstaan we elkaar niet....
Geeen idee... iemand ?
Wat is jou nickname dan op LIVEquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met een firewall, was voor Burnout 3 ook nodig om poorten open te zetten anders kon ik niet in de game komen met Bastard bijv.
Nog steeds Tain NL, maar nog steeds geen kabel getrokken naar mijn Xboxquote:
Even toevoegen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog steeds Tain NL, maar nog steeds geen kabel getrokken naar mijn Xbox
Ik zal mijn XP firewall eens uitzetten... misschien helpt datquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met een firewall, was voor Burnout 3 ook nodig om poorten open te zetten anders kon ik niet in de game komen met Bastard bijv.
Oh dan zal ik je wel ergens in mn lijst hebben staan maar sta je nooit onlinequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog steeds Tain NL, maar nog steeds geen kabel getrokken naar mijn Xbox
Altijd uitzetten dat ding.. die werkt echt kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal mijn XP firewall eens uitzetten... misschien helpt dat
Zag ik nu ergens dat je TW2006 al gespeeld had?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan zal ik je wel ergens in mn lijst hebben staan maar sta je nooit online
Zoals meerendeel van mn friends.. skip er wel eens doorheen en dat ik denk "waar ken ik die Gijs nou van dan"
Voelt veiliger maar is dus kutquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Altijd uitzetten dat ding.. die werkt echt kut.
Nee, we wachten in spanning op de postmanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag ik nu ergens dat je TW2006 al gespeeld had?
Mischien helpt het om geen peuken te roken met je headset op, daar kan je microfoon van verbrandenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Mensen hier een idee waarom je soms friends niet kan joinen of verstaan. Had het met RB3 wel eens, met Halo 2 en nu ook met Far Cry,.... games bestaan niet terwijl ze met zijn allen daarop aan het gamen zijn. Ik kom namelijk niet op Kepler's zijn games en als iemand anders hem aanmaakt en we zijn beiden in dat spel verstaan we elkaar niet....
Geeen idee... iemand ?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mischien helpt het om geen peuken te roken met je headset op, daar kan je microfoon van verbranden
zou ook aan mij kunnen liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Geeen idee... iemand ?
Veel plezier... laat even weten hoe die is !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef Bastard het volgende:
TW is binnen![]()
Laatste spel voor de box dan![]()
Kwas al een uur bezig met het poppetje bouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel plezier... laat even weten hoe die is !
Je was lang onlinequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kwas al een uur bezig met het poppetje bouwen
En tis fucking groot
De SP is zeker goed.... en ik vind ook Predator mode het coolst online. Maar dat capture the sample is ook cool....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
Dat far cry is echt vet online, athans de predator mode
ik vind dat chaos en teamchaos niet echt geschikt voor het formaat van de meeste mappen, maar predator mode is echt geniaal.
De single player is tot zover ook best wel goed, vooral dat alles first person gebeurt is erg vet gedaan.
Dus cut scenes in first person en alles, zoals in het begin als je ff een tukkie gaat doen, je gaat liggen en je kijkt naar de lucht, je word wakker en er hangen 2 helis die je beschieten.
je ziet jezelf op de bodem van het schip springen en zegt iets van motherfuckers en je springt first person uit de boot.
die mijn ging uit zichzelf af dat was het vreemde, ik was nog geeneens in de buurt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De SP is zeker goed.... en ik vind ook Predator mode het coolst online. Maar dat capture the sample is ook cool....
Ik plaatste een mijn, maar ik wist niet dat je achter me liep gisterenSorry
Dat doe ik ook,... en op bruggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vooral bij predator zijn die claymores handig om bij dat powerding te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |