Spel ondersteund Live.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef Bastard het volgende:
Dat worden stille en vooral saaie gameavonden als het een beetje realistisch is
Geen last mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Leuk hoor routers.. die dingen zijn zo handig
Moeten snipers niet heel stil zijnquote:
Jes, en ik denk dat ik ervoor ga binnenkortquote:
De makers hebben dan ook bekend gemaakt dat één Live game wel twee dagen kan durenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeten snipers niet heel stil zijn![]()
Heel mooi ding..... !! Moeilijk om te doen of kan je het laten doen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jes, en ik denk dat ik ervoor ga binnenkort
voor die 2 euro neem ik er wel zo'n schijfje bij, en volgens mij valt het best mee... Alleen dat solderen moet ik nog even bekijken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel mooi ding..... !! Moeilijk om te doen of kan je het laten doen ?
quote:Originally Posted by Sjotime
Mensen,... ik geef het bijna op. Ik heb problemen om 1 a 2 friends te verstaan of te joinen met een Xboxlive game. Helpdesk van Xbox gebeld. Die hadden het over het bekende y,y,y,y, druk methode om de NT mode te controleren. Resultaat.... soms zit ik op NT3 en soms op NT1. Vrienden van me op NT2 of 1. Vraag me allemaal niet wat het is.
Ook kreeg ik als tip om port forwarding te doen. Port 88 en 3407 open gezet naar het IP address van mijn Xbox op mijn Zyxel 2602 prestige modem/router. Dit loste het probleem niet op. Daarna ports verwijderd en op advies 'Upnp' aangezet. Universal plug and play met enable configuration changes. Ook dit lost het probleem niet op. Hoe vind je trouwens het IP address van je Xbox.
Ik weet het niet meer. Andere router nemen? Zonde want ik gebruik Tiscali family met telefonie dus wil ik mijn telefoon aangesloten houden. Heeft iemand nog tips of ideeen. Kan ik mijn modem NT1 forceren? Moet ik bv een andere aansluitmanier zoeken..... ik weet het niet meer. Heeeelp
Is dit probleem anders misschien verholpen als de 360 komt?
Is het niet zo dat je multimedia modem ook al een router is? Dus dan zou je twee routers achter elkaar hebben geplaatst. Ik ben ook net overgestapt (maar dan naar Versatel) en had ook vreemde problemen omdat ik niet gezien had dat het modem ook al een router is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[...] Is er iemand hier op fok die hier ervaring mee heeft
als je meerdere netwerkkaarten hebt zou je voor de gein is kunnen proberen je xbox op je pc aan te sluiten en dan internet delen te doen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik heb nog steeds dit probleem. Ik hoor nu al 3 mensen niet meer. Vreemd genoeg allemaal ADSL gebruikers net als ik. Kabel gebruikers hoor ik prima. Ik weet het niet meer. Andere netwerkkaart geprobeerd, firewalls uitgezet, statische routes aangemaakt, UPNP aan gedaan, porten open gezet.... het helpt niet.
Waarom kan ik toch geen users verstaan
Dit nog maar eens gepost in het Xboxworld topic. Is er iemand hier op fok die hier ervaring mee heeft
Mijn modem is een router ja,......... en ik heb er geen tweede tussen zitten. Tja ik wacht wel af... kan ook aan die andere gozer liggen nu. Alles moet goed staan nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:29 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je multimedia modem ook al een router is? Dus dan zou je twee routers achter elkaar hebben geplaatst. Ik ben ook net overgestapt (maar dan naar Versatel) en had ook vreemde problemen omdat ik niet gezien had dat het modem ook al een router is.
Als je modem een router is, dan even je tweede router eruit halen. Een nieuw IP laten genereren door windows en je andere instellingen correct zetten.
Als dat niet het probleem is, dan heb ik er geen ervaring mee
We hebben je gemist gisteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je meerdere netwerkkaarten hebt zou je voor de gein is kunnen proberen je xbox op je pc aan te sluiten en dan internet delen te doen...
als je er echt mee zit tenminste
Wel gelachen gisteren weerquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
gelukkig is het op live wel een super spel
dat vind ik juist erg coolquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
. en dan komen die irritante suicide zombies .
Da's wel vreemd, dat is bijna precies dezelfde kritiek als er op de pc versie was. Je zou verwachten dat ze dat dan aanpassen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
en dan komen die irritante suicide zombies .
Echt TE irritant
mjah die monsters op de pc was het punt dat ik stopte met spelen omdat de game heel erg veranderde.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef speknek het volgende:
Ja ik praat sowieso poep, de kritiek was meer de vreemde monsters die erin voorkwamen, die afbreuk deden aan de eerdere levels met gewone mensen. Never mind what I said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |