Ze vonden het nodig dat ze zichzelf als politie gingen inzetten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:37 schreef remlof het volgende:
joost: "grappig dat de rookpolitie gister als ordehandhavers werden ingezet"
ja en joost liep vooral heel "heldhaftig" achter rob aan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ze vonden het nodig dat ze zichzelf als politie gingen inzetten.
Twas wel nodig ... dat wel
Moest even snel iets tikken. Nu beter?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:37 schreef Loedertje het volgende:
Scanman , wat kun jij de dingen altijd weer heerlijk verdraaien. Je hebt soms iets van Chantal
Waarschijnlijk vind ze brood dat je zelf "inelkaar moet zetten" niet gezond, en loopt de dietist maar uit dr #*$!% te lullen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom Tanja apart stokbrood moet krijgen. Ten eerste is dat wit en dus niet zo goed als bruinbrood en ten tweede is het niet iets dat je per se moet hebben als de héle groep op rantsoen zit![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef milagro het volgende:
Goh, wat is het hier opgeruimd, zeg, heb jij dat gedaan ,Rob?
Tjonge, wat fijn, zeg, bedankt, maar de volgende keer doen wij het, hoor!
hebben ze niets van die zonsverduistering gemerktquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt dat het half 12 is... maar 10 minuten zit ie ernaast.
Ja, hij heeft echt een goede biologische klokquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt dat het half 12 is... maar 10 minuten zit ie ernaast.
quote:
Ik vond Joost juist verrassend goed optreden toen hij de dronken kneusjes toesprak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:39 schreef remlof het volgende:
ja en joost liep vooral heel "heldhaftig" achter rob aan...
hoe zouden ze dat moeten doen, dan, daar merk je ook geen donder van, tenzij je het weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
hebben ze niets van die zonsverduistering gemerkt
Er liggen er nog een paar op de bank geloof ik, en nog een paar in de kamers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
Er liggen dus nog steeds mensen te slapen?
En zijn Roel en Linda nog verder gegaan met hun vrijerij?
Ik geloof daar niks van. Volgens mij zitten ze steeds op die klok te loerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, hij heeft echt een goede biologische klok
IKEA broodquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef CGJung het volgende:
Waarschijnlijk vind ze brood dat je zelf "inelkaar moet zetten" niet gezond, en loopt de dietist maar uit dr #*$!% te lullen....![]()
Thanks!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Dagonet het volgende:
Er liggen er nog een paar op de bank geloof ik, en nog een paar in de kamers.
Roel heeft Linda rond een uurtje of vier weer bij hem in bed getrokken maar of ze nog wat hebben klaargespeeld geen idee
Met rode teennagelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef teamlead het volgende:
Roel kijkt echt alsof hij net uit een ei gekropen komt zeg
rozequote:
same here, schrok me te pleuris van die tuut tuut..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, ik had de speakers luid staan om iets van het gesprek te kunnen volgen....komt die stem van BB er KEIHARD doorheen.
* teamlead flikkerde van zijn stoel van schrikquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, ik had de speakers luid staan om iets van het gesprek te kunnen volgen....komt die stem van BB er KEIHARD doorheen.
had ik ook, schrik me helemaal gekquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Nu helemaal, ik snap echt niet wat die wijven in hem zien, vind hem zo driekeer niets qua uiterlijk ...huuuuh brrrquote:
Vond jij het ook al zo bitcherig klinken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:49 schreef PCaulfield het volgende:
Dido: "Ik had jullie even niet gezien." RIGHT
ze wist het al, ze wilde alleen even dat Roel wist dat zij het weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:49 schreef PCaulfield het volgende:
Dido: "Ik had jullie even niet gezien." RIGHT
ja, vooral richting Lindaquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond jij het ook al zo bitcherig klinken?
het was echt zo grappig ook, en Tanja beviel zowat daar en danquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft in haar broek gepist van het lachen vannacht, toen ze Roel gingen opmaken.
en chantal balen, want die had het liever zelf doorgeluldquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:54 schreef teun911 het volgende:
Tanja heeft dingen over roel/linda doorgeluld aan Dildo. vertelde ze tegen Chantal.
zei ze niet dat dido zwaar telerugesteld wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Tanja zegt net tegen Chantal dat ze zwaar teleurgesteld is. En terecht (nog steeds haar woorden hoor, niet mijn commentaar)
Zijn nog dronken, komt straks wel. Jammer dat ze op rantsoen zijn, een lekker Engels ontbijt wil de katers wel eens losmaken..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef teun911 het volgende:
Naat Ingrid en Menno zeggen geen kater te hebben
als je de context weet, waarin ze dat deed, is het helemaal terecht, hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
NSB Tanja heeft weer lopen lullen tegen dido
De vraag is meer of hij dat nog weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Weet Linda eigenlijk nog wat ze vannacht met Roel heeft geflikt?
Denk het nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
ja. en het boeit haar geen reetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Hij weet het ook niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
De vraag is meer of hij dat nog weet
Kan ook dat ik het niet goed hoorde hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:56 schreef teamlead het volgende:
zei ze niet dat dido zwaar telerugesteld was(viel er halverwege in, hoorde de stem van chantal en schakelde weer uit)
Normaal weet ik niet of het Tanja's taak is om dat te melden, maar in dit geval is het primaquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:56 schreef milagro het volgende:
[..]
als je de context weet, waarin ze dat deed, is het helemaal terecht, hoor.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:58 schreef AnTjUh het volgende:
Dat gezicht van Dido
het spreekt boekdelen ze is echt wild!!!
en inderdaad, ze loopt weer wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
Linda gaat naar de DBK
als ze dr binnen willen laten zegt ze
NOT DUS!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
Linda gaat naar de DBK
het is niet haar taak, maar ik had het ook gezegd, op dat moment, en Dido dus onderbroken voordat ze ging zeggen hoe erg ze het vond voor Roel allemaal ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal weet ik niet of het Tanja's taak is om dat te melden, maar in dit geval is het prima
D'r excuses aanbieden zekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
Linda gaat naar de DBK
het boeit haar allemaal geen reet, maar toch maar even excuses aanbiedenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef teun911 het volgende:
Linda gaat naar de dagboekkamer
'dan heb ik dat tenminste al gehad'
Blijkbaar heb ik dat niet goed gehoord: iedereen blijft gewoon zittenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is 12 uur en z emoeten 1 slaapkamer in...mogen ze de klok van de roddelbad niet op tijd zetten of zo?
Vergeleken met de uitzending van in de huid van, was het 1 minuut ongeveer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:00 schreef Gert het volgende:
Nou eens kijken hoeveel vertraging er op de lijn zit.
De sirenes gaan NU hier.
Iedereen die buiten is moet naar binnen, allemaal naar één slaapkamer en ramen en deuren gesloten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef AnTjUh het volgende:
Ze krijgen instructie maar ik kon t niet horen![]()
In d'r stringquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef milagro het volgende:
[..]
het boeit haar allemaal geen reet, maar toch maar even excuses aanbieden
in ieder geval dat Linda de dbk in mochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef michelc85 het volgende:
wat zei die gast nou over de intercom
Je hebt het goed gehoord, ze luisteren alleen nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat niet goed gehoord: iedereen blijft gewoon zitten
En dat op het moment dat er zo'n alarm afgaatquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedereen die buiten is moet naar binnen, allemaal naar één slaapkamer en ramen en deuren gesloten.
Eng menSCH .quote:
Figuresquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt het goed gehoord, ze luisteren alleen niet
even ervoor hequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat op het moment dat er zo'n alarm afgaat
Heerlijk gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef AnTjUh het volgende:
Zo en nu gaan we lekker ff een beetje gezellie nababbelen over gisteren met zn allen in 1 kamer!!!!
Zou ook nog kunnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef PCaulfield het volgende:
Wil BB niet gewoon iedereen op 1 kamer hebben om reacties uit te lokken?
Tuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had het al voor het feest... maar nu helemaal. Lindais een heerlijke meid en mag van mij winnen.
Ohja dat zou ook eens tijd worden!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef AnTjUh het volgende:
Zo en nu gaan we lekker ff een beetje gezellie nababbelen over gisteren met zn allen in 1 kamer!!!!
Chantal check jij je zender maar niét.quote:
HEY! Ingrid was niet dronkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal check jij je zender maar niét.
Als er iémand nog veel dieper in mijn achting is gedaald vannacht, dan is het die valse roddelkut wel.
Ze heeft Ingrid zodanig bewerkt dat die er blijkbaar nog steeds beduusd van is. OK, Ingrid had een slokje op, maar voordat je iemand een "kankerlijer" noemt (Ingrid over Rob)....
Heb toch de indruk dat Chantal's missie totaal is misluktquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er iémand nog veel dieper in mijn achting is gedaald vannacht, dan is het die valse roddelkut wel.
Ze heeft Ingrid zodanig bewerkt dat die er blijkbaar nog steeds beduusd van is. OK, Ingrid had een slokje op, maar voordat je iemand een "kankerlijer" noemt (Ingrid over Rob)....
Dat heb ik in de streamverslagen even gemist... Enig idee wat de roddelkut tegen ingrid verteld heeft danquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Ingrid dat zegt, dan is dat zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef milagro het volgende:
[..]
HEY! Ingrid was niet dronken
zegt Ingrid....![]()
Dat ze dingen ziet, dat Rob iedereen wil uithoren, dat Rob een enge man is, dat Rob niet eerlijk is, dat Rob een homo is, dat Rob over Ingrid praat, dat Rob over Menno praat, dat Rob.... ....quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik in de streamverslagen even gemist... Enig idee wat de roddelkut tegen ingrid verteld heeft dan
Tuurlijk... prachtige TV dit... maar laat de bewoners maar ff zwetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
BB is pissig zegt Linda. Geloof ik geen zak van. BB vindt het maar wat mooi dat het gebeurd is
dat vind ik dus juist lafquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
Linda is ook top. Het maakt haar allemaal geen vuk uit eigenlijk, maar ze biedt toch excuses aan!
Ik zit helemaal klaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Zo daar gaat de beerput open. Iedereen klaar met koffie, peukje, broodje?
En zegt dat ze elke sanctie zal accepteren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Linda heeft haar excuses in de dbk aangeboden en BB heeft het aanvaard, maar vond het wel onacceptabel gedrag. Linda begrijpt dat volledig
Ja is wel wat voor te zeggen, misschien boeit het haar toch wel een beetje. Maar over het algemeen trekt ze zich van niemand iets aan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik dus juist laf
als iets je geen ruk boeit, biedt danook geen excuses aan
Ingrid was zéker dronken, met d'r kankerlijer over Rob, en het "opkankeren" tegen Nathalie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Ingrid heeft een mega pestbui, omdat Tanja zei dat zij ook dronken was
(raar lange tenen heeft ze toch soms)
en Roel baalt stilletjes echt wel
"ik vind het gewoon jammer dat het zo geeindigd is"quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef AnTjUh het volgende:
Ik ben niet boos alleen teleurgesteld
[afbeelding]
Zoals jij het nu opschrijft klinkt dat heel erg negatief. Linda is best sociaal en het feit dat ze haar excuses aanbiedt siert haar juist. Ik denk dat ze het ook heus wel meent, ze schaamt zich alleen niet voor het gedrag van gisteravond en dat bedoel je denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:13 schreef Falco het volgende:
Ja is wel wat voor te zeggen, misschien boeit het haar toch wel een beetje. Maar over het algemeen trekt ze zich van niemand iets aan.
Iets wat Rob zou hebben gezegd Ingrid en Menno, maar wat precies weet ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik in de streamverslagen even gemist... Enig idee wat de roddelkut tegen ingrid verteld heeft dan
maar dat mag niet van Rob.. want Rob vindt dat ze het maar leuk moeten vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft hier wel een punt. Sommigen hadden helemaal geen trek in die travestietenonzin.
nee, dat zegt Rob dus helemaal niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat mag niet van Rob.. want Rob vindt dat ze het maar leuk moeten vinden
en ze vond het einde een beetje asociaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef AnTjUh het volgende:
en nu voor de 10e x
DIDI IS NIET KWAAD!!!
ze vind het alleen jammer dat t zo is afgelopen punt
Voorspelbaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef milagro het volgende:
Roel gaat nu echt alles afzeiken wat Dido zegt
Omdat hij zichzelf klote voelt erover
Wat een lul is het ook
Ja, het deuntje wat Rob tegen zowat iedere bewoner heeft lopen ophangen. Dat ze Joost 3 dagen lang zouden hebben lopen pesten en dat ze van de een op de andere dag heel vriendelijk tegen hem zijn gaan doen omdat ze zagen dat hij groep in de ligt. En dat Menno niet deugt omdat hij teveel invloed op Ingrid heeft etc etc. Hier en daar verdraaid door Chantal. Net zoals Rob om mensen tegen elkaar op te zetten. Zij gaat alleen wat subtieler te werk. Hij heeft zich teveel gefocust op Menno en aanhang. Daarmee is hij door de mand gevallen. Een aantal mensen hebben dat inmiddels door. Het gestook van Chantal zal men pas zien als ze de afleveringen terug zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets wat Rob zou hebben gezegd Ingrid en Menno, maar wat precies weet ik niet.
Chantal heeft het over * dat die mensen daarover kwaad worden, dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
En Chantal vond het prachtig dat Linda zo gek deed, dus nu daarover klagen is niet op z'n plaats.
Ik vind 't best wel onverwachts eigenlijk.. Ik had deze groep juist zo ingeschat dat ze 'n travestiefeest geweldig zouden vinden. Zowieso, wat verwachtten ze dan in godsnaam?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan beide groepen wel begrijpen. Dat mensen een travestiefeest een domper vonden, snap ik wel. Dat mensen pissed waren dat het feest om 23:30 al stopte, snap ik ook wel. En Chantal vond het prachtig dat Linda zo gek deed, dus nu daarover klagen is niet op z'n plaats.
shit... weer niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:20 schreef Falco het volgende:
Dit wordt geen ruzie heb ik het idee.
Nee, geen openlijke... maar onderhuids gerommel hou je hier genoeg aan over. Hierdoor gaan heel veel mensen onverwacht op het bankje terecht komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:20 schreef Falco het volgende:
Dit wordt geen ruzie heb ik het idee.
Ze zat echt kéihard te lachen, om Linda het gevoel te geven dat ze leuk bezig was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:20 schreef Maerycke het volgende:
Chantal: Wij zaten erbij en het gebeurde
Wat een rotmokkel is het toch ook!
Hieruit blijkt dus dat het merendeel van de bewoners verschrikkelijk saai zijn. Ze denken alleen een leuk feestje te kunnen bouwen met veel alcohol (niemand die heeft gevraagd om wat non-alcolische drank voor Tanja en Rob, Tanja heeft dat zelf gedaan).quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft hier wel een punt. Sommigen hadden helemaal geen trek in die travestietenonzin.
Ik heb het idee dat Linda vantevoren al het plan het om lekker wild te gaan doen. En misschien ook wel het een en ander met Roel. In travestie is dat vrij lastig en misschien was het daarom een teleurstelling.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't best wel onverwachts eigenlijk.. Ik had deze groep juist zo ingeschat dat ze 'n travestiefeest geweldig zouden vinden. Zowieso, wat verwachtten ze dan in godsnaam?Of hoe had BB het gebracht dan?
![]()
Ze houdt zich nu compleet van de domme, terwijl ze gisteren zat aan te moedigen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zat echt kéihard te lachen, om Linda het gevoel te geven dat ze leuk bezig was.
En dronken Linda deed er gráág nog een schepje bovenop.
Absoluut. Deze groep wil graag eerlijk overkomen naar elkaar, maar niets is minder waar. Onderhuidse jaloezie en nijd zijn erg aanwezigquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Maerycke het volgende:
Nee, geen openlijke... maar onderhuids gerommel hou je hier genoeg aan over. Hierdoor gaan heel veel mensen onverwacht op het bankje terecht komen.
ziekmeldnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:24 schreef Dagonet het volgende:
godver, ik moet me zo echt eens gaan douchen en aankleden en naar m'n werk, een laptop onder de douche werkt niet he?
En Roel blijft maar zielig zeuren en huilen
[chantal-mode]Jawel! Doen! Doen![/chantal-mode]quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:24 schreef Dagonet het volgende:
een laptop onder de douche werkt niet he?
En niemand die haar ook even terecht wijstquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:23 schreef Gert het volgende:
Chantal: "Ik werd vanochtend wakker en ik dacht: wat ben ik blij dat ik me overal buiten gehouden heb."
Dit wordt echt te erg.
Aan de haaien voeren die lelijke trol.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef ernie09 het volgende:
[..]
[chantal-mode]Jawel! Doen! Doen![/chantal-mode]
Jawel, dat vindt hij wel, alleen Roel is een slecht verliezer, en zal nooit zijn ongelijk zomaar toegeven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:23 schreef Falco het volgende:
Roel heeft zich kapot gelachen en vindt het totaal onboeiend!
Probeer eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:24 schreef Dagonet het volgende:
, een laptop onder de douche werkt niet he?
Nou....ik vind het allemaal nep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Er zitten wel een stelletje brave borsten daar
Het werkt dus wel? Laptop onder de douche?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:27 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb trouwens een tyfushekel aan mensen die zich lamzuipen en hun gedrag daarna gaan vergoeilijken met 'ja, sorry, teveel gedronken, kon er niets aan doen, zo ben ik normaal niet'.
Hij neemt het wel op voor Linda. Dat is wel weer leuk om te horen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:26 schreef milagro het volgende:
Bovendien is hij wakker geworden naast Linda, is hij ook niet blij mee, en dan wordt meneer dwars en onverschillig.
Linda weet dat ze grenzen heeft overschreden, bied haar excuses aan en aanvaard de consequenties...als je dat kan ben je gewoon topquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:26 schreef Gert het volgende:
Linda veegt d'r straatje naar Big Brother toch echt wel schoon hoor, het interesseert haar wel degelijk.
Hopelijk is het allemaal nep... hoewel.... dan is heel BB nep. Maar dat wisten we eigenlijk ook al.quote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef CGJung het volgende:
Linda weet dat ze grenzen heeft overschreden, bied haar excuses aan en aanvaard de consequenties...als je dat kan ben je gewoon top![]()
![]()
![]()
nou, fantastisch, en ondertussen zeikt hij de rest af.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij neemt het wel op voor Linda. Dat is wel weer leuk om te horen.
In tegenstelling tot Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Linda weet dat ze grenzen heeft overschreden, bied haar excuses aan en aanvaard de consequenties...als je dat kan ben je gewoon top![]()
![]()
![]()
Milagroquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef milagro het volgende:
Nee, Chantal dat doe jij vooral, jouw fantasie slaat op hol de hele tijd.
Idd. Het is nu al vervelend aan het worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef Falco het volgende:
Het wordt nu een herhaling van dingen die al gezegd zijn
Ik denk dat hun gedrag heel erg gekleurd is door alle camera's die er zijn. Alleen Linda vergeet dat regelmatig en ik geloof idd dat Joost echt zo netjes is. En daar houdt het mee op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk is het allemaal nep... hoewel.... dan is heel BB nep. Maar dat wisten we eigenlijk ook al.
Ze zijn allemaal ergens bang voor. En Joost is gewoon zo keurig opgevoed denk ik. Die heeft zich echt gestoord aan wat er gebeurd is.
Soms, heel soms zijn we het nog wel eens eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef Loedertje het volgende:
Ik hoop op een fantastische knip en plak actie van de regie ten nadele van Chantal
Al haar acties en uitspraken in 1 programma...
Het toejuichen van Linda, het schreeuwen in de camera, het roddelen
Milagro, hoe komt het dat je nog steeds wakker bent?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Milagro
Dat komt omdat jij de dingen niet ziet die zij wel ziet
Ik versta die gast af en toe dus echt nietquote:
"Ja Dido ik heb inderdaad gezegd dat ik Roel zou pakken als je niet oplet. En nu lig ik nog steeds naast 'm. Sorry"quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij probeert zijn acties ook goed te praten en zegt daarbij ook dat Linda helemaal niet vervelend was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, fantastisch, en ondertussen zeikt hij de rest af.
Char tal...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Milagro
Dat komt omdat jij de dingen niet ziet die zij wel ziet
Schone schijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef Falco het volgende:
Wat een voorbeeldige groep is het toch. Gister liep het enorm uit de hand. Maar na een half uurtje bij elkaar op de slaapkamer is het weer koek en ei!
Ik denk hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Krijgen ze nu dan weer een weekopdracht>>>?
Ik gok erop van welquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Krijgen ze nu dan weer een weekopdracht>>>?
Géén idee waar Rob is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Loedertje het volgende:
Joost, Lieske en Dido kijken met een minderwaardige blik naar de groep.
Tanja en Rob zijn spoorloos en tellen buiten het zicht van de camera's tot 1000 ?
Ik hoop dat BB een keer zo'n filmpje aan de rest van de bewoners laat zien. Want die valse kut moet eerst genomineerd worden voordat wij haar het huis uit kunnen laten trappen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef Loedertje het volgende:
Ik hoop op een fantastische knip en plak actie van de regie ten nadele van Chantal
Al haar acties en uitspraken in 1 programma...
Het toejuichen van Linda, het schreeuwen in de camera, het roddelen
dat was ze wel, en dat vindt Linda zelf ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij probeert zijn acties ook goed te praten en zegt daarbij ook dat Linda helemaal niet vervelend was.
Dát zou idd geweldig zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB een keer zo'n filmpje aan de rest van de bewoners laat zien. Want die valse kut moet eerst genomineerd worden voordat wij haar het huis uit kunnen laten trappen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het
Een loopband-fiets-step-roeitraject met lamp.
Dát is nou het spel spelen, omdat mensen er altijd weer intrappenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Roel laat zich door die vrouwen gebruiken als de eerste de beste tamponquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ja Dido ik heb inderdaad gezegd dat ik Roel zou pakken als je niet oplet. En nu lig ik nog steeds naast 'm. Sorry"![]()
neequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Prachtig hoe ze stuk voor stuk hun eigen gedrag goed proberen te lullen!!
En de tering, ik zet de streams aan en het eerste wat ik hoor is Lieske over Groningen.......![]()
heb jij wel geslapen milagro?![]()
Ik denk ook dat ze er geen fuck van meent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dát is nou het spel spelen, omdat mensen er altijd weer intrappen
Mini tampons danquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef CGJung het volgende:
[..]
En Roel laat zich door die vrouwen gebruiken als de eerste de beste tampon![]()
Dronken worden is oke,maar hardhandig doen is so not donequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Geen excuus van Roel inderdaad, zelfs nu hij te horen krijgt hoe hardhandig hij is geweest.
Wie brandt er een dvd en gooit dat met een portable dvdspeler over het hek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB een keer zo'n filmpje aan de rest van de bewoners laat zien. Want die valse kut moet eerst genomineerd worden voordat wij haar het huis uit kunnen laten trappen.
Groter is het ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef CGJung het volgende:
En Roel laat zich door die vrouwen gebruiken als de eerste de beste tampon![]()
Dan speelt ze het spel dus goed (iig beter dan Roel). Ben benieuwd naar de sancties van BBquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dát is nou het spel spelen, omdat mensen er altijd weer intrappen
Weet je wel wat dat kostquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie brandt er een dvd en gooit dat met een portable dvdspeler over het hek?
Die jongen mist z'n gewilde jointjes. Zodra er iets gebeurd dat hem niet zint of iets dergelijks komt zijn gedrag in een heel ander daglichtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Geen excuus van Roel inderdaad, zelfs nu hij te horen krijgt hoe hardhandig hij is geweest.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ja Dido ik heb inderdaad gezegd dat ik Roel zou pakken als je niet oplet. En nu lig ik nog steeds naast 'm. Sorry"![]()
quote:
3 dagen fietsenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:36 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dan speelt ze het spel dus goed (iig beter dan Roel). Ben benieuwd naar de sancties van BB![]()
Met of zonder inbrenghuls ???quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel riep "Neuk de roels" , maar toen Linda dat wilde doen viel hij in slaap
Wie weet groeit dat ding wel tot een babyarmpje als ie opgewonden wordtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
inderdaad, wat een treurigheid daar in het vooronder, zeg
![]()
Ze kregen de beschikking over een camera om leuke travestiefoto's te makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die Polaroid foto's? Zijn dat foto's van het feestje?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die Polaroid foto's? Zijn dat foto's van het feestje?
Roel ook, ik geloof geen reet van zijn geheugenverlies, kwam wel heel snel opzetten vannacht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Linda weet nog best veel van gisteravond. Neem aan dat ze dus ook alel details van haar met Roel nog weet.
Naar huis ??????quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef Isabeau het volgende:
(zocht je die dan, Joost?)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Hij had ze nog nooit gedragen omdat hij maat 45 heeft en nog nooit hakschoenen in die maat had gezien (zocht je die dan, Joost?)
dat zou kunnen, maar in dit geval geloof ik daar niet in, het blijft omgekeerd evenredig aan zijn gehele status van dit moment wmbquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet groeit dat ding wel tot een babyarmpje als ie opgewonden wordt
Dat is d'r Eco-Lookquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:44 schreef milagro het volgende:
Jezus, wat ziet Chantal er vertieft uit
Rob en Tanja....en dan idd *de rest* (die elkaar zo goed aanvoelen !)quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Ze liggen wel in leuke groepjes trouwens. Lieske, Joost en Dido bij elkaar.... Roel en Linda bij elkaar ... en de rest. Daar is over nagedacht.
nee juist niet, en dat maakt het daarom nog duidelijkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Ze liggen wel in leuke groepjes trouwens. Lieske, Joost en Dido bij elkaar.... Roel en Linda bij elkaar ... en de rest. Daar is over nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |