Je hebt het goed gehoord, ze luisteren alleen nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat niet goed gehoord: iedereen blijft gewoon zitten
En dat op het moment dat er zo'n alarm afgaatquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedereen die buiten is moet naar binnen, allemaal naar één slaapkamer en ramen en deuren gesloten.
Eng menSCH .quote:
Figuresquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt het goed gehoord, ze luisteren alleen niet
even ervoor hequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat op het moment dat er zo'n alarm afgaat
Heerlijk gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef AnTjUh het volgende:
Zo en nu gaan we lekker ff een beetje gezellie nababbelen over gisteren met zn allen in 1 kamer!!!!
Zou ook nog kunnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef PCaulfield het volgende:
Wil BB niet gewoon iedereen op 1 kamer hebben om reacties uit te lokken?
Tuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had het al voor het feest... maar nu helemaal. Lindais een heerlijke meid en mag van mij winnen.
Ohja dat zou ook eens tijd worden!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef AnTjUh het volgende:
Zo en nu gaan we lekker ff een beetje gezellie nababbelen over gisteren met zn allen in 1 kamer!!!!
Chantal check jij je zender maar niét.quote:
HEY! Ingrid was niet dronkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal check jij je zender maar niét.
Als er iémand nog veel dieper in mijn achting is gedaald vannacht, dan is het die valse roddelkut wel.
Ze heeft Ingrid zodanig bewerkt dat die er blijkbaar nog steeds beduusd van is. OK, Ingrid had een slokje op, maar voordat je iemand een "kankerlijer" noemt (Ingrid over Rob)....
Heb toch de indruk dat Chantal's missie totaal is misluktquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er iémand nog veel dieper in mijn achting is gedaald vannacht, dan is het die valse roddelkut wel.
Ze heeft Ingrid zodanig bewerkt dat die er blijkbaar nog steeds beduusd van is. OK, Ingrid had een slokje op, maar voordat je iemand een "kankerlijer" noemt (Ingrid over Rob)....
Dat heb ik in de streamverslagen even gemist... Enig idee wat de roddelkut tegen ingrid verteld heeft danquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Ingrid dat zegt, dan is dat zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef milagro het volgende:
[..]
HEY! Ingrid was niet dronken
zegt Ingrid....![]()
Dat ze dingen ziet, dat Rob iedereen wil uithoren, dat Rob een enge man is, dat Rob niet eerlijk is, dat Rob een homo is, dat Rob over Ingrid praat, dat Rob over Menno praat, dat Rob.... ....quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik in de streamverslagen even gemist... Enig idee wat de roddelkut tegen ingrid verteld heeft dan
Tuurlijk... prachtige TV dit... maar laat de bewoners maar ff zwetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
BB is pissig zegt Linda. Geloof ik geen zak van. BB vindt het maar wat mooi dat het gebeurd is
dat vind ik dus juist lafquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
Linda is ook top. Het maakt haar allemaal geen vuk uit eigenlijk, maar ze biedt toch excuses aan!
Ik zit helemaal klaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Zo daar gaat de beerput open. Iedereen klaar met koffie, peukje, broodje?
En zegt dat ze elke sanctie zal accepteren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Linda heeft haar excuses in de dbk aangeboden en BB heeft het aanvaard, maar vond het wel onacceptabel gedrag. Linda begrijpt dat volledig
Ja is wel wat voor te zeggen, misschien boeit het haar toch wel een beetje. Maar over het algemeen trekt ze zich van niemand iets aan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik dus juist laf
als iets je geen ruk boeit, biedt danook geen excuses aan
Ingrid was zéker dronken, met d'r kankerlijer over Rob, en het "opkankeren" tegen Nathalie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Ingrid heeft een mega pestbui, omdat Tanja zei dat zij ook dronken was
(raar lange tenen heeft ze toch soms)
en Roel baalt stilletjes echt wel
"ik vind het gewoon jammer dat het zo geeindigd is"quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef AnTjUh het volgende:
Ik ben niet boos alleen teleurgesteld
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |