ze wist het al, ze wilde alleen even dat Roel wist dat zij het weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:49 schreef PCaulfield het volgende:
Dido: "Ik had jullie even niet gezien." RIGHT
ja, vooral richting Lindaquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond jij het ook al zo bitcherig klinken?
het was echt zo grappig ook, en Tanja beviel zowat daar en danquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft in haar broek gepist van het lachen vannacht, toen ze Roel gingen opmaken.
en chantal balen, want die had het liever zelf doorgeluldquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:54 schreef teun911 het volgende:
Tanja heeft dingen over roel/linda doorgeluld aan Dildo. vertelde ze tegen Chantal.
zei ze niet dat dido zwaar telerugesteld wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Tanja zegt net tegen Chantal dat ze zwaar teleurgesteld is. En terecht (nog steeds haar woorden hoor, niet mijn commentaar)
Zijn nog dronken, komt straks wel. Jammer dat ze op rantsoen zijn, een lekker Engels ontbijt wil de katers wel eens losmaken..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef teun911 het volgende:
Naat Ingrid en Menno zeggen geen kater te hebben
als je de context weet, waarin ze dat deed, is het helemaal terecht, hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
NSB Tanja heeft weer lopen lullen tegen dido
De vraag is meer of hij dat nog weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Weet Linda eigenlijk nog wat ze vannacht met Roel heeft geflikt?
Denk het nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
ja. en het boeit haar geen reetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Hij weet het ook niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
De vraag is meer of hij dat nog weet
Kan ook dat ik het niet goed hoorde hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:56 schreef teamlead het volgende:
zei ze niet dat dido zwaar telerugesteld was(viel er halverwege in, hoorde de stem van chantal en schakelde weer uit)
Normaal weet ik niet of het Tanja's taak is om dat te melden, maar in dit geval is het primaquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:56 schreef milagro het volgende:
[..]
als je de context weet, waarin ze dat deed, is het helemaal terecht, hoor.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:58 schreef AnTjUh het volgende:
Dat gezicht van Dido
het spreekt boekdelen ze is echt wild!!!
en inderdaad, ze loopt weer wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
Linda gaat naar de DBK
als ze dr binnen willen laten zegt ze
NOT DUS!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
Linda gaat naar de DBK
het is niet haar taak, maar ik had het ook gezegd, op dat moment, en Dido dus onderbroken voordat ze ging zeggen hoe erg ze het vond voor Roel allemaal ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal weet ik niet of het Tanja's taak is om dat te melden, maar in dit geval is het prima
D'r excuses aanbieden zekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
Linda gaat naar de DBK
het boeit haar allemaal geen reet, maar toch maar even excuses aanbiedenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef teun911 het volgende:
Linda gaat naar de dagboekkamer
'dan heb ik dat tenminste al gehad'
Blijkbaar heb ik dat niet goed gehoord: iedereen blijft gewoon zittenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is 12 uur en z emoeten 1 slaapkamer in...mogen ze de klok van de roddelbad niet op tijd zetten of zo?
Vergeleken met de uitzending van in de huid van, was het 1 minuut ongeveer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:00 schreef Gert het volgende:
Nou eens kijken hoeveel vertraging er op de lijn zit.
De sirenes gaan NU hier.
Iedereen die buiten is moet naar binnen, allemaal naar één slaapkamer en ramen en deuren gesloten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef AnTjUh het volgende:
Ze krijgen instructie maar ik kon t niet horen![]()
In d'r stringquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef milagro het volgende:
[..]
het boeit haar allemaal geen reet, maar toch maar even excuses aanbieden
in ieder geval dat Linda de dbk in mochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef michelc85 het volgende:
wat zei die gast nou over de intercom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |