Ze vonden het nodig dat ze zichzelf als politie gingen inzetten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:37 schreef remlof het volgende:
joost: "grappig dat de rookpolitie gister als ordehandhavers werden ingezet"
ja en joost liep vooral heel "heldhaftig" achter rob aan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ze vonden het nodig dat ze zichzelf als politie gingen inzetten.
Twas wel nodig ... dat wel
Moest even snel iets tikken. Nu beter?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:37 schreef Loedertje het volgende:
Scanman , wat kun jij de dingen altijd weer heerlijk verdraaien. Je hebt soms iets van Chantal
Waarschijnlijk vind ze brood dat je zelf "inelkaar moet zetten" niet gezond, en loopt de dietist maar uit dr #*$!% te lullen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom Tanja apart stokbrood moet krijgen. Ten eerste is dat wit en dus niet zo goed als bruinbrood en ten tweede is het niet iets dat je per se moet hebben als de héle groep op rantsoen zit![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef milagro het volgende:
Goh, wat is het hier opgeruimd, zeg, heb jij dat gedaan ,Rob?
Tjonge, wat fijn, zeg, bedankt, maar de volgende keer doen wij het, hoor!
hebben ze niets van die zonsverduistering gemerktquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt dat het half 12 is... maar 10 minuten zit ie ernaast.
Ja, hij heeft echt een goede biologische klokquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt dat het half 12 is... maar 10 minuten zit ie ernaast.
quote:
Ik vond Joost juist verrassend goed optreden toen hij de dronken kneusjes toesprak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:39 schreef remlof het volgende:
ja en joost liep vooral heel "heldhaftig" achter rob aan...
hoe zouden ze dat moeten doen, dan, daar merk je ook geen donder van, tenzij je het weetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
hebben ze niets van die zonsverduistering gemerkt
Er liggen er nog een paar op de bank geloof ik, en nog een paar in de kamers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
Er liggen dus nog steeds mensen te slapen?
En zijn Roel en Linda nog verder gegaan met hun vrijerij?
Ik geloof daar niks van. Volgens mij zitten ze steeds op die klok te loerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, hij heeft echt een goede biologische klok
IKEA broodquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef CGJung het volgende:
Waarschijnlijk vind ze brood dat je zelf "inelkaar moet zetten" niet gezond, en loopt de dietist maar uit dr #*$!% te lullen....![]()
Thanks!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Dagonet het volgende:
Er liggen er nog een paar op de bank geloof ik, en nog een paar in de kamers.
Roel heeft Linda rond een uurtje of vier weer bij hem in bed getrokken maar of ze nog wat hebben klaargespeeld geen idee
Met rode teennagelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef teamlead het volgende:
Roel kijkt echt alsof hij net uit een ei gekropen komt zeg
rozequote:
same here, schrok me te pleuris van die tuut tuut..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, ik had de speakers luid staan om iets van het gesprek te kunnen volgen....komt die stem van BB er KEIHARD doorheen.
* teamlead flikkerde van zijn stoel van schrikquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, ik had de speakers luid staan om iets van het gesprek te kunnen volgen....komt die stem van BB er KEIHARD doorheen.
had ik ook, schrik me helemaal gekquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Nu helemaal, ik snap echt niet wat die wijven in hem zien, vind hem zo driekeer niets qua uiterlijk ...huuuuh brrrquote:
Vond jij het ook al zo bitcherig klinken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:49 schreef PCaulfield het volgende:
Dido: "Ik had jullie even niet gezien." RIGHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |