Zoals jij het nu opschrijft klinkt dat heel erg negatief. Linda is best sociaal en het feit dat ze haar excuses aanbiedt siert haar juist. Ik denk dat ze het ook heus wel meent, ze schaamt zich alleen niet voor het gedrag van gisteravond en dat bedoel je denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:13 schreef Falco het volgende:
Ja is wel wat voor te zeggen, misschien boeit het haar toch wel een beetje. Maar over het algemeen trekt ze zich van niemand iets aan.
Iets wat Rob zou hebben gezegd Ingrid en Menno, maar wat precies weet ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik in de streamverslagen even gemist... Enig idee wat de roddelkut tegen ingrid verteld heeft dan
maar dat mag niet van Rob.. want Rob vindt dat ze het maar leuk moeten vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft hier wel een punt. Sommigen hadden helemaal geen trek in die travestietenonzin.
nee, dat zegt Rob dus helemaal niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat mag niet van Rob.. want Rob vindt dat ze het maar leuk moeten vinden
en ze vond het einde een beetje asociaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef AnTjUh het volgende:
en nu voor de 10e x
DIDI IS NIET KWAAD!!!
ze vind het alleen jammer dat t zo is afgelopen punt
Voorspelbaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef milagro het volgende:
Roel gaat nu echt alles afzeiken wat Dido zegt
Omdat hij zichzelf klote voelt erover
Wat een lul is het ook
Ja, het deuntje wat Rob tegen zowat iedere bewoner heeft lopen ophangen. Dat ze Joost 3 dagen lang zouden hebben lopen pesten en dat ze van de een op de andere dag heel vriendelijk tegen hem zijn gaan doen omdat ze zagen dat hij groep in de ligt. En dat Menno niet deugt omdat hij teveel invloed op Ingrid heeft etc etc. Hier en daar verdraaid door Chantal. Net zoals Rob om mensen tegen elkaar op te zetten. Zij gaat alleen wat subtieler te werk. Hij heeft zich teveel gefocust op Menno en aanhang. Daarmee is hij door de mand gevallen. Een aantal mensen hebben dat inmiddels door. Het gestook van Chantal zal men pas zien als ze de afleveringen terug zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets wat Rob zou hebben gezegd Ingrid en Menno, maar wat precies weet ik niet.
Chantal heeft het over * dat die mensen daarover kwaad worden, dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
En Chantal vond het prachtig dat Linda zo gek deed, dus nu daarover klagen is niet op z'n plaats.
Ik vind 't best wel onverwachts eigenlijk.. Ik had deze groep juist zo ingeschat dat ze 'n travestiefeest geweldig zouden vinden. Zowieso, wat verwachtten ze dan in godsnaam?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan beide groepen wel begrijpen. Dat mensen een travestiefeest een domper vonden, snap ik wel. Dat mensen pissed waren dat het feest om 23:30 al stopte, snap ik ook wel. En Chantal vond het prachtig dat Linda zo gek deed, dus nu daarover klagen is niet op z'n plaats.
shit... weer niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:20 schreef Falco het volgende:
Dit wordt geen ruzie heb ik het idee.
Nee, geen openlijke... maar onderhuids gerommel hou je hier genoeg aan over. Hierdoor gaan heel veel mensen onverwacht op het bankje terecht komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:20 schreef Falco het volgende:
Dit wordt geen ruzie heb ik het idee.
Ze zat echt kéihard te lachen, om Linda het gevoel te geven dat ze leuk bezig was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:20 schreef Maerycke het volgende:
Chantal: Wij zaten erbij en het gebeurde
Wat een rotmokkel is het toch ook!
Hieruit blijkt dus dat het merendeel van de bewoners verschrikkelijk saai zijn. Ze denken alleen een leuk feestje te kunnen bouwen met veel alcohol (niemand die heeft gevraagd om wat non-alcolische drank voor Tanja en Rob, Tanja heeft dat zelf gedaan).quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft hier wel een punt. Sommigen hadden helemaal geen trek in die travestietenonzin.
Ik heb het idee dat Linda vantevoren al het plan het om lekker wild te gaan doen. En misschien ook wel het een en ander met Roel. In travestie is dat vrij lastig en misschien was het daarom een teleurstelling.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't best wel onverwachts eigenlijk.. Ik had deze groep juist zo ingeschat dat ze 'n travestiefeest geweldig zouden vinden. Zowieso, wat verwachtten ze dan in godsnaam?Of hoe had BB het gebracht dan?
![]()
Ze houdt zich nu compleet van de domme, terwijl ze gisteren zat aan te moedigen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zat echt kéihard te lachen, om Linda het gevoel te geven dat ze leuk bezig was.
En dronken Linda deed er gráág nog een schepje bovenop.
Absoluut. Deze groep wil graag eerlijk overkomen naar elkaar, maar niets is minder waar. Onderhuidse jaloezie en nijd zijn erg aanwezigquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Maerycke het volgende:
Nee, geen openlijke... maar onderhuids gerommel hou je hier genoeg aan over. Hierdoor gaan heel veel mensen onverwacht op het bankje terecht komen.
ziekmeldnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:24 schreef Dagonet het volgende:
godver, ik moet me zo echt eens gaan douchen en aankleden en naar m'n werk, een laptop onder de douche werkt niet he?
En Roel blijft maar zielig zeuren en huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |