Zoals jij het nu opschrijft klinkt dat heel erg negatief. Linda is best sociaal en het feit dat ze haar excuses aanbiedt siert haar juist. Ik denk dat ze het ook heus wel meent, ze schaamt zich alleen niet voor het gedrag van gisteravond en dat bedoel je denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:13 schreef Falco het volgende:
Ja is wel wat voor te zeggen, misschien boeit het haar toch wel een beetje. Maar over het algemeen trekt ze zich van niemand iets aan.
Iets wat Rob zou hebben gezegd Ingrid en Menno, maar wat precies weet ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik in de streamverslagen even gemist... Enig idee wat de roddelkut tegen ingrid verteld heeft dan
maar dat mag niet van Rob.. want Rob vindt dat ze het maar leuk moeten vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft hier wel een punt. Sommigen hadden helemaal geen trek in die travestietenonzin.
nee, dat zegt Rob dus helemaal niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat mag niet van Rob.. want Rob vindt dat ze het maar leuk moeten vinden
en ze vond het einde een beetje asociaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef AnTjUh het volgende:
en nu voor de 10e x
DIDI IS NIET KWAAD!!!
ze vind het alleen jammer dat t zo is afgelopen punt
Voorspelbaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef milagro het volgende:
Roel gaat nu echt alles afzeiken wat Dido zegt
Omdat hij zichzelf klote voelt erover
Wat een lul is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |