quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet nu al dat ik deze vraag toch niet volledig goed ga krijgen... maar nummer drie, hoort daar niet een ET tussen de knuffels te zitten?
Ik heb op IMDB gespiekt en onttrek mij dus verder aan de vraag maar beide antwoorden zijn niet goed volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef ranja het volgende:
Tja. Ik hou niet van Sigur Ros maar weet wel dat het een scaninavische (ijslandse?) band is.
Gokje daarom maar op Festen en Lilya 4ever.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:36 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit van Sigur Rós gehoord, maar ik zie dat ik niet de enige ben.
Op plaatje 2, mist daar een krypton kristal?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En dan is nummer 1 natuurlijk Wayne's World en hoort er een electrische gitaar in die kast.
Nu nummer 2 nog...
Neequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:59 schreef RuneRose het volgende:
Een horloge in zijn hand?
Ik denk dat dat klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef Frank79 het volgende:
Is hij niet aan het genieten van een mini-hoelahoepmeisje in Hawaiaanse kleding?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef victorinox het volgende:
Het is een kogel...
Ik heb geen tijd...quote:
Maar dan moet het lijstje waarschijnlijk zijn:quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gitaar, kogel, ET?
FRANK79 +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef Frank79 het volgende:
Afmaken? Je bedoelt dat de film genoemd moet worden?
1) Gitaar: Wayne's World
2) Kogel: Superman
3) ET: ET
Je hebt helemaal gelijk. Maar aangezien dit mij het eerste puntje oplevert van deze maand..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan moet het lijstje waarschijnlijk zijn:
1) Gitaar in Wayne's World,
2) Kogel in Superman (letterlijk)
3) E.T. in E.T.
Punten van iemand anders afsnoepen is ook eigenlijk niet okee...
Oké.. verzin wel een keer wat anders..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef Mennosson het volgende:
[..]
FRANK79 +1
En Frank het is nog te vroeg voor crypto´s he
Ik had toch niet door dat het daadwerkelijk Superman was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:21 schreef ArtyShock het volgende:
Punten van iemand anders afsnoepen is ook eigenlijk niet okee...
Yes en Yes!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:44 schreef Mennosson het volgende:
2 Finding Nemo
3 Pirates Of The Caribbean
Yes en Yesquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef RuneRose het volgende:
Pirates of the Carribean is 3. Top Gun is 1, en de 2e weetik niet.
Jij dus!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef RuneRose het volgende:
1 Top GUn
2 Finding Nemo
?
-Puntsteelmodus aan-quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef RuneRose het volgende:
Pirates of the Carribean is 3. Top Gun is 1, en de 2e weetik niet.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Mennosson het volgende:
[..]
-Puntsteelmodus aan-
1 Top Gun
2 Finding Nemo
-puntsteelmodus deffect-
Je spellingscontrole is ook al defect.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Mennosson het volgende:
-Puntsteelmodus aan-
1 Top Gun
2 Finding Nemo
-puntsteelmodus deffect-
defffffffffffectquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je spellingscontrole is ook al defect.
Zoals ik al zei, het is nog morgen. Sorry.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:58 schreef Sheridana het volgende:
wat is je vraag?
Dank je, ik wist er maar 2. Eternal Sunshine of the Spotless mind en The Aviator.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vera Drake.
En dat maakt dan 3quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dank je, ik wist er maar 2.'Eternal Sunshine of the Spotless mind en The Aviator.![]()
nie ergquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef RuneRose het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid, Sheri en Chilus!![]()
Hij gaat lekker Sheri.quote:
Lijkt me goed. Alle initialen passen tenminste.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
Chasing Amy?
Ah, ik had nog een vraag open staan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
Chasing Amy?
Uiteraard, zoals ik al aangaf was het slechs tijdopvulling tot jouw terugkomst.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik mijn vraag dan weer stellen?
Twee films dus met een nummer van Sigur Rós
Vannila Sky en Eyes Wide Shut?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef Sokolsky het volgende:
Het gaat om de nummers "Njosnavelín" en "Starálfur".
De eerste kwam voor in de eindscène van een remake van een Spaanse film.
De tweede kwam voor in het laatste werk van een door velen bejubelde Amerikaanse regisseur.
Och, natuurlijk! Ik zat aan The Machinist van Brad Anderson te denken. Maar het is natuurlijk Wes Anderson.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef RuneRose het volgende:
Enige recente die ik zo 1,2,3 kan bedenken waar Bowie het een en ander ingedaan heeft is de The Life Aquatic with steve zissou...
Vanilla Sky en the Life Aquatic?
WIll Smith.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:38 schreef ArtyShock het volgende:
Kun je voor me ontzenuwen dat het geen Al Pacino of Will Smith/Wesley Snipes is?
En Barry Manilow heeft vast geen films gedaan.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef Sheridana het volgende:
is de ene Bruce Campbell? Dawn of the Dead?
Nog 1quote:
RuneRose +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef RuneRose het volgende:
Samen met Zach Grenier?
Antwoord dus
Edward Norton
Zach Grenier
Fight CLub.
Maar misschien dat er geen screenplay tekst was?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef Sokolsky het volgende:
Eh... Sheri... volgens mij is die wel gebaseerd op existing text hoor
Daar is inderdaad een boek van. Goed gezien, Sokosky.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef Sokolsky het volgende:
Hm ja daar zit wat in....quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef Sokolsky het volgende:
Sokolsky +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef Sokolsky het volgende:
Before Sunset?
Verhip, ik had toch gehoopt het een gok of 5 uit te houden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef dolle_hond het volgende:
zooey deschanel?
HHGTTG is wel een beetje een must-see.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, Zooey. Da's er zo een met een rare naam die hier wel vaker voorbij is gekomen maar waarvan ik geen flauw idee heb wie ze is en in wat voor films ze speelt. En ik heb zo het idee dat ik dat ook niet per se hoef te veranderen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef Sokolsky het volgende:
Ik blijk Zooey gezien te hebben in Almost Famous (kan me haar niet meer herinneren)
En in Elf, in haar elfenpakjequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef ranja het volgende:
[..]
tuurlijk wel, in d'r stewardess-pakje
Het boek van Zooeyquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef Sheridana het volgende:
Ik ben bezig aan het boek...hilarisch!!
Je moet het nog schrijven?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef Sheridana het volgende:
Ik ben bezig aan het boek...hilarisch!!
Ik had alleen geen idee wat dat was. Maar na even op Zooey's page op imdb gekeken te hebben wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef Sokolsky het volgende:
Van HHGTTG gok ik zo.
ze heeft gewoon wel wat iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En in Elf, in haar elfenpakje
Plus deze van mezelf:quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anne Bancroft
Billy Crystal
Errol Flynn
Oliver Platt
Kelly Lynch
Lee Marvin
en 10!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vanessa Williams
Ik wil niet zeuren, maar ik dacht dat mijn reply met 10 eerder was.quote:
Ja, maar ik had de vraag goed gelezenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar ik dacht dat mijn reply met 10 eerder was.
Of mogen we niet meer van elkaar stelen?Njah, geef het punt sowieso maar aan SoK ook als je wel mag stelen.
![]()
je post was eerder, maar ik had gezegd dat ik 10 verschillende combinaties van initialen wilde hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar ik dacht dat mijn reply met 10 eerder was.
Of mogen we niet meer van elkaar stelen?Njah, geef het punt sowieso maar aan SoK ook als je wel mag stelen.
![]()
Hoi Neneh Sheriquote:
Habba, habba, habba...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Carla Gugino
Hm, ofwel wordt het meteen geraden of anders moet ik plaatjes posten met de naam erbij, ik vind maar geen gulden middenwegquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Carla Gugino
Ik heb ooit eens een tiental herken-de-borsten vragen gesteld, blijkbaar jammer dat je die hebt gemistquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef RuneRose het volgende:
Pompernokkel, wat een lekker ding! Als jullie nu ff snel raden kan ik meer fotos gaan kijken.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een tiental herken-de-borsten vragen gesteld, blijkbaar jammer dat je die hebt gemist.
Maar dat doe ik enkel 's avonds, dan zitten de meesten niet op hun werk.
Ik dacht heel eventjes Kenneth Brannagh te zien, maar dat is 'm niet.quote:
Down boyquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef RuneRose het volgende:
Pompernokkel, wat een lekker ding! Als jullie nu ff snel raden kan ik meer fotos gaan kijken.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een tiental herken-de-borsten vragen gesteld, blijkbaar jammer dat je die hebt gemist.
Maar dat doe ik enkel 's avonds, dan zitten de meesten niet op hun werk.
Boos omdat ie dat alleen s'avonds doet of omdat ie überhaupt die vraag stelt?quote:
Nee, maar het plaatje komt wel uit een serie die jeugdsentiment is voor Andy.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Chielus het volgende:
ivanhoe?
Voor mij mag het ook overdag hoor...quote:
Geen idee nog. Maar het is duidelijk dat niet iedere acteur last heeft van het Sean Connery-effect.quote:
Deze meneer is wat zwaarder dan Colm denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:05 schreef Mennosson het volgende:
Colm Feore
Ja en die staan er ook zo vaak he??quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Voor mij mag het ook overdag hoor...
Maar lekker hypocriet ook. Zodra het over mannenbillen of -torso's gaat, vermoed ik dat je eerste post vol metsmilies staat.
![]()
Die is ook flink wat kilootjes lichter dan deze man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Mennosson het volgende:
Karl Urban
Plaatje 1 kwam uit de legendarische serie Robin Hood uit de jaren 80.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:13 schreef Mennosson het volgende:
Ray Winstone
Ik herken 'm nu ook uit Sexy Beast...quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:13 schreef Mennosson het volgende:
Ray Winstone
Ook jeugdsentiment hierquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Plaatje 1 kwam uit de legendarische serie Robin Hood uit de jaren 80.
Mennoson+1
Dacht echt dat Ray wel wat bekender was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef Mennosson het volgende:
Ik gokte en gokte
maar Sexy Beast was duidelijk natuurlijk
Da's ook niet zo gek. Wij zijn de hele tijd afgeleid.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef Sheridana het volgende:
Oke, kom maar blote borsten
Ik raad ze sneller dan jullie!!
Das wel heel snelquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:27 schreef Sheridana het volgende:
The Jackal
King Kong
Shallow Hal
Envy
Mars Attacks
Zegt ie van mij dat ik snel ben....quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Mennosson het volgende:
In the Heat of the Night
The Greatest Story Ever Told
The Jackal
Shoot to Kill
The Lost Man
Brother John
The Bedford Incident
Six Degrees of Separation
Twee Drietje ????quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef Sheridana het volgende:
In the Heat of the Night ?
Nee, ik ook eigenlijk niet, maar deze vond ik wel even leuk gezien de Poitier vraag van net.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:03 schreef ArtyShock het volgende:
Oscarkennis is niet mijn ding. Oscars vind ik dan ook niet zo interessant eigenlijk.
quote:
Tot morgen!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Nee, ik ook eigenlijk niet, maar deze vond ik wel even leuk gezien de Poitier vraag van net.
Als zelfs Forrest Gump een oscar krijgt zegt het beeldje inderdaad niets
En dat terwijl andere nominaties Pulp Fiction en The Shawshank Redemption waren dat jaar
Ik smeer hem moviemaniacs, tot morgen, succes nog
En mijn alter ego geeft antwoordquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
666?
Chielus +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef Chielus het volgende:
IS dat Edward Burns
??
Saving Private Ryan
15 minitus
Confidence
Okay Ciao Sheri, gewoon komen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Sheridana het volgende:
Oh ja...hij...
Ik ga ervan door....misschien tot later vanavond nog!!
en mr_a, je bent nog steeds mjin held...
RuneRose +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef RuneRose het volgende:
Rocky
Ragin Bull
Cinderella Man
MIllion DOllar baby
Girlfight
Requiem of a Heavyweight
Nee, ook geen the Deep. De film is ouder.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
The Deep?
Pardon? Dat begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Een vrouw als Eva?
Nee Monique van de Ven speelde Eva in Een vrouw als Eva. Dacht dat het Maria Schneider was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Pardon? Dat begrijp ik niet helemaal.![]()
De voornaam van de actrice is iig geen Eva, en in de film speelt ze ook geen Eva.
Nee, geen lifeboat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:12 schreef Sokolsky het volgende:
Geen Lifeboat he?
SoK +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Knife in the Water.
Ik vond 'em wel goed te doen, het is wel de moeite waard om een keer te kijken!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef Sokolsky het volgende:
Da's Polanski toch? Now y wodzie ofzo. Is het een aanrader?
Hmm, ik vond Repulsion en Chinatown beter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
De betere Polanski, niet zo goed als The Pianist of Rosemary's Baby, maar wel beter dan de rest.
Neequote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef haagse_elfje het volgende:
is ze frans?
Ik zie geen borsten. Hoe moet ik haar nou herkennen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef niet op:
[afbeelding]
Wie?
Ik weet niet wie je bedoeltquote:
Geen Virginie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:12 schreef ArtyShock het volgende:
Of is het weer dat Ledoyen meisje?
Audrey Tautou? Die is 't niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hee, die ken ik... alleen de naam natuurlijk weer niet. Speelde ze niet in A la folie... pas du tout?
Mijn muzequote:
Nee, natuurlijk bedoelde ik die niet. Dan had ik wel gewoon Amélie gezegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Audrey Tautou? Die is 't niet.
Die bedoelde ik, jaquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Sokolsky het volgende:
Je bent er bijna mr_a!
Een in space zwevend wapen hoort bij een andere film.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
3) Een in space zwevend wapen = GoldenEye?
4) Een Zeppelin = A view to a kill
Oh, komt me vaag bekend voor...quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
In goldfinger zit een laser. Die geeft Sean bijna een circumsisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |