Das wel heel snelquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:27 schreef Sheridana het volgende:
The Jackal
King Kong
Shallow Hal
Envy
Mars Attacks
Zegt ie van mij dat ik snel ben....quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Mennosson het volgende:
In the Heat of the Night
The Greatest Story Ever Told
The Jackal
Shoot to Kill
The Lost Man
Brother John
The Bedford Incident
Six Degrees of Separation
Twee Drietje ????quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef Sheridana het volgende:
In the Heat of the Night ?
Nee, ik ook eigenlijk niet, maar deze vond ik wel even leuk gezien de Poitier vraag van net.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:03 schreef ArtyShock het volgende:
Oscarkennis is niet mijn ding. Oscars vind ik dan ook niet zo interessant eigenlijk.
quote:
Tot morgen!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Nee, ik ook eigenlijk niet, maar deze vond ik wel even leuk gezien de Poitier vraag van net.
Als zelfs Forrest Gump een oscar krijgt zegt het beeldje inderdaad niets
En dat terwijl andere nominaties Pulp Fiction en The Shawshank Redemption waren dat jaar
Ik smeer hem moviemaniacs, tot morgen, succes nog
En mijn alter ego geeft antwoordquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
666?
Chielus +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef Chielus het volgende:
IS dat Edward Burns
??
Saving Private Ryan
15 minitus
Confidence
Okay Ciao Sheri, gewoon komen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Sheridana het volgende:
Oh ja...hij...
Ik ga ervan door....misschien tot later vanavond nog!!
en mr_a, je bent nog steeds mjin held...
RuneRose +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef RuneRose het volgende:
Rocky
Ragin Bull
Cinderella Man
MIllion DOllar baby
Girlfight
Requiem of a Heavyweight
Nee, ook geen the Deep. De film is ouder.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
The Deep?
Pardon? Dat begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Een vrouw als Eva?
Nee Monique van de Ven speelde Eva in Een vrouw als Eva. Dacht dat het Maria Schneider was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Pardon? Dat begrijp ik niet helemaal.![]()
De voornaam van de actrice is iig geen Eva, en in de film speelt ze ook geen Eva.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |