Verhip, ik had toch gehoopt het een gok of 5 uit te houden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef dolle_hond het volgende:
zooey deschanel?
HHGTTG is wel een beetje een must-see.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, Zooey. Da's er zo een met een rare naam die hier wel vaker voorbij is gekomen maar waarvan ik geen flauw idee heb wie ze is en in wat voor films ze speelt. En ik heb zo het idee dat ik dat ook niet per se hoef te veranderen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef Sokolsky het volgende:
Ik blijk Zooey gezien te hebben in Almost Famous (kan me haar niet meer herinneren)
En in Elf, in haar elfenpakjequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef ranja het volgende:
[..]
tuurlijk wel, in d'r stewardess-pakje
Het boek van Zooeyquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef Sheridana het volgende:
Ik ben bezig aan het boek...hilarisch!!
Je moet het nog schrijven?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef Sheridana het volgende:
Ik ben bezig aan het boek...hilarisch!!
Ik had alleen geen idee wat dat was. Maar na even op Zooey's page op imdb gekeken te hebben wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef Sokolsky het volgende:
Van HHGTTG gok ik zo.
ze heeft gewoon wel wat iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En in Elf, in haar elfenpakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |