Plus deze van mezelf:quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anne Bancroft
Billy Crystal
Errol Flynn
Oliver Platt
Kelly Lynch
Lee Marvin
en 10!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vanessa Williams
Ik wil niet zeuren, maar ik dacht dat mijn reply met 10 eerder was.quote:
Ja, maar ik had de vraag goed gelezenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar ik dacht dat mijn reply met 10 eerder was.
Of mogen we niet meer van elkaar stelen?Njah, geef het punt sowieso maar aan SoK ook als je wel mag stelen.
![]()
je post was eerder, maar ik had gezegd dat ik 10 verschillende combinaties van initialen wilde hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar ik dacht dat mijn reply met 10 eerder was.
Of mogen we niet meer van elkaar stelen?Njah, geef het punt sowieso maar aan SoK ook als je wel mag stelen.
![]()
Hoi Neneh Sheriquote:
Habba, habba, habba...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Carla Gugino
Hm, ofwel wordt het meteen geraden of anders moet ik plaatjes posten met de naam erbij, ik vind maar geen gulden middenwegquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Carla Gugino
Ik heb ooit eens een tiental herken-de-borsten vragen gesteld, blijkbaar jammer dat je die hebt gemistquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef RuneRose het volgende:
Pompernokkel, wat een lekker ding! Als jullie nu ff snel raden kan ik meer fotos gaan kijken.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een tiental herken-de-borsten vragen gesteld, blijkbaar jammer dat je die hebt gemist.
Maar dat doe ik enkel 's avonds, dan zitten de meesten niet op hun werk.
Ik dacht heel eventjes Kenneth Brannagh te zien, maar dat is 'm niet.quote:
Down boyquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef RuneRose het volgende:
Pompernokkel, wat een lekker ding! Als jullie nu ff snel raden kan ik meer fotos gaan kijken.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een tiental herken-de-borsten vragen gesteld, blijkbaar jammer dat je die hebt gemist.
Maar dat doe ik enkel 's avonds, dan zitten de meesten niet op hun werk.
Boos omdat ie dat alleen s'avonds doet of omdat ie überhaupt die vraag stelt?quote:
Nee, maar het plaatje komt wel uit een serie die jeugdsentiment is voor Andy.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Chielus het volgende:
ivanhoe?
Voor mij mag het ook overdag hoor...quote:
Geen idee nog. Maar het is duidelijk dat niet iedere acteur last heeft van het Sean Connery-effect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |