quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Mennosson het volgende:
[..]
-Puntsteelmodus aan-
1 Top Gun
2 Finding Nemo
3 Pirates Of The Caribbean
-puntsteelmodus deffect-
Je spellingscontrole is ook al defect.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef Mennosson het volgende:
-Puntsteelmodus aan-
1 Top Gun
2 Finding Nemo
3 Pirates Of The Caribbean
-puntsteelmodus deffect-
defffffffffffectquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je spellingscontrole is ook al defect.
Zoals ik al zei, het is nog morgen. Sorry.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:58 schreef Sheridana het volgende:
wat is je vraag?
Dank je, ik wist er maar 2. Eternal Sunshine of the Spotless mind en The Aviator.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vera Drake.
En dat maakt dan 3quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dank je, ik wist er maar 2.'Eternal Sunshine of the Spotless mind en The Aviator.![]()
nie ergquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:04 schreef RuneRose het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid, Sheri en Chilus!![]()
Hij gaat lekker Sheri.quote:
Lijkt me goed. Alle initialen passen tenminste.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
Chasing Amy?
Ah, ik had nog een vraag open staan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
Chasing Amy?
Uiteraard, zoals ik al aangaf was het slechs tijdopvulling tot jouw terugkomst.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik mijn vraag dan weer stellen?
Twee films dus met een nummer van Sigur Rós
Vannila Sky en Eyes Wide Shut?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef Sokolsky het volgende:
Het gaat om de nummers "Njosnavelín" en "Starálfur".
De eerste kwam voor in de eindscène van een remake van een Spaanse film.
De tweede kwam voor in het laatste werk van een door velen bejubelde Amerikaanse regisseur.
Och, natuurlijk! Ik zat aan The Machinist van Brad Anderson te denken. Maar het is natuurlijk Wes Anderson.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef RuneRose het volgende:
Enige recente die ik zo 1,2,3 kan bedenken waar Bowie het een en ander ingedaan heeft is de The Life Aquatic with steve zissou...
Vanilla Sky en the Life Aquatic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |