Nou, ik hoorde wel iets van "bewoners.... " en de rest hoorde ik niet door gekrijs of zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze deden het pas nadat er een oproep van BB alle bewoners zender checken was geweest.
2x trouwens, en volgens mij is rob vrijwillig naar de DBK gegaan ipv een oproep zoals hij zelf zij.
Op dat moment stond mijn streamgeluid op de badkamer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde wel iets van "bewoners.... " en de rest hoorde ik niet door gekrijs of zo
geen idee, maar ik heb het idee dat het wél zo was, maar boeien verder, Roel begon toen al echt raar te doen, agressief al een beetje, smijten met dingen en zo, dus tja...quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op dat moment stond mijn streamgeluid op de badkamer.
En daarom vond ik ook zo vreemd dat rob zei dat hij door BB is geroepen.
Volgens mij is dit niet zo, je kan het laf noemen van rob.
Maar persoonlijk vond ik het erg verstandig het dreigde echt de verkeerde kant op de gaan.
Rob, Joost en Lieske zijn toch naar de DBK geroepen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op dat moment stond mijn streamgeluid op de badkamer.
En daarom vond ik ook zo vreemd dat rob zei dat hij door BB is geroepen.
Volgens mij is dit niet zo, je kan het laf noemen van rob.
Maar persoonlijk vond ik het erg verstandig het dreigde echt de verkeerde kant op de gaan.
pffffffft, idd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:36 schreef Loedertje het volgende:
En vergeet de poes van Linda niet Milagro.
Op het aanrecht gaan staan en dan bukken richting de camera's waarop iedereen zich had op haar poes.
Je bent dan toch wel écht ver weg volgens mij.
Kon niet, of wilde niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:38 schreef milagro het volgende:
[..]
pffffffft, idd.
ze kon zich dat vanmorgen dan ook niet herinneren.
Gelukkig maar voor haar...of juist niet. Als je van jezelf weet dat je zo gek doet met teveel drank op dan zou ik niet zo veel meer drinken. Zéker niet in een huis waar heel Nederland kan meegenieten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:38 schreef milagro het volgende:
pffffffft, idd.
ze kon zich dat vanmorgen dan ook niet herinneren.
geen idee, ik vond haar en Roels geheugenverlies wel erg snel opkomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kon niet, of wilde niet?
Dat hebben Lieske, Tanja, Dido en Nathalie nu ook duidelijk gezien. Vooral Nathalie zag je een paar keer met een soort 'geschokte' blik kijken. En bij Dido heeft hij het nu ook echt wel verknald.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:35 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, maar ik heb het idee dat het wél zo was, maar boeien verder, Roel begon toen al echt raar te doen, agressief al een beetje, smijten met dingen en zo, dus tja...
ik zou die vent echt niet alleen willen treffen met drank op, en dan iets doen wat hem niet zint
naar mannetje dan, bah.
Ach, dit soort Nederlandse taferelen zie je ook op vakanties van NL-ers die in Spanje gezellig uitgaan en zich dan laten filmen door 1 of ander sbs programma.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef aidyl het volgende:
best triest dat sommige mensen (vooral in zo'n huis!) geen maat kunnen houden...
Volgens mij herinneren ze zich allemaal meer dan wat ze vertellen (en terecht, ik zou ook net doen of ik het niet meer weet)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kon niet, of wilde niet?
Hm, maar dat zijn nu weer vrouwendingen waar mannen niets van begrijpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:43 schreef Utwodublin het volgende:
Maar Dido is toch ook wel een zeikwijf. Ze wil hem niet, maar legt wel een claim op Roel. Hij mag ook niets met een ander. Dan is ze boos en heeft ze het gevoel dat ze belazerd is.
ik kan ook weleens geen maat houden met drank, maar op de een of andere manier blijf ik toch nog wel redelijk 'normaal' doen... als de remmen weg vallen komt de ware aard en wensen naar boven, bij sommigen verschilt die blijkbaar nog al met die aard die ze nuchter laten zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef aidyl het volgende:
best triest dat sommige mensen (vooral in zo'n huis!) geen maat kunnen houden...
uh...Roel was meer degene die een claim op haar legde terwijl hij met zoveel mogelijk andere vrouwen in het huis iets probeert te krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:43 schreef Utwodublin het volgende:
Maar Dido is toch ook wel een zeikwijf. Ze wil hem niet, maar legt wel een claim op Roel. Hij mag ook niets met een ander. Dan is ze boos en heeft ze het gevoel dat ze belazerd is.
Nee ik hoor hem lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef Dagonet het volgende: is Rob soms weer in bed gekropen?
Heerlijk uurtje voor jezelf terwijl je toch bezig bent, geen gezeik of geneuzel aan je kopquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee ik hoor hem lopen.
Hij kruipt nooit terug in bed en ruimt al 5 weken lang elke ochtend alle bende op van die kinderen.
Dat zou ik ook denken als ik 24 uur per dag met 10 anderen in 1 huis zit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:47 schreef Dagonet het volgende:
Heerlijk uurtje voor jezelf terwijl je toch bezig bent, geen gezeik of geneuzel aan je kop
Dat klopt maar rob zijn zei later tegen de groep dat hij door BB is geroepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef Loedertje het volgende:
Rob en Joost besloten samen naar de DBK te gaan n.a.v. de commotie in het huis en voornamelijk de dronken toestand van een aantal mensen regenworm.
Idd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heerlijk uurtje voor jezelf terwijl je toch bezig bent, geen gezeik of geneuzel aan je kop
Ik zou er expres vroeg voor opstaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken als ik 24 uur per dag met 10 anderen in 1 huis zit.
Vond ze zelf ook ....dat kan echt niet zei ze een uurtje geleden toen ze het er over hadden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:36 schreef Loedertje het volgende:
En vergeet de poes van Linda niet Milagro.
Op het aanrecht gaan staan en dan bukken richting de camera's waarop iedereen zicht had op haar poes.
Je bent dan toch wel écht ver weg volgens mij.
Zoals elke ochtend .quote:
Ze legt helemaal geen claim op hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:43 schreef Utwodublin het volgende:
Zo serieus is deze relatie niet, als ik bart moet geloven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hm, maar dat zijn nu weer vrouwendingen waar mannen niets van begrijpen
Mannendingen zijn * je gaat niet met iemand rotzooien die al iemand heeft ( aldus Roel) dus duik je dan op Linda die thuis een Bartje heeft
Ik vrees dat je daarin gelijk hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:49 schreef nicoleV het volgende:
Roel probeert vanaf het begin de dames over te halen ... als Tanja er op in was gegaan was ie met haar het bed ingedoken
Dit is nog maar de tweede ochtend dat ik het ziequote:Op maandag 3 oktober 2005 09:50 schreef Loedertje het volgende:
Zoals elke ochtend .
Daar gaat het niet om (Roel weet dat nml niet)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo serieus is deze relatie niet, als ik bart moet geloven.
Ah die ligt naast Roel nu....Nuchter pakt ie haar ook nog ff lekker beet btwquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef milagro het volgende:
Nou, Linda, kom er maar uit, want jij bent half naakt
Streamsquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Roel op zijn voorhoofd? Een soort rode veeg...
Prima wakker worden we willen actie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:49 schreef Isabeau het volgende:
BB doet gewoon de haan voor de tweede keer aangezien niemand uit bed komt.
make up, die Lieske, Dido en Nath en Tan op hebben gesmeerd bij hem, toen hij total loss in bed lag (en nog niet bij Linda dus, maar wel na het bekken met Linda, alleen dat wist Dido toen nog niet)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Gekleurd door Nat, dido, lieske zijn nagels zijn ook gelaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Je weet het deze BB is de sofste ooit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef nicoleV het volgende:
Ik denk dat dit een duidelijke statement is van BB jullie bed uitkomen.....niemand die het doet.....hopenlijk staan hier ook weer sancties op......
ah, ik had gezien dat ze iets op zijn gezicht smeerden, ik had alleen niet gezien wat precies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:54 schreef milagro het volgende:
make up, die Lieske, Dido en Nath en Tan op hebben gesmeerd bij hem, toen hij total loss in bed lag (en nog niet bij Linda dus, maar wel na het bekken met Linda, alleen dat wist Dido toen nog niet)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:54 schreef RB-tje het volgende:
Ik snap niet waarom die haan loeit.... ze wouden gisteravond toch muziek? Geef ze dan nu een keiharde rockplaat.... Zal ze leren...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gekleurd door Nat, dido, lieske zijn nagels zijn ook gelakt
het is een beetje dubbel volgens mij ... aan de ene kant inderdaad soft, maar soms plotseling ook onredelijk uit de slof schietendquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet het deze BB is de sofste ooit.![]()
![]()
![]()
KAn nooit onredelijk genoeg zijn lijkt mij....wat vind je dan onredelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het is een beetje dubbel volgens mij ... aan de ene kant inderdaad soft, maar soms plotseling ook onredelijk uit de slof schietend![]()
Dat zag de regie ook floepquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Joost is trouwens uit bed, die gaat douchen.
De haan kraait nu voor de 4e of 5e keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef Falco het volgende:
Ah ik doe de pc + streams aan en de haan kraait, wat een timing!
ik zat te denken aan het witte gezicht van Menno na die donderpreek ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:59 schreef nicoleV het volgende:
[..]
KAn nooit onredelijk genoeg zijn lijkt mij....wat vind je dan onredelijk?
Flikker gewoon Slipknot op volle kracht door dat huis heen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:54 schreef RB-tje het volgende:
Ik snap niet waarom die haan loeit.... ze wouden gisteravond toch muziek? Geef ze dan nu een keiharde rockplaat.... Zal ze leren...
tijd voor hardrock muziekquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:59 schreef AnTjUh het volgende:
Ik geloof dat de haan ook zn kracht heeft verloren
iedereen slaapt door![]()
Daar heb je dan zo'n half uur de tijd voor gehad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef Falco het volgende:
Ah ik doe de pc + streams aan en de haan kraait, wat een timing!
dat is het hondje van Hummie volgens mijquote:
Dat zei ik ook al... ff keihard een download van één of andere deathmetal band dwars door die speakers. En dan even wat harder dan gisteravond. Zodat ze weten dat het wel harder kon.... Onder het motto hier is jullie muziek... en daar de koffersquote:
Zo'n Sesamstraatliedjequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:01 schreef milagro het volgende:
Die haan is veel te vriendelijk
Gewoon snoeihard OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN door die speakers tetteren, net zolang tot ze OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN
quote:Wakker worden wakker worden als je nou niet opppp wilt staan, ga ik spugen in je ogen....
dat is wel het minste wat ik verwacht ... en dan hoop ik dat iemand ook zijn middelvinger opsteektquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Denk (hoop !) dat er zo een fikse preek komt .
Dit gaat gebeuren BB is gisterenavond door Roel en Linda goed in de zeik gezet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Denk (hoop !) dat er zo een fikse preek komt .
Oeh.. breng ze even op ideeën...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gaat gebeuren BB is gisterenavond door Roel en Linda goed in de zeik gezet.
En dat zullen ze niet pikken sigaretten afnemen of roel zijn 10.000 euri afnemen.![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat BB Tanja of Joost ofzo even verteld waar Roel zijn geld heeft verstopt en dat deze personen het per ongeluk vinden...quote:
Ik vroeg me ook al af hoe lang ze daar lag, maar ze is in ieder geval up and runningquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Gaat Lieske nu op de bank in de woonkamer verder slapen??
Vergeet madam Chantal niet die er uitermate van genoot dat ze aso in de camera kon doen en continu mee gnagna-tequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gaat gebeuren BB is gisterenavond door Roel en Linda goed in de zeik gezet.
En dat zullen ze niet pikken sigaretten afnemen of roel zijn 10.000 euri afnemen.![]()
![]()
![]()
Zie lieske niet in de kamer liggen maar ze is met het ontbijt bezigquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske en Nathalie denken datze slim zijn en gaan met dekbed in de kamer liggen
Correctie: ze ligt weer onder dekbed in woonkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is trouwens opgestaan
Ligt volgens mij in de tuin onder 1 van die witte bloempottenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB Tanja of Joost ofzo even verteld waar Roel zijn geld heeft verstopt en dat deze personen het per ongeluk vinden...![]()
Het was Joost's feestje en hij genoot..even...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:08 schreef versabommie het volgende:
Overigens weten we nu ook dat de homo te vinden is in de hoek Joos/Rob, want beiden wilden hun kleren echt never niet uit en voelden zich als een vis in het water.
Downloaden van een deathmetal nummer duurt tegenwoordig even. Er is namelijk bezuinigd op de breedband in het bb-huis door ome John. De drankrekening van de bewoners was namelijk te hoog.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
en de rust is weer wedergekeerd in het huis
Tja ik veroordeel deze drie niet....ze maken het streamen veel te leuk hahahahaquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was Joost's feestje en hij genoot..even...
Voor de rest is Rob iemand die opdrachten simpelweg begrijpt , uit bed komt als de haan kraait, opruimt, meedoet ongeacht de opdracht.
Ik zie in Rob geen homo.
Verder hebben deze twee laten blijken wel over enig fatsoen te beschikken, iets wat bij drie anderen totaal wegviel onder een slootje drank.
KLopt heeft ze al gedaan....ze schaamt zich maar heeft zelf nix gedaan of gezegd...dat waren lettelijk haar woorden vanochtendquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vergeet madam Chantal niet die er uitermate van genoot dat ze aso in de camera kon doen en continu mee gnagna-te
Ze zal dit vandaag wel weer in alle toonaarden ontkennen .
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef Falco het volgende:
Dit belooft een leuke dag te worden!
roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:08 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop overigens niet dat Linda een verregaande sanctie krijgt zonder dat de anderen die meededen en haar opstookten hier iets van voelen!
Menno 2 sancties ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno, roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:15 schreef AnTjUh het volgende:
de verwijten gaan in t rond springen en niemand weet meer precies wat er is gebeurt
Automatische nominatie voor diegen die nog in bed liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.
Een koffer in het washok voor: Linda, Roelquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno, roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.
Jij bent gek.. de personen die zorgen voor wat leven in het huis, de deur wijzen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Een koffer in het washok voor: Linda, Roel
Chantal, Menno en ingrid genomineerd voor donderdag.
Mjah of dat Hummie zo even komt meedelen: Jongens bedankt, pak je koffers maar in, morgen trekken er 12 nieuwe bewoners inquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Een koffer in het washok voor: Linda, Roel
Chantal, Menno en ingrid genomineerd voor donderdag.
Gaat nog een teringzooi worden als rob is vertrokken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:15 schreef Loedertje het volgende:
Opvallend dat er van de rest nooit iemand zich geroepen voelt om Rob 'smorgens te helpen met opruimen...
Daar zeg je wat! Zonder Rob zou dat huis binnen no time een zwijnenstal zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef regenworm het volgende:
Gaat nog een teringzooi worden als rob is vertrokken.
Misschien kunnen ze nog een blik met exen opentrekken.... die de opdracht krijgen om eens lekker opgestoord een paar verhalen het huis in te gooien. Ik wed namelijk dat er hier en daar nog wel een verhaaltjes is over bepaalde personen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mjah of dat Hummie zo even komt meedelen: Jongens bedankt, pak je koffers maar in, morgen trekken er 12 nieuwe bewoners in![]()
hahaha dan ga ik uit m'n dak ook ....wor BB wel verlengd neem ik aan ,,,quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mjah of dat Hummie zo even komt meedelen: Jongens bedankt, pak je koffers maar in, morgen trekken er 12 nieuwe bewoners in![]()
Boze exen, welteverstaan!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:23 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nog een blik met exen opentrekken.... die de opdracht krijgen om eens lekker opgestoord een paar verhalen het huis in te gooien. Ik wed namelijk dat er hier en daar nog wel een verhaaltjes is over bepaalde personen.
Ik ben niet gek... deze personen tonen aan dat er geen respect is richting BB. Dat hoort er wel te zijn. Ze zijn gast in dat huis en hebben zich aan bepaalde regels te houden. Dat hebben bepaalde personen niet gedaan en daar staat een straf op. Per direct moeten verlaten van het huis. Staat zo in de regels, hebben ze voor getekend. En 2 van die herrieschoppers kun je echt wel missen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij bent gek.. de personen die zorgen voor wat leven in het huis, de deur wijzen!![]()
Maar bewoners die straf krijgen is ook leuk om naar de kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:25 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap niet helemaal waar een aantal mensen zich nu zo druk om maakt... Jullie willen spektakel zien, maar als er dan eindelijk iets gebeurd gaan jullie de moraalridder uithangen... We willen toch juist leven in de brouwerij... ?
(Natuurlijk vind ik het gedrag van Linda en Roel ordinair, maar zien we liever dat ze braaf met een kopje thee op de bank zitten?)... Nu is er tenminste wat te lullen, gaat het misschien onrustig worden onder de bewoners, en zien we Dido straks voor de zoveelste keer weer naar Roel terugkrabbelen
snap jij het welquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:25 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap niet helemaal waar een aantal mensen zich nu zo druk om maakt... Jullie willen spektakel zien, maar als er dan eindelijk iets gebeurd gaan jullie de moraalridder uithangen... We willen toch juist leven in de brouwerij... ?
(Natuurlijk vind ik het gedrag van Linda en Roel ordinair, maar zien we liever dat ze braaf met een kopje thee op de bank zitten?)... Nu is er tenminste wat te lullen, gaat het misschien onrustig worden onder de bewoners, en zien we Dido straks voor de zoveelste keer weer naar Roel terugkrabbelen
dus iemand die uit bed komt als hij dat moet en aan de opdrachten meedoet wat hij ook hoort te doen is geen homo / kan geen homo zijn???????quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor de rest is Rob iemand die opdrachten simpelweg begrijpt , uit bed komt als de haan kraait, opruimt, meedoet ongeacht de opdracht.
Ik zie in Rob geen homo.
nou..... Tanja gaat haar weer nomineren, en Linda zou dat ook wel eens kunnen doen, weer, al maakt Tanja meer kans ws deze keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:27 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat de nominaties er deze keer heel anders uit gaan zienIk denk zelfs dat Lieske dit keer buiten de nominaties blijft!
Weet het niet, krijg altijd het gevoel dat men na een dag weer in het oude patrool is terugvallen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:27 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat de nominaties er deze keer heel anders uit gaan zienIk denk zelfs dat Lieske dit keer buiten de nominaties blijft!
sancties zijn OOK leuk om naar te kijken, vooral als Roel ze krijgt, want die kan daar vast niet mee omgaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef Falco het volgende:
Waarom moet Linda een sanctie krijgen? Wil Talpa dat de kijkcijfers omlaag gaan ofzo
Maar Tanja zei zelf ook al 'misschien ga ik mijn speelwijze van dit spel aanpassen' oid, ik denk dat zij iemand anders nomineert hoor. Rob of zo, of nu inderdaad Linda o.i.d...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou..... Tanja gaat haar weer nomineren, en Linda zou dat ook wel eens kunnen doen, weer, al maakt Tanja meer kans ws deze keer
Zeker na de ruzie die ze met Linda gaat krijgen vandaag![]()
iemand het huis uittrappen nu, zou betekenen dat de bewoners de komende weken totaal lam gaan, geen initiatief en makke schapen. Zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten als streamjunk, dus sanctie ok maar niet direct slachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef RB-tje het volgende:
Moet je je eens voorstellen wat voor herrie je krijgt als één bewoner het pand moet verlaten wegens misdraging. Dat gaat voor vuurwerk zorgen. Heerlijk. Ik zeg niet dat ik niet genoten heb gisteravond. Maar bepaalde personen ging te ver.
Ja maar daar zit natuurlijk weer een theorie achter.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef milagro het volgende:
Komt van al dat roddelen, Chan, dat je je zo beroerd voelt, al dat roddelen over die man die nu de afwas staat te doen, en die vanmorgen die hele teringbende heeft opgeruimd
Nee, Rob nomineert ze nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar Tanja zei zelf ook al 'misschien ga ik mijn speelwijze van dit spel aanpassen' oid, ik denk dat zij iemand anders nomineert hoor. Rob of zo, of nu inderdaad Linda o.i.d...![]()
Ingrid zal misschien nog wel Lieske blijven nomineren. Maar Linda is wel gevaarlijk bezig nu hoor denk ik.
Sancties zijn leuk brengt leven in de tent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef Maerycke het volgende:
Helemaal geen sancties of gewoon een halfzachte zoals we inmiddels van BB gewend zijn natuurlijk. Wat nou streng doen? Ik heb genoten gisteren en ik stond echt op het punt om af te haken![]()
Als ik Linda leuk zou vinden en in het BB huis zat dan had ik haar proberen tegen te houden. Die meiden zitten er gewoon van te smullen dat iemand zich zo voor lul zet en misschien wel minder sympathiek wordt gevonden in de Nederlandse huiskamers = minder kans dat Linda BB wint en dus meer kans voor hun. Berekenend groepje trutten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik Linda meer dan ooit een topwijf. gewoon goudeerlijk en beregeil die totaal geen waarde hecht aan het koninginnegedrag van Dido. Dat ze een beetje doorslaat na wat alcohol is mi niet zo heel erg, echter het stoken wat de anderen deden was imo vele malen erger!
[insert standaard testosteron opmerking]quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef teun911 het volgende:
die batterij van dildo moet echt opgeladen worden door iemand
Smaken verschillen gelukkig, ik hou juist meer van dames met 'n beetje stijl.. Dido mag dan koninginnegedrag vertonen, ze is tenminste vrouwelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
iemand het huis uittrappen nu, zou betekenen dat de bewoners de komende weken totaal lam gaan, geen initiatief en makke schapen. Zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten als streamjunk, dus sanctie ok maar niet direct slachten.
Overigens vind ik Linda meer dan ooit een topwijf. gewoon goudeerlijk en beregeil die totaal geen waarde hecht aan het koninginnegedrag van Dido. Dat ze een beetje doorslaat na wat alcohol is mi niet zo heel erg, echter het stoken wat de anderen deden was imo vele malen erger!
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
sancties zijn OOK leuk om naar te kijken, vooral als Roel ze krijgt, want die kan daar vast niet mee omgaan
Ik zie eigenlijk niet in waarom iemand een sanctie zou moeten krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...
true true.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom iemand een sanctie zou moeten krijgen![]()
Ah, vandaar het inzoomen op de zon!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
Oh zometeen is die zonsverduistering he!
Rob is de braafste, die praat met iedereen, die poetst, zet koffie, is aardig. Allemaal spel. Straks moet iedereen dankjewel Rob zeggen en kan hij met verwijten komen dat anderen nooit schoonmaken. En omdat *hijzoaardigis* wordt hij vast niet genomineerd. t Is een enorme manipulant.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Zonder Rob zou dat huis binnen no time een zwijnenstal zijn.
Je kan je bijna afvragen hoe de huizen van de BB bewoners thuis eruit zien.
Zie NWS en FOTquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
Oh zometeen is die zonsverduistering he! Nouja een halve zonsverduistering.
Ik geloof niet dat het allemaal spel is, ik denk wel dat Rob het handig gebruikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef Utwodublin het volgende:
Rob is de braafste, die praat met iedereen, die poetst, zet koffie, is aardig. Allemaal spel. Straks moet iedereen dankjewel Rob zeggen en kan hij met verwijten komen dat anderen nooit schoonmaken. En omdat *hijzoaardigis* wordt hij vast niet genomineerd. t Is een enorme manipulant.
Chantal, Ingrid en Menno hebben eerder deze week een gesprek over Rob gevoerd, waarin men negatief was over hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob is de braafste, die praat met iedereen, die poetst, zet koffie, is aardig. Allemaal spel. Straks moet iedereen dankjewel Rob zeggen en kan hij met verwijten komen dat anderen nooit schoonmaken. En omdat *hijzoaardigis* wordt hij vast niet genomineerd. t Is een enorme manipulant.
zenders afdoen, en gewoon omdat het leuk is, om die arrogante zelfvoldane grote beksmoelwerkjes te zien kruipen met hun katerkopquote:
En daarom had ze hem toch al afgewezen na die ene zoen? Ze had hem toch al duidelijk gemaakt de afgelopen twee dagen dat ze verder niets wilde. Dan is ie vrij om te gaan lijkt me. Dan moet ze niet van hem verwachten dat ze nr. 1 blijft en hij als een schoothondje achter haar aan blijft lopen. k Zeg niet dat roel helemaal spoort, maar Dido heeft ook geen recht van spreken. Net als Natte li die vond dat er niemand met Ralph had mogen zoenen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh...Roel was meer degene die een claim op haar legde terwijl hij met zoveel mogelijk andere vrouwen in het huis iets probeert te krijgen.
Ik ben geen fan van Dido, maar zij wil gewoon nr. 1 zijn bij een man en niet één van velen. En terecht.
En ook Joost had een gesprek met Ingrid waarbij duidelijk werd dat Rob niet helemaal spoorde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en Menno hebben eerder deze week een gesprek over Rob gevoerd, waarin men negatief was over hem.
Tragisch wel: degene die voor de meest spraakmakende beelden zorgen, zouden dan worden genomineerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef Falco het volgende:
Roel is het grootste slachtoffer na vanavond. Daarna volgt Linda en ik voorzie dat beiden wel op de bank terecht komen
En terecht, maar dat weet hij toch nog niet. Hij zal wel doorhebben dat ie *grip* op de groep verliest, dus nog maar een stap extra doen met poetsen. HIj hoeft het niet te doen, maar is er als de kippen (voor de haan) dus bij om alles op te ruimen, daarmee bezorg je 'anderen' misschien wel een schuldgevoel dat zij niet opgeruimd hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en Menno hebben eerder deze week een gesprek over Rob gevoerd, waarin men negatief was over hem.
vannacht ook, Chantal verdraaide, en loog de hele boel bij elkaar, en de andere 2 trapten er compleet in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Rob en Lieske.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef Falco het volgende:
Roel is het grootste slachtoffer na vanavond. Daarna volgt Linda en ik voorzie dat beiden wel op de bank terecht komen
hey die avadingus is da jouw foto?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:38 schreef milagro het volgende:
[..]
true true.
Ik vond Roel al niet echt leuk, soms wel okay qua conversatie, maar ook betweterig, sloom en zoooo onaantrekkelijk, maar na vannacht is hij echt definitief een eikel
Enge agressiefe drammerig engnekje
Ik werd gisteren een beetje treurig over Lieske.quote:
Leuk Chantal zit ook op Fok.....gezelliquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje een verdraaid beeld. Rob is gewoon als eerste wakker en wat moet je anders doen met zo'n troep? Ik zou ook gaan opruimen en schoonmaken. Had je ons eens moeten horen als hij in de tuin was gaan zitten en als de rest dan wakker was gaan zeggen dat je expres even gewacht hebt om zo met z'n allen op te ruimen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:45 schreef Utwodublin het volgende:
En terecht, maar dat weet hij toch nog niet. Hij zal wel doorhebben dat ie *grip* op de groep verliest, dus nog maar een stap extra doen met poetsen. HIj hoeft het niet te doen, maar is er als de kippen (voor de haan) dus bij om alles op te ruimen, daarmee bezorg je 'anderen' misschien wel een schuldgevoel dat zij niet opgeruimd hebben.
Ja, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey die avadingus is da jouw foto?
Lieske heeft een hele leuke nacht gehad, hoor, met Nath, Dido en Tanja, zich uitstekend vermaakt, en zich helemaal niet de buitenstaander gevoeldquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werd gisteren een beetje treurig over Lieske.
Ze deed zo leuk mee, en zo goed haar best, maar ze levelt gewoon niet. Gevoelsmatig blijft ze zo`n buitenstaandster. Zeker als ze met de combi Nath-Dido is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft een hele leuke nacht gehad, hoor, met Nath, Dido en Tanja, zich uitstekend vermaakt, en zich helemaal niet de buitenstaander gevoeld
Maar dat komt omdat die meiden haar erbij betrekken als ze meer stemmen moeten hebben ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft een hele leuke nacht gehad, hoor, met Nath, Dido en Tanja, zich uitstekend vermaakt, en zich helemaal niet de buitenstaander gevoeld
Idd, Dido is ook zo'n manipulatief mensquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die meiden haar erbij betrekken als ze meer stemmen moeten hebben ...
Idd, dat was ook wat er door mij heen ging. Waarom niemand haar tegen zichzelf in bescherming nam toen los ging verbaal en daarna op het aanrecht klom.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik Linda leuk zou vinden en in het BB huis zat dan had ik haar proberen tegen te houden. Die meiden zitten er gewoon van te smullen dat iemand zich zo voor lul zet en misschien wel minder sympathiek wordt gevonden in de Nederlandse huiskamers = minder kans dat Linda BB wint en dus meer kans voor hun. Berekenend groepje trutten.
Laat Chantal haar smoelwerk maar houden.... Menno en Ingrid zijn gewoon achterbaks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
welnee, djezus, niet alles is met een dubbele agenda, hoor, pfffffffffffffftquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die meiden haar erbij betrekken als ze meer stemmen moeten hebben ...
Dat was dus ook mijn pointquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef Falco het volgende:
Het zijn toch net niet Lieskes vriendjes zeg maar.
Die beste man met anderhalf been drinkt/rookt ook niet, dus staat altijd fris naast zijn bed. In tegenstelling tot de rest. Dus komt dit gedrag op mij ook wel natuurlijk over. Na een maand nuchter te zijn zou ik zelf ook als een orkaan door 't huis gaan 's ochtends vroeg. Alles beter dan stil zitten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje een verdraaid beeld. Rob is gewoon als eerste wakker en wat moet je anders doen met zo'n troep? Ik zou ook gaan opruimen en schoonmaken. Had je ons eens moeten horen als hij in de tuin was gaan zitten en als de rest dan wakker was gaan zeggen dat je expres even gewacht hebt om zo met z'n allen op te ruimen.
---- knip --
Die indruk had ik ook. Weinig met acceptatie of vriendjes te maken maar alles met groepjesvorming.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef versabommie het volgende:
Rob is vanaf de eerste week al gewoon aan het opruimen en schoonmaken zodra hij uit bed komt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En terecht, maar dat weet hij toch nog niet. Hij zal wel doorhebben dat ie *grip* op de groep verliest, dus nog maar een stap extra doen met poetsen. HIj hoeft het niet te doen, maar is er als de kippen (voor de haan) dus bij om alles op te ruimen, daarmee bezorg je 'anderen' misschien wel een schuldgevoel dat zij niet opgeruimd hebben.
Ik snap wat je bedoelt, maar wel goed dat je 'echtheid' tussen aanhalingstekens zet als je het samen met Dido en Nathalie in 1 zin gebruiktquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dat was dus ook mijn point![]()
Van buitenaf ziet het er wel gezellig uit, maar het is toch niet "echt". Terwijl als je Dido en Nath ziet, er wel een "echtheid" is.
Komop zeg, je kan wel een leuk koppie hebben maar dat hoeft je niet perse naief te maken....quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, djezus, niet alles is met een dubbele agenda, hoor, pfffffffffffffft![]()
ze hadden gewoon lol met elkaar, meiden onder elkaar, niet meer dan dat
Idd, Ingrid, Chantal, Menno en Roel (maar goed, die was ver heen) moedigden haar aan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, dat was ook wat er door mij heen ging. Waarom niemand haar tegen zichzelf in bescherming nam toen los ging verbaal en daarna op het aanrecht klom.
Neen, juist Chantal moedigde haar aan en juist dat héle eerlijk groepje zat te smullen en riep op afstand even wat Linda moest gaan zeggen.
Fijn dat soort *vrienden* die misbruik maken van je dronken toestand
Tuurlijk wel, iedereen is 24 uur per dag, ook als ze dronken zijn, continu bezig met het spelletje, altijd bezig zich zo te manoeuvreren dat ze zelf het beste eruit komen en de rest aan het gebruikenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, djezus, niet alles is met een dubbele agenda, hoor, pfffffffffffffft![]()
Bewust gedaan, het is een soort namaak echtheidquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar wel goed dat je 'echtheid' tussen aanhalingstekens zet als je het samen met Dido en Nathalie in 1 zin gebruikt
Wel een mooi gezicht op stream 2quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Zonsverduistering en niemand heeft wat door
Is dat niet met alles zo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:56 schreef Loedertje het volgende:
De groep knikte begripvol en beloofde beterschap maar ondernam geen actie in deze . Het is immers veel gemakkelijker als anderen het geruisloos doen...
Met twee CDtjes zie je het nog beterquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Falco het volgende:
Zo ik ga even met een CDtje naar de zon loeren.
gnagnagnagnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:47 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Leuk Chantal zit ook op Fok.....gezelli
Wat verwacht je dan? Je zit in het BB huis, niet in Center Parks met een groepje vrienden. Je zit daar niet om gezellig met vrienden onder elkaar te zijn, je zit daar om een spel te winnen, met een groep mensen die je tot een paar weken terug totaal niet kende.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef Loedertje het volgende:
Fijn dat soort *vrienden* die misbruik maken van je dronken toestand
Daar denken de meeste varkentjes in BB5 toch echt heel anders overquote:
Ik ben nu verblind en zag niets door de bladerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Wel een mooi gezicht op stream 2Ik ga ff buiten kijken of ik hier iets zie.
Waar heb jij het overquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, je kan wel een leuk koppie hebben maar dat hoeft je niet perse naief te maken....
Die bekakte rat Dido en haar volgers zijn op oorlogspad en hebben extra mankracht nodig en nu is Lieske wel inene goed.
Ze lieten het wicht zelf gewoon haar verhaal afmaken...zeer verdacht dus!
Nee hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef teun911 het volgende:
is het opeens een KNMI stream geworden?
Lieske heeft in bubbel gezegd dat het haar geen reet kan schelen als de bitchclubop weer op haar zou stemmen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Van een groep met deze samenstelling kun je idd niets anders verwachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Je zit in het BB huis, niet in Center Parks met een groepje vrienden. Je zit daar niet om gezellig met vrienden onder elkaar te zijn, je zit daar om een spel te winnen, met een groep mensen die je tot een paar weken terug totaal niet kende.
Als je een spel wil winnen waarbij de kijkers beslissen wie er wint zou ik er in ieder geval voor zorgen dat 'men' mij sympathiek vindt. Iemand die Linda had tegengehouden had ik sympathieker gevonden dan iemand die haar aanmoedigt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat verwacht je dan? Je zit in het BB huis, niet in Center Parks met een groepje vrienden. Je zit daar niet om gezellig met vrienden onder elkaar te zijn, je zit daar om een spel te winnen, met een groep mensen die je tot een paar weken terug totaal niet kende.
Oh ja dat is ook zo, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen is 24 uur per dag, ook als ze dronken zijn, continu bezig met het spelletje, altijd bezig zich zo te manoeuvreren dat ze zelf het beste eruit komen en de rest aan het gebruiken
Snap dat dan menSCH
Voor de meeste mensen is dit idd een levenshouding.quote:
Haha ik ga zo ff kijken onderweg naar school, maar er is volgens mij niet veel te zien.. Ik denk dat BB inzoemt met een speciale lens ofzo..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nu verblind en zag niets door de bladeren
Zou jij dat in de gaten hebben dan als je al een paar weken afgezonderd zou zitten?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:06 schreef Falco het volgende:
Die Tanja en Dido hebben ook niks door van die zonsverduistering.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef Dagonet het volgende:
Als loeder gelijk heeft dat het onder één van die witte potten ligt dan vinden ze het geld van Roel op deze manier vanzelf.
Nee, alhoewel het licht wel net wat anders was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef Igraine het volgende:
[..]
Zou jij dat in de gaten hebben dan als je al een paar weken afgezonderd zou zitten?
Scharp, Dagonet, heel scherp!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef Dagonet het volgende:
Als loeder gelijk heeft dat het onder één van die witte potten ligt dan vinden ze het geld van Roel op deze manier vanzelf.
dat zou wel tof zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef Dagonet het volgende:
Als je van jezelf denkt dat je de Zon bent, negeer je alle verduisteringenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:06 schreef Falco het volgende:
Die Tanja en Dido hebben ook niks door van die zonsverduistering.
Ze hebben niet alle potten gehadquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn
maar jaaaaaaaaa helaaaaaaaaaas, het ligt er niet
en dan denk je natuurlijk meteen aan een zonsverduisteringquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, alhoewel het licht wel net wat anders was.
effe roepen over het hek!quote:
Ik hoop dat Lieske het geld vindt.. en dan de reactie van Tanja!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
effe roepen over het hek!
Joost, check de potten!!!!!
oh nee, dat lijkt op die homomissie
Ik hoop dat Linda het geld vind![]()
Kijken hoe ziek Roel dan is
Dat zou een mooie afsluiting geweest zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn
maar jaaaaaaaaa helaaaaaaaaaas, het ligt er niet
waar heeft Roel het geld verstopt dan?? (ik leef alleen op de streamverslagen..)quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
effe roepen over het hek!
Joost, check de potten!!!!!
oh nee, dat lijkt op die homomissie
Of je moet gewoon interessant zijn voor de kijkers. En voor de kijkers is er volgens mij weinig interessanter dan een groep mensen die elkaar zo veel mogelijk een hak proberen te zetten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een spel wil winnen waarbij de kijkers beslissen wie er wint zou ik er in ieder geval voor zorgen dat 'men' mij sympathiek vindt. Iemand die Linda had tegengehouden had ik sympathieker gevonden dan iemand die haar aanmoedigt.
Dus dat spel dat ze spelen, dat spelen ze bar slecht.
Dido moet het vinden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
Ik vraag me af wat er in iemands hoofd omgaat als je dat weet. Hoezo denkt iemand daar aan? Dat is toch ziek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef teun911 het volgende:
Rob heeft weer in de gaten dat om 12 uur het luchtalarm af zal gaan..
zodat BB ze én op hun flikker kan geven voor het gedrag van gisteren en voor het negeren van de haan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:13 schreef BlackSunday het volgende:
Wáárom laten ze die bewoners gewoon slapen, laat dan volgende keer die haan ook maar achterwege......
Nee, dat is te lange her, alweer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieske het geld vindt.. en dan de reactie van Tanja!![]()
De enige tijdsaanduiding die ze hebben zijn de live-uitzendingen en eens in de maand de sirenes, dan onthoudt je dat soort dingen wel hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er in iemands hoofd omgaat als je dat weet. Hoezo denkt iemand daar aan? Dat is toch ziek?
geen idee, nee, en neequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
waar heeft Roel het geld verstopt dan?? (ik leef alleen op de streamverslagen..)
zijn ze al aan het zoeken geweest dan? weten ze dat hij geld heeft gehad?
Iets zegt me dat BB dat dus weer eens niet doet.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
zodat BB ze én op hun flikker kan geven voor het gedrag van gisteren en voor het negeren van de haan.
+ de klok in het roddelbad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De enige tijdsaanduiding die ze hebben zijn de live-uitzendingen en eens in de maand de sirenes, dan onthoudt je dat soort dingen wel hoor
Interessant zijn is leuk om naar te kijken, maar het zal niet de persoon zijn waar het publiek op stemt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Of je moet gewoon interessant zijn voor de kijkers. En voor de kijkers is er volgens mij weinig interessanter dan een groep mensen die elkaar zo veel mogelijk een hak proberen te zetten.
quote:
Hummiequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Wie liggen er trouwens nog te slapen?
Roel en Lindaquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Wie liggen er trouwens nog te slapen?
Hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef michelc85 het volgende:
Wat is dat voor geld , van Roel?
nee eigenlijk niet , jij wel danquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HoiBen je ook een vaste kijker van "In de huid van"?
Nee, dat is volgens mij de "hoofdprijs", maar het is misschien wel de beste plek om je geld te verstoppenquote:
pis-incident?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
Ik heb gisteravond na het pis-incident van Roel echt in een deuk gelegen!
Joost: Goed geluktquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef BONG4002 het volgende:
Joost en Rob in de tuin, er word amper een woord gewisseld
willen alle bewoners hun alcohol infuus checken, alle bewoners alcohol infuus checken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Net ff de verslagen van het "feestje" gelezen.... Ze houden het wel iedere keer interessantAls ik BB was, zou ik zorgen dat ze gewoon niet meer nuchter worden
neequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef michelc85 het volgende:
nee eigenlijk niet , jij wel dan
Dus voortaan bestaat 'rantsoen' uit bier, wijn en chips. En een bloemkool voor die zwangere.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef teamlead het volgende:
Net ff de verslagen van het "feestje" gelezen.... Ze houden het wel iedere keer interessantAls ik BB was, zou ik zorgen dat ze gewoon niet meer nuchter worden
Heerlijk, lekker rustigquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joost: Goed gelukt
Rob: hmm?
Joost: Het brood is goed gelukt
Rob knikt
Er wordt heus wel gepraat(dit was trouwens de hele conversatie in de afgelopen 5 minuten)
Ik begrijp werkelijk niet waarom Tanja apart stokbrood moet krijgen. Ten eerste is dat wit en dus niet zo goed als bruinbrood en ten tweede is het niet iets dat je per se moet hebben als de héle groep op rantsoen zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |