Ah die ligt naast Roel nu....Nuchter pakt ie haar ook nog ff lekker beet btwquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef milagro het volgende:
Nou, Linda, kom er maar uit, want jij bent half naakt
Streamsquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Roel op zijn voorhoofd? Een soort rode veeg...
Prima wakker worden we willen actie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:49 schreef Isabeau het volgende:
BB doet gewoon de haan voor de tweede keer aangezien niemand uit bed komt.
make up, die Lieske, Dido en Nath en Tan op hebben gesmeerd bij hem, toen hij total loss in bed lag (en nog niet bij Linda dus, maar wel na het bekken met Linda, alleen dat wist Dido toen nog niet)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Gekleurd door Nat, dido, lieske zijn nagels zijn ook gelaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Je weet het deze BB is de sofste ooit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef nicoleV het volgende:
Ik denk dat dit een duidelijke statement is van BB jullie bed uitkomen.....niemand die het doet.....hopenlijk staan hier ook weer sancties op......
ah, ik had gezien dat ze iets op zijn gezicht smeerden, ik had alleen niet gezien wat precies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:54 schreef milagro het volgende:
make up, die Lieske, Dido en Nath en Tan op hebben gesmeerd bij hem, toen hij total loss in bed lag (en nog niet bij Linda dus, maar wel na het bekken met Linda, alleen dat wist Dido toen nog niet)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:54 schreef RB-tje het volgende:
Ik snap niet waarom die haan loeit.... ze wouden gisteravond toch muziek? Geef ze dan nu een keiharde rockplaat.... Zal ze leren...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gekleurd door Nat, dido, lieske zijn nagels zijn ook gelakt
het is een beetje dubbel volgens mij ... aan de ene kant inderdaad soft, maar soms plotseling ook onredelijk uit de slof schietendquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet het deze BB is de sofste ooit.![]()
![]()
![]()
KAn nooit onredelijk genoeg zijn lijkt mij....wat vind je dan onredelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het is een beetje dubbel volgens mij ... aan de ene kant inderdaad soft, maar soms plotseling ook onredelijk uit de slof schietend![]()
Dat zag de regie ook floepquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Joost is trouwens uit bed, die gaat douchen.
De haan kraait nu voor de 4e of 5e keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef Falco het volgende:
Ah ik doe de pc + streams aan en de haan kraait, wat een timing!
ik zat te denken aan het witte gezicht van Menno na die donderpreek ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:59 schreef nicoleV het volgende:
[..]
KAn nooit onredelijk genoeg zijn lijkt mij....wat vind je dan onredelijk?
Flikker gewoon Slipknot op volle kracht door dat huis heen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:54 schreef RB-tje het volgende:
Ik snap niet waarom die haan loeit.... ze wouden gisteravond toch muziek? Geef ze dan nu een keiharde rockplaat.... Zal ze leren...
tijd voor hardrock muziekquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:59 schreef AnTjUh het volgende:
Ik geloof dat de haan ook zn kracht heeft verloren
iedereen slaapt door![]()
Daar heb je dan zo'n half uur de tijd voor gehad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef Falco het volgende:
Ah ik doe de pc + streams aan en de haan kraait, wat een timing!
dat is het hondje van Hummie volgens mijquote:
Dat zei ik ook al... ff keihard een download van één of andere deathmetal band dwars door die speakers. En dan even wat harder dan gisteravond. Zodat ze weten dat het wel harder kon.... Onder het motto hier is jullie muziek... en daar de koffersquote:
Zo'n Sesamstraatliedjequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:01 schreef milagro het volgende:
Die haan is veel te vriendelijk
Gewoon snoeihard OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN door die speakers tetteren, net zolang tot ze OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN
quote:Wakker worden wakker worden als je nou niet opppp wilt staan, ga ik spugen in je ogen....
dat is wel het minste wat ik verwacht ... en dan hoop ik dat iemand ook zijn middelvinger opsteektquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Denk (hoop !) dat er zo een fikse preek komt .
Dit gaat gebeuren BB is gisterenavond door Roel en Linda goed in de zeik gezet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Denk (hoop !) dat er zo een fikse preek komt .
Oeh.. breng ze even op ideeën...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gaat gebeuren BB is gisterenavond door Roel en Linda goed in de zeik gezet.
En dat zullen ze niet pikken sigaretten afnemen of roel zijn 10.000 euri afnemen.![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat BB Tanja of Joost ofzo even verteld waar Roel zijn geld heeft verstopt en dat deze personen het per ongeluk vinden...quote:
Ik vroeg me ook al af hoe lang ze daar lag, maar ze is in ieder geval up and runningquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Gaat Lieske nu op de bank in de woonkamer verder slapen??
Vergeet madam Chantal niet die er uitermate van genoot dat ze aso in de camera kon doen en continu mee gnagna-tequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gaat gebeuren BB is gisterenavond door Roel en Linda goed in de zeik gezet.
En dat zullen ze niet pikken sigaretten afnemen of roel zijn 10.000 euri afnemen.![]()
![]()
![]()
Zie lieske niet in de kamer liggen maar ze is met het ontbijt bezigquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske en Nathalie denken datze slim zijn en gaan met dekbed in de kamer liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |