Correctie: ze ligt weer onder dekbed in woonkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is trouwens opgestaan
Ligt volgens mij in de tuin onder 1 van die witte bloempottenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB Tanja of Joost ofzo even verteld waar Roel zijn geld heeft verstopt en dat deze personen het per ongeluk vinden...![]()
Het was Joost's feestje en hij genoot..even...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:08 schreef versabommie het volgende:
Overigens weten we nu ook dat de homo te vinden is in de hoek Joos/Rob, want beiden wilden hun kleren echt never niet uit en voelden zich als een vis in het water.
Downloaden van een deathmetal nummer duurt tegenwoordig even. Er is namelijk bezuinigd op de breedband in het bb-huis door ome John. De drankrekening van de bewoners was namelijk te hoog.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
en de rust is weer wedergekeerd in het huis
Tja ik veroordeel deze drie niet....ze maken het streamen veel te leuk hahahahaquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was Joost's feestje en hij genoot..even...
Voor de rest is Rob iemand die opdrachten simpelweg begrijpt , uit bed komt als de haan kraait, opruimt, meedoet ongeacht de opdracht.
Ik zie in Rob geen homo.
Verder hebben deze twee laten blijken wel over enig fatsoen te beschikken, iets wat bij drie anderen totaal wegviel onder een slootje drank.
KLopt heeft ze al gedaan....ze schaamt zich maar heeft zelf nix gedaan of gezegd...dat waren lettelijk haar woorden vanochtendquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vergeet madam Chantal niet die er uitermate van genoot dat ze aso in de camera kon doen en continu mee gnagna-te
Ze zal dit vandaag wel weer in alle toonaarden ontkennen .
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef Falco het volgende:
Dit belooft een leuke dag te worden!
roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:08 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop overigens niet dat Linda een verregaande sanctie krijgt zonder dat de anderen die meededen en haar opstookten hier iets van voelen!
Menno 2 sancties ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno, roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:15 schreef AnTjUh het volgende:
de verwijten gaan in t rond springen en niemand weet meer precies wat er is gebeurt
Automatische nominatie voor diegen die nog in bed liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.
Een koffer in het washok voor: Linda, Roelquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno, roel, linda, ingrid, menno, chantal moeten een sanctie krijgen.
Jij bent gek.. de personen die zorgen voor wat leven in het huis, de deur wijzen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Een koffer in het washok voor: Linda, Roel
Chantal, Menno en ingrid genomineerd voor donderdag.
Mjah of dat Hummie zo even komt meedelen: Jongens bedankt, pak je koffers maar in, morgen trekken er 12 nieuwe bewoners inquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Een koffer in het washok voor: Linda, Roel
Chantal, Menno en ingrid genomineerd voor donderdag.
Gaat nog een teringzooi worden als rob is vertrokken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:15 schreef Loedertje het volgende:
Opvallend dat er van de rest nooit iemand zich geroepen voelt om Rob 'smorgens te helpen met opruimen...
Daar zeg je wat! Zonder Rob zou dat huis binnen no time een zwijnenstal zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef regenworm het volgende:
Gaat nog een teringzooi worden als rob is vertrokken.
Misschien kunnen ze nog een blik met exen opentrekken.... die de opdracht krijgen om eens lekker opgestoord een paar verhalen het huis in te gooien. Ik wed namelijk dat er hier en daar nog wel een verhaaltjes is over bepaalde personen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mjah of dat Hummie zo even komt meedelen: Jongens bedankt, pak je koffers maar in, morgen trekken er 12 nieuwe bewoners in![]()
hahaha dan ga ik uit m'n dak ook ....wor BB wel verlengd neem ik aan ,,,quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mjah of dat Hummie zo even komt meedelen: Jongens bedankt, pak je koffers maar in, morgen trekken er 12 nieuwe bewoners in![]()
Boze exen, welteverstaan!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:23 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nog een blik met exen opentrekken.... die de opdracht krijgen om eens lekker opgestoord een paar verhalen het huis in te gooien. Ik wed namelijk dat er hier en daar nog wel een verhaaltjes is over bepaalde personen.
Ik ben niet gek... deze personen tonen aan dat er geen respect is richting BB. Dat hoort er wel te zijn. Ze zijn gast in dat huis en hebben zich aan bepaalde regels te houden. Dat hebben bepaalde personen niet gedaan en daar staat een straf op. Per direct moeten verlaten van het huis. Staat zo in de regels, hebben ze voor getekend. En 2 van die herrieschoppers kun je echt wel missen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij bent gek.. de personen die zorgen voor wat leven in het huis, de deur wijzen!![]()
Maar bewoners die straf krijgen is ook leuk om naar de kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:25 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap niet helemaal waar een aantal mensen zich nu zo druk om maakt... Jullie willen spektakel zien, maar als er dan eindelijk iets gebeurd gaan jullie de moraalridder uithangen... We willen toch juist leven in de brouwerij... ?
(Natuurlijk vind ik het gedrag van Linda en Roel ordinair, maar zien we liever dat ze braaf met een kopje thee op de bank zitten?)... Nu is er tenminste wat te lullen, gaat het misschien onrustig worden onder de bewoners, en zien we Dido straks voor de zoveelste keer weer naar Roel terugkrabbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |