snap jij het welquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:25 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap niet helemaal waar een aantal mensen zich nu zo druk om maakt... Jullie willen spektakel zien, maar als er dan eindelijk iets gebeurd gaan jullie de moraalridder uithangen... We willen toch juist leven in de brouwerij... ?
(Natuurlijk vind ik het gedrag van Linda en Roel ordinair, maar zien we liever dat ze braaf met een kopje thee op de bank zitten?)... Nu is er tenminste wat te lullen, gaat het misschien onrustig worden onder de bewoners, en zien we Dido straks voor de zoveelste keer weer naar Roel terugkrabbelen
dus iemand die uit bed komt als hij dat moet en aan de opdrachten meedoet wat hij ook hoort te doen is geen homo / kan geen homo zijn???????quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor de rest is Rob iemand die opdrachten simpelweg begrijpt , uit bed komt als de haan kraait, opruimt, meedoet ongeacht de opdracht.
Ik zie in Rob geen homo.
nou..... Tanja gaat haar weer nomineren, en Linda zou dat ook wel eens kunnen doen, weer, al maakt Tanja meer kans ws deze keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:27 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat de nominaties er deze keer heel anders uit gaan zienIk denk zelfs dat Lieske dit keer buiten de nominaties blijft!
Weet het niet, krijg altijd het gevoel dat men na een dag weer in het oude patrool is terugvallen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:27 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat de nominaties er deze keer heel anders uit gaan zienIk denk zelfs dat Lieske dit keer buiten de nominaties blijft!
sancties zijn OOK leuk om naar te kijken, vooral als Roel ze krijgt, want die kan daar vast niet mee omgaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef Falco het volgende:
Waarom moet Linda een sanctie krijgen? Wil Talpa dat de kijkcijfers omlaag gaan ofzo
Maar Tanja zei zelf ook al 'misschien ga ik mijn speelwijze van dit spel aanpassen' oid, ik denk dat zij iemand anders nomineert hoor. Rob of zo, of nu inderdaad Linda o.i.d...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou..... Tanja gaat haar weer nomineren, en Linda zou dat ook wel eens kunnen doen, weer, al maakt Tanja meer kans ws deze keer
Zeker na de ruzie die ze met Linda gaat krijgen vandaag![]()
iemand het huis uittrappen nu, zou betekenen dat de bewoners de komende weken totaal lam gaan, geen initiatief en makke schapen. Zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten als streamjunk, dus sanctie ok maar niet direct slachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef RB-tje het volgende:
Moet je je eens voorstellen wat voor herrie je krijgt als één bewoner het pand moet verlaten wegens misdraging. Dat gaat voor vuurwerk zorgen. Heerlijk. Ik zeg niet dat ik niet genoten heb gisteravond. Maar bepaalde personen ging te ver.
Ja maar daar zit natuurlijk weer een theorie achter.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef milagro het volgende:
Komt van al dat roddelen, Chan, dat je je zo beroerd voelt, al dat roddelen over die man die nu de afwas staat te doen, en die vanmorgen die hele teringbende heeft opgeruimd
Nee, Rob nomineert ze nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar Tanja zei zelf ook al 'misschien ga ik mijn speelwijze van dit spel aanpassen' oid, ik denk dat zij iemand anders nomineert hoor. Rob of zo, of nu inderdaad Linda o.i.d...![]()
Ingrid zal misschien nog wel Lieske blijven nomineren. Maar Linda is wel gevaarlijk bezig nu hoor denk ik.
Sancties zijn leuk brengt leven in de tent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef Maerycke het volgende:
Helemaal geen sancties of gewoon een halfzachte zoals we inmiddels van BB gewend zijn natuurlijk. Wat nou streng doen? Ik heb genoten gisteren en ik stond echt op het punt om af te haken![]()
Als ik Linda leuk zou vinden en in het BB huis zat dan had ik haar proberen tegen te houden. Die meiden zitten er gewoon van te smullen dat iemand zich zo voor lul zet en misschien wel minder sympathiek wordt gevonden in de Nederlandse huiskamers = minder kans dat Linda BB wint en dus meer kans voor hun. Berekenend groepje trutten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik Linda meer dan ooit een topwijf. gewoon goudeerlijk en beregeil die totaal geen waarde hecht aan het koninginnegedrag van Dido. Dat ze een beetje doorslaat na wat alcohol is mi niet zo heel erg, echter het stoken wat de anderen deden was imo vele malen erger!
[insert standaard testosteron opmerking]quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef teun911 het volgende:
die batterij van dildo moet echt opgeladen worden door iemand
Smaken verschillen gelukkig, ik hou juist meer van dames met 'n beetje stijl.. Dido mag dan koninginnegedrag vertonen, ze is tenminste vrouwelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
iemand het huis uittrappen nu, zou betekenen dat de bewoners de komende weken totaal lam gaan, geen initiatief en makke schapen. Zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten als streamjunk, dus sanctie ok maar niet direct slachten.
Overigens vind ik Linda meer dan ooit een topwijf. gewoon goudeerlijk en beregeil die totaal geen waarde hecht aan het koninginnegedrag van Dido. Dat ze een beetje doorslaat na wat alcohol is mi niet zo heel erg, echter het stoken wat de anderen deden was imo vele malen erger!
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
sancties zijn OOK leuk om naar te kijken, vooral als Roel ze krijgt, want die kan daar vast niet mee omgaan
Ik zie eigenlijk niet in waarom iemand een sanctie zou moeten krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...
true true.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom iemand een sanctie zou moeten krijgen![]()
Ah, vandaar het inzoomen op de zon!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
Oh zometeen is die zonsverduistering he!
Rob is de braafste, die praat met iedereen, die poetst, zet koffie, is aardig. Allemaal spel. Straks moet iedereen dankjewel Rob zeggen en kan hij met verwijten komen dat anderen nooit schoonmaken. En omdat *hijzoaardigis* wordt hij vast niet genomineerd. t Is een enorme manipulant.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Zonder Rob zou dat huis binnen no time een zwijnenstal zijn.
Je kan je bijna afvragen hoe de huizen van de BB bewoners thuis eruit zien.
Zie NWS en FOTquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
Oh zometeen is die zonsverduistering he! Nouja een halve zonsverduistering.
Ik geloof niet dat het allemaal spel is, ik denk wel dat Rob het handig gebruikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef Utwodublin het volgende:
Rob is de braafste, die praat met iedereen, die poetst, zet koffie, is aardig. Allemaal spel. Straks moet iedereen dankjewel Rob zeggen en kan hij met verwijten komen dat anderen nooit schoonmaken. En omdat *hijzoaardigis* wordt hij vast niet genomineerd. t Is een enorme manipulant.
Chantal, Ingrid en Menno hebben eerder deze week een gesprek over Rob gevoerd, waarin men negatief was over hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob is de braafste, die praat met iedereen, die poetst, zet koffie, is aardig. Allemaal spel. Straks moet iedereen dankjewel Rob zeggen en kan hij met verwijten komen dat anderen nooit schoonmaken. En omdat *hijzoaardigis* wordt hij vast niet genomineerd. t Is een enorme manipulant.
zenders afdoen, en gewoon omdat het leuk is, om die arrogante zelfvoldane grote beksmoelwerkjes te zien kruipen met hun katerkopquote:
En daarom had ze hem toch al afgewezen na die ene zoen? Ze had hem toch al duidelijk gemaakt de afgelopen twee dagen dat ze verder niets wilde. Dan is ie vrij om te gaan lijkt me. Dan moet ze niet van hem verwachten dat ze nr. 1 blijft en hij als een schoothondje achter haar aan blijft lopen. k Zeg niet dat roel helemaal spoort, maar Dido heeft ook geen recht van spreken. Net als Natte li die vond dat er niemand met Ralph had mogen zoenen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh...Roel was meer degene die een claim op haar legde terwijl hij met zoveel mogelijk andere vrouwen in het huis iets probeert te krijgen.
Ik ben geen fan van Dido, maar zij wil gewoon nr. 1 zijn bij een man en niet één van velen. En terecht.
En ook Joost had een gesprek met Ingrid waarbij duidelijk werd dat Rob niet helemaal spoorde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en Menno hebben eerder deze week een gesprek over Rob gevoerd, waarin men negatief was over hem.
Tragisch wel: degene die voor de meest spraakmakende beelden zorgen, zouden dan worden genomineerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef Falco het volgende:
Roel is het grootste slachtoffer na vanavond. Daarna volgt Linda en ik voorzie dat beiden wel op de bank terecht komen
En terecht, maar dat weet hij toch nog niet. Hij zal wel doorhebben dat ie *grip* op de groep verliest, dus nog maar een stap extra doen met poetsen. HIj hoeft het niet te doen, maar is er als de kippen (voor de haan) dus bij om alles op te ruimen, daarmee bezorg je 'anderen' misschien wel een schuldgevoel dat zij niet opgeruimd hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en Menno hebben eerder deze week een gesprek over Rob gevoerd, waarin men negatief was over hem.
vannacht ook, Chantal verdraaide, en loog de hele boel bij elkaar, en de andere 2 trapten er compleet in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Rob en Lieske.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef Falco het volgende:
Roel is het grootste slachtoffer na vanavond. Daarna volgt Linda en ik voorzie dat beiden wel op de bank terecht komen
hey die avadingus is da jouw foto?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:38 schreef milagro het volgende:
[..]
true true.
Ik vond Roel al niet echt leuk, soms wel okay qua conversatie, maar ook betweterig, sloom en zoooo onaantrekkelijk, maar na vannacht is hij echt definitief een eikel
Enge agressiefe drammerig engnekje
Ik werd gisteren een beetje treurig over Lieske.quote:
Leuk Chantal zit ook op Fok.....gezelliquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje een verdraaid beeld. Rob is gewoon als eerste wakker en wat moet je anders doen met zo'n troep? Ik zou ook gaan opruimen en schoonmaken. Had je ons eens moeten horen als hij in de tuin was gaan zitten en als de rest dan wakker was gaan zeggen dat je expres even gewacht hebt om zo met z'n allen op te ruimen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:45 schreef Utwodublin het volgende:
En terecht, maar dat weet hij toch nog niet. Hij zal wel doorhebben dat ie *grip* op de groep verliest, dus nog maar een stap extra doen met poetsen. HIj hoeft het niet te doen, maar is er als de kippen (voor de haan) dus bij om alles op te ruimen, daarmee bezorg je 'anderen' misschien wel een schuldgevoel dat zij niet opgeruimd hebben.
Ja, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey die avadingus is da jouw foto?
Lieske heeft een hele leuke nacht gehad, hoor, met Nath, Dido en Tanja, zich uitstekend vermaakt, en zich helemaal niet de buitenstaander gevoeldquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werd gisteren een beetje treurig over Lieske.
Ze deed zo leuk mee, en zo goed haar best, maar ze levelt gewoon niet. Gevoelsmatig blijft ze zo`n buitenstaandster. Zeker als ze met de combi Nath-Dido is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft een hele leuke nacht gehad, hoor, met Nath, Dido en Tanja, zich uitstekend vermaakt, en zich helemaal niet de buitenstaander gevoeld
Maar dat komt omdat die meiden haar erbij betrekken als ze meer stemmen moeten hebben ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft een hele leuke nacht gehad, hoor, met Nath, Dido en Tanja, zich uitstekend vermaakt, en zich helemaal niet de buitenstaander gevoeld
Idd, Dido is ook zo'n manipulatief mensquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die meiden haar erbij betrekken als ze meer stemmen moeten hebben ...
Idd, dat was ook wat er door mij heen ging. Waarom niemand haar tegen zichzelf in bescherming nam toen los ging verbaal en daarna op het aanrecht klom.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik Linda leuk zou vinden en in het BB huis zat dan had ik haar proberen tegen te houden. Die meiden zitten er gewoon van te smullen dat iemand zich zo voor lul zet en misschien wel minder sympathiek wordt gevonden in de Nederlandse huiskamers = minder kans dat Linda BB wint en dus meer kans voor hun. Berekenend groepje trutten.
Laat Chantal haar smoelwerk maar houden.... Menno en Ingrid zijn gewoon achterbaks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
welnee, djezus, niet alles is met een dubbele agenda, hoor, pfffffffffffffftquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die meiden haar erbij betrekken als ze meer stemmen moeten hebben ...
Dat was dus ook mijn pointquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef Falco het volgende:
Het zijn toch net niet Lieskes vriendjes zeg maar.
Die beste man met anderhalf been drinkt/rookt ook niet, dus staat altijd fris naast zijn bed. In tegenstelling tot de rest. Dus komt dit gedrag op mij ook wel natuurlijk over. Na een maand nuchter te zijn zou ik zelf ook als een orkaan door 't huis gaan 's ochtends vroeg. Alles beter dan stil zitten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje een verdraaid beeld. Rob is gewoon als eerste wakker en wat moet je anders doen met zo'n troep? Ik zou ook gaan opruimen en schoonmaken. Had je ons eens moeten horen als hij in de tuin was gaan zitten en als de rest dan wakker was gaan zeggen dat je expres even gewacht hebt om zo met z'n allen op te ruimen.
---- knip --
Die indruk had ik ook. Weinig met acceptatie of vriendjes te maken maar alles met groepjesvorming.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef versabommie het volgende:
Rob is vanaf de eerste week al gewoon aan het opruimen en schoonmaken zodra hij uit bed komt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En terecht, maar dat weet hij toch nog niet. Hij zal wel doorhebben dat ie *grip* op de groep verliest, dus nog maar een stap extra doen met poetsen. HIj hoeft het niet te doen, maar is er als de kippen (voor de haan) dus bij om alles op te ruimen, daarmee bezorg je 'anderen' misschien wel een schuldgevoel dat zij niet opgeruimd hebben.
Ik snap wat je bedoelt, maar wel goed dat je 'echtheid' tussen aanhalingstekens zet als je het samen met Dido en Nathalie in 1 zin gebruiktquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dat was dus ook mijn point![]()
Van buitenaf ziet het er wel gezellig uit, maar het is toch niet "echt". Terwijl als je Dido en Nath ziet, er wel een "echtheid" is.
Komop zeg, je kan wel een leuk koppie hebben maar dat hoeft je niet perse naief te maken....quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, djezus, niet alles is met een dubbele agenda, hoor, pfffffffffffffft![]()
ze hadden gewoon lol met elkaar, meiden onder elkaar, niet meer dan dat
Idd, Ingrid, Chantal, Menno en Roel (maar goed, die was ver heen) moedigden haar aan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, dat was ook wat er door mij heen ging. Waarom niemand haar tegen zichzelf in bescherming nam toen los ging verbaal en daarna op het aanrecht klom.
Neen, juist Chantal moedigde haar aan en juist dat héle eerlijk groepje zat te smullen en riep op afstand even wat Linda moest gaan zeggen.
Fijn dat soort *vrienden* die misbruik maken van je dronken toestand
Tuurlijk wel, iedereen is 24 uur per dag, ook als ze dronken zijn, continu bezig met het spelletje, altijd bezig zich zo te manoeuvreren dat ze zelf het beste eruit komen en de rest aan het gebruikenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, djezus, niet alles is met een dubbele agenda, hoor, pfffffffffffffft![]()
Bewust gedaan, het is een soort namaak echtheidquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar wel goed dat je 'echtheid' tussen aanhalingstekens zet als je het samen met Dido en Nathalie in 1 zin gebruikt
Wel een mooi gezicht op stream 2quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Zonsverduistering en niemand heeft wat door
Is dat niet met alles zo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:56 schreef Loedertje het volgende:
De groep knikte begripvol en beloofde beterschap maar ondernam geen actie in deze . Het is immers veel gemakkelijker als anderen het geruisloos doen...
Met twee CDtjes zie je het nog beterquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Falco het volgende:
Zo ik ga even met een CDtje naar de zon loeren.
gnagnagnagnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:47 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Leuk Chantal zit ook op Fok.....gezelli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |