snap jij het welquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:25 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap niet helemaal waar een aantal mensen zich nu zo druk om maakt... Jullie willen spektakel zien, maar als er dan eindelijk iets gebeurd gaan jullie de moraalridder uithangen... We willen toch juist leven in de brouwerij... ?
(Natuurlijk vind ik het gedrag van Linda en Roel ordinair, maar zien we liever dat ze braaf met een kopje thee op de bank zitten?)... Nu is er tenminste wat te lullen, gaat het misschien onrustig worden onder de bewoners, en zien we Dido straks voor de zoveelste keer weer naar Roel terugkrabbelen
dus iemand die uit bed komt als hij dat moet en aan de opdrachten meedoet wat hij ook hoort te doen is geen homo / kan geen homo zijn???????quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor de rest is Rob iemand die opdrachten simpelweg begrijpt , uit bed komt als de haan kraait, opruimt, meedoet ongeacht de opdracht.
Ik zie in Rob geen homo.
nou..... Tanja gaat haar weer nomineren, en Linda zou dat ook wel eens kunnen doen, weer, al maakt Tanja meer kans ws deze keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:27 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat de nominaties er deze keer heel anders uit gaan zienIk denk zelfs dat Lieske dit keer buiten de nominaties blijft!
Weet het niet, krijg altijd het gevoel dat men na een dag weer in het oude patrool is terugvallen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:27 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat de nominaties er deze keer heel anders uit gaan zienIk denk zelfs dat Lieske dit keer buiten de nominaties blijft!
sancties zijn OOK leuk om naar te kijken, vooral als Roel ze krijgt, want die kan daar vast niet mee omgaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef Falco het volgende:
Waarom moet Linda een sanctie krijgen? Wil Talpa dat de kijkcijfers omlaag gaan ofzo
Maar Tanja zei zelf ook al 'misschien ga ik mijn speelwijze van dit spel aanpassen' oid, ik denk dat zij iemand anders nomineert hoor. Rob of zo, of nu inderdaad Linda o.i.d...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou..... Tanja gaat haar weer nomineren, en Linda zou dat ook wel eens kunnen doen, weer, al maakt Tanja meer kans ws deze keer
Zeker na de ruzie die ze met Linda gaat krijgen vandaag![]()
iemand het huis uittrappen nu, zou betekenen dat de bewoners de komende weken totaal lam gaan, geen initiatief en makke schapen. Zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten als streamjunk, dus sanctie ok maar niet direct slachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef RB-tje het volgende:
Moet je je eens voorstellen wat voor herrie je krijgt als één bewoner het pand moet verlaten wegens misdraging. Dat gaat voor vuurwerk zorgen. Heerlijk. Ik zeg niet dat ik niet genoten heb gisteravond. Maar bepaalde personen ging te ver.
Ja maar daar zit natuurlijk weer een theorie achter.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef milagro het volgende:
Komt van al dat roddelen, Chan, dat je je zo beroerd voelt, al dat roddelen over die man die nu de afwas staat te doen, en die vanmorgen die hele teringbende heeft opgeruimd
Nee, Rob nomineert ze nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar Tanja zei zelf ook al 'misschien ga ik mijn speelwijze van dit spel aanpassen' oid, ik denk dat zij iemand anders nomineert hoor. Rob of zo, of nu inderdaad Linda o.i.d...![]()
Ingrid zal misschien nog wel Lieske blijven nomineren. Maar Linda is wel gevaarlijk bezig nu hoor denk ik.
Sancties zijn leuk brengt leven in de tent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef Maerycke het volgende:
Helemaal geen sancties of gewoon een halfzachte zoals we inmiddels van BB gewend zijn natuurlijk. Wat nou streng doen? Ik heb genoten gisteren en ik stond echt op het punt om af te haken![]()
Als ik Linda leuk zou vinden en in het BB huis zat dan had ik haar proberen tegen te houden. Die meiden zitten er gewoon van te smullen dat iemand zich zo voor lul zet en misschien wel minder sympathiek wordt gevonden in de Nederlandse huiskamers = minder kans dat Linda BB wint en dus meer kans voor hun. Berekenend groepje trutten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik Linda meer dan ooit een topwijf. gewoon goudeerlijk en beregeil die totaal geen waarde hecht aan het koninginnegedrag van Dido. Dat ze een beetje doorslaat na wat alcohol is mi niet zo heel erg, echter het stoken wat de anderen deden was imo vele malen erger!
[insert standaard testosteron opmerking]quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef teun911 het volgende:
die batterij van dildo moet echt opgeladen worden door iemand
Smaken verschillen gelukkig, ik hou juist meer van dames met 'n beetje stijl.. Dido mag dan koninginnegedrag vertonen, ze is tenminste vrouwelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
iemand het huis uittrappen nu, zou betekenen dat de bewoners de komende weken totaal lam gaan, geen initiatief en makke schapen. Zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten als streamjunk, dus sanctie ok maar niet direct slachten.
Overigens vind ik Linda meer dan ooit een topwijf. gewoon goudeerlijk en beregeil die totaal geen waarde hecht aan het koninginnegedrag van Dido. Dat ze een beetje doorslaat na wat alcohol is mi niet zo heel erg, echter het stoken wat de anderen deden was imo vele malen erger!
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
sancties zijn OOK leuk om naar te kijken, vooral als Roel ze krijgt, want die kan daar vast niet mee omgaan
Ik zie eigenlijk niet in waarom iemand een sanctie zou moeten krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja we veroordelen misschien wel Tanja dat ze een voorkeursbehandeling krijgt van BB, maar Roel heeft tot op heden ook wel degelijk zo'n behandeling gehad, op aanvraag een tondeuse, 2 keer een geheime missie. Dus als Roel nu eens een sanctie zou krijgen zou dat hem koud op zijn pannelap komen. Ik had het wel geweten als ik hummie was geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |