Als je van jezelf denkt dat je de Zon bent, negeer je alle verduisteringenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:06 schreef Falco het volgende:
Die Tanja en Dido hebben ook niks door van die zonsverduistering.
Ze hebben niet alle potten gehadquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn
maar jaaaaaaaaa helaaaaaaaaaas, het ligt er niet
en dan denk je natuurlijk meteen aan een zonsverduisteringquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, alhoewel het licht wel net wat anders was.
effe roepen over het hek!quote:
Ik hoop dat Lieske het geld vindt.. en dan de reactie van Tanja!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
effe roepen over het hek!
Joost, check de potten!!!!!
oh nee, dat lijkt op die homomissie
Ik hoop dat Linda het geld vind![]()
Kijken hoe ziek Roel dan is
Dat zou een mooie afsluiting geweest zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn
maar jaaaaaaaaa helaaaaaaaaaas, het ligt er niet
waar heeft Roel het geld verstopt dan?? (ik leef alleen op de streamverslagen..)quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
effe roepen over het hek!
Joost, check de potten!!!!!
oh nee, dat lijkt op die homomissie
Of je moet gewoon interessant zijn voor de kijkers. En voor de kijkers is er volgens mij weinig interessanter dan een groep mensen die elkaar zo veel mogelijk een hak proberen te zetten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een spel wil winnen waarbij de kijkers beslissen wie er wint zou ik er in ieder geval voor zorgen dat 'men' mij sympathiek vindt. Iemand die Linda had tegengehouden had ik sympathieker gevonden dan iemand die haar aanmoedigt.
Dus dat spel dat ze spelen, dat spelen ze bar slecht.
Dido moet het vinden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
Ik vraag me af wat er in iemands hoofd omgaat als je dat weet. Hoezo denkt iemand daar aan? Dat is toch ziek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef teun911 het volgende:
Rob heeft weer in de gaten dat om 12 uur het luchtalarm af zal gaan..
zodat BB ze én op hun flikker kan geven voor het gedrag van gisteren en voor het negeren van de haan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:13 schreef BlackSunday het volgende:
Wáárom laten ze die bewoners gewoon slapen, laat dan volgende keer die haan ook maar achterwege......
Nee, dat is te lange her, alweer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieske het geld vindt.. en dan de reactie van Tanja!![]()
De enige tijdsaanduiding die ze hebben zijn de live-uitzendingen en eens in de maand de sirenes, dan onthoudt je dat soort dingen wel hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er in iemands hoofd omgaat als je dat weet. Hoezo denkt iemand daar aan? Dat is toch ziek?
geen idee, nee, en neequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
waar heeft Roel het geld verstopt dan?? (ik leef alleen op de streamverslagen..)
zijn ze al aan het zoeken geweest dan? weten ze dat hij geld heeft gehad?
Iets zegt me dat BB dat dus weer eens niet doet.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
zodat BB ze én op hun flikker kan geven voor het gedrag van gisteren en voor het negeren van de haan.
+ de klok in het roddelbad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De enige tijdsaanduiding die ze hebben zijn de live-uitzendingen en eens in de maand de sirenes, dan onthoudt je dat soort dingen wel hoor
Interessant zijn is leuk om naar te kijken, maar het zal niet de persoon zijn waar het publiek op stemt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Of je moet gewoon interessant zijn voor de kijkers. En voor de kijkers is er volgens mij weinig interessanter dan een groep mensen die elkaar zo veel mogelijk een hak proberen te zetten.
quote:
Hummiequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Wie liggen er trouwens nog te slapen?
Roel en Lindaquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Wie liggen er trouwens nog te slapen?
Hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef michelc85 het volgende:
Wat is dat voor geld , van Roel?
nee eigenlijk niet , jij wel danquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HoiBen je ook een vaste kijker van "In de huid van"?
Nee, dat is volgens mij de "hoofdprijs", maar het is misschien wel de beste plek om je geld te verstoppenquote:
pis-incident?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
Ik heb gisteravond na het pis-incident van Roel echt in een deuk gelegen!
Joost: Goed geluktquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef BONG4002 het volgende:
Joost en Rob in de tuin, er word amper een woord gewisseld
willen alle bewoners hun alcohol infuus checken, alle bewoners alcohol infuus checken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef teamlead het volgende:Mogguh
Net ff de verslagen van het "feestje" gelezen.... Ze houden het wel iedere keer interessantAls ik BB was, zou ik zorgen dat ze gewoon niet meer nuchter worden
neequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef michelc85 het volgende:
nee eigenlijk niet , jij wel dan
Dus voortaan bestaat 'rantsoen' uit bier, wijn en chips. En een bloemkool voor die zwangere.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef teamlead het volgende:
Net ff de verslagen van het "feestje" gelezen.... Ze houden het wel iedere keer interessantAls ik BB was, zou ik zorgen dat ze gewoon niet meer nuchter worden
Heerlijk, lekker rustigquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joost: Goed gelukt
Rob: hmm?
Joost: Het brood is goed gelukt
Rob knikt
Er wordt heus wel gepraat(dit was trouwens de hele conversatie in de afgelopen 5 minuten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |