Nou ja, ik dacht dat het eigenlijk weinig nut had omdat we nu een eigen forum hebben en dus alle kleine ditjes en datjes uit dat topic een eigen topic te geven.quote:
Ja, dat is wel zo, maar vorige keer hadden we toch ook een centrale waar we de liveshows volgden?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het eigenlijk weinig nut had omdat we nu een eigen forum hebben en dus alle kleine ditjes en datjes uit dat topic een eigen topic te geven.
Maar het kan wel, natuurlijk.
Ik wilde de bagger even afwachten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef Sventastic het volgende:
Kan het IDO-tournament geopend worden?
Je collega heeft 'm al dichtgegooid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag je het meenemen naar IDO hoor.
Wel zo logisch, lijkt me.
Ja, maar dat is anders, ik bedoel, de uitzendingen beginnen pas over een paar weken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ja, dat is wel zo, maar vorige keer hadden we toch ook een centrale waar we de liveshows volgden?
Een Idols-gerelateerde SC zeg maar??
Nou ja, totdat de uitzendingtopics komen is een Idols slowchattopic natuurlijk geen probleem. We zien wel hoe dat loopt, het begin mag dan niet veelbelovend zijn, wie weet wordt het nog wat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef Sventastic het volgende:
Ik vind het slowchat-topic weinig nut hebben
Het is ook zo'n snelle jongeman, hèquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef Sventastic het volgende:
Je collega heeft 'm al dichtgegooid..
Dat moet dus in slowchatquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik ga naar bed, moet morgen vroeg op om weer naar A'dam te gaan.
Houd het netjes he..
Precies, neem die rommel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag je het meenemen naar IDO hoor.
Wel zo logisch, lijkt me.
Daar word al aan gewerkt, staat in dat topic. En er is maar 1 mod hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:24 schreef Tragedy het volgende:
Attentie mods: Waarom Idols 2005 ipv Idols 3
Ja, dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:01 schreef Tragedy het volgende:
Nou ik zie dat er aan gewerkt wordt. Hoeveel werk kan die paar cijfertjes veranderen nou zijn.
Ik had het toen het forum werd geopend al aan de FA's gemeld, maar dat is zo te zien vergeten ofzo. Ik zal het nog eens vragen, want je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:01 schreef Tragedy het volgende:
Nou ik zie dat er aan gewerkt wordt. Hoeveel werk kan die paar cijfertjes veranderen nou zijn.
Ach, het beestje moet een naam hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef static het volgende:
De FAQ is geen FAQ; meer een soort van regeltjes overzicht.
Wat een gezeik om niets zeg, get a life.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef static het volgende:
Doe dan 'huisregeltjes' ofzo, want er staat geen enkele frequently asked question in.
Hebben we bij SHO ook expres zo gedaan.
Neem jij even een XXL slok chloor ofzo, pisnicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Wat een gezeik om niets zeg, get a life.
Waarom überhaupt "Idols"? Doodzwijgen die rotzooi!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:24 schreef Tragedy het volgende:
Attentie mods: Waarom Idols 2005 ipv Idols 3
Ik vind het knap, je gaat er geen halve minuut naar kijken, maar je besteedt wel een paar minuten aan een post waarin je aangeeft dat je er niet naar zal kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:10 schreef progrock het volgende:
Alwéér een Idols? Hebben we nog niet genoeg over het paard getilde quasi-artiesten zoals daar zijn de Jimmen, de Jamai's en de Sita's? Leve de afstandsbediening. Ik zal er, evenals voorgaande jaren, geen halve minuut naar kijken. Helaas lijden de Idols-hater onder de previews tijdens de veel te lange reclameblokken, dus korter dan die halve minuut zit er niet in, anders blíjf je zappen.
Kunnen dit soort programma's samen met alle real-life soaps niet verkassen naar Talpa, dan wordt 't weer gezellig bij de 3 RTL's, SBS6, Net 5 en Veronica.
*bookmarkt postquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[Centraal] Anti-Idols topic!
Daar progrock, niet hier.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet hier nou echt een heel subforum voor worden opgericht?![]()
Ja maar je kan nu elke week in de OP die auditie linkjes erin zetten. En nu heb je dan ook op 1 centraal punt. Nu wordt er vaak een topic geopend over een optreden van een bepaald figuur. Nu kunnen we mooi in dit topic ouwe hoeren over de kandidatenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het nogal een nutteloos topic, die linkjes komen ook altijd terug in diverse andere topics...
Ja, zo'n topic was er nog nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:02 schreef Razor21 het volgende:
Nu kunnen we mooi in dit topic ouwe hoeren over de kandidaten
Dat is gewoon de normale Idols-site.quote:En veel mensen wisten niet van deze site ben die linkjes nog nergens tegengekomen.
Ja kan wel maar in deze reeks staan geen linkjes direct naar die filmpjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zo'n topic was er nog niet. Idols #06: Met Ellen, Herman en Vlieg-met-me-mee-meisje .
[..]
Dat is gewoon de normale Idols-site..
ohjawelquote:Op donderdag 10 november 2005 09:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nope, nog niet.
Ne sais pas.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Waarom staat de forumlijst hier op 1 week en in bijv. SHO op 3 weken?
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik je topic sloot, dus ik heb het aangepast.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:27 schreef SunChaser het volgende:
'Te dikke ' Samantha vanavond bij Mooi weer de Leeuw
Alles best dat i in een ander topic moet, maar kun je dan de titel wat duidelijker maken. Er Samantha voor zetten ofzo?
Het zou jou ook niet onaantrekkelijk staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef PeRi het volgende:
Ik kom hier alleen even zeggen dat dat blauw, Tom verdomd goed staat
Wil je dan wél met me daten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het zou jou ook niet onaantrekkelijk staan..
Ik denk dat je het beter in MUZ kan doen, maar ik zal het even aan de mods daar vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik hier mn Carrie Underwood topic openen? (winnares AI4)
Of moet ik m in MUZ gooien?
Ik denk dat er geen MUZ-mods online zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*wacht rustig af*
Jeetje, wat een geharrewar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Het blijkt Raffaela te zijn, met twee keer f en 1 keer l.
Ach, na de theaterronde valt er toch niet meer zoveel te spoilerenquote:Op zondag 20 november 2005 10:46 schreef Zhenar het volgende:
Mag het Voor- & Theaterrondes Spoilertopic worden omgedoopt tot "Idols 3 Spoilertopic" ?
Hoe zit dat dan met de workshops?quote:Op zondag 20 november 2005 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, na de theaterronde valt er toch niet meer zoveel te spoileren?
Die zijn live, want vanaf dan mogen we weerquote:
OK, laat dan maar zitten, Tom.quote:Op zondag 20 november 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zijn live, want vanaf dan mogen we weersms'en en bellen.
![]()
Inderdaad, wat een kloothommelquote:Op zondag 20 november 2005 11:04 schreef BVO het volgende:
Geef die tsjimp eens een permbannetje, ofzo.
Tisser?quote:Op zondag 20 november 2005 11:04 schreef BVO het volgende:
Geef die tsjimp eens een permbannetje, ofzo.
Oh jee, ik zie het.quote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie z'n 'zinvolle' posts net na elven.
Zit dicht inmiddels.quote:
Voor als je het nog niet wist, we zitten in het IDO-forum, en het ging allang niet meer over haar Idols-optreden. Als je het per sé over haar wilt hebben zoek je maar een andere manier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ben je voor incompentent figuur om die toveren doos topic te sluiten.
Als iemand ineens op fok blijkt rond te hangen + een hele reeks vriendjes dan mag er ineens niet meer over gepraat worden?
achterlijke newbie [afbeelding]
Dan schoon je de boel wat op ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hoe vermakelijk het voor sommigen ook was, het had in de vrijwel niks meer met Idols te maken. Het staat Wousje vrij om op de rest van het forum haar verhaal te doen.
Dan trap je het topic naar een ander subforum.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hoe vermakelijk het voor sommigen ook was, het had in de vrijwel niks meer met Idols te maken.
prositue aka hoertje en Iqloos sletje vallen niet onder scheldwoorden bij jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met hoor en wederhoor met een Idolskandidaat? Mensen zijn benieuwd naar het verhaal achter een deelnemer. Zolang het binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft en Wousje zich gewoon netjes kan verdedigen is daar toch niks mis mee. Vooral omdat Wousje gewoon haar woordje wel terug heeft zonder dat het in ordinaire scheldpartijen eindigt.
Ik kan zo snel niet bedenken waar het wel zou thuishoren eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:44 schreef static het volgende:
[..]
Dan trap je het topic naar een ander subforum.
Grenzen van fatsoen? Heb je dat topic wel helemaal gelezen? Ik heb dingen voorbij zien komen dat zelf Atrimar en ik (en we zijn nu niet bepaald vrienden van Wousje) het voor haar op gingen nemen. Ze wordt volledig door het slijk gehaald. Speculaties die nergens meer over gaan en gescheld. Svensationals keuze om hem dicht te gooien was een hele goede, dat is mijn mening als ex-mod. Er werd echt met geen woord meer gerept over haar optreden in Idols, over haar liedje Toveren. Het was gewoon gebash, meer dan bij elke andere Idols-kandidaat. En voor haar is dit Idols-avontuurtje allang voorbij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met hoor en wederhoor met een Idolskandidaat? Mensen zijn benieuwd naar het verhaal achter een deelnemer. Zolang het binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft en Wousje zich gewoon netjes kan verdedigen is daar toch niks mis mee. Vooral omdat Wousje gewoon haar woordje wel terug heeft zonder dat het in ordinaire scheldpartijen eindigt.
Ach, Wousje reageerde zelf wel nog met leuke berichten dus ik geef het nog een kans.quote:
En de trio links doen het niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Ziet er netjes uit dat deelnemerstopic!
Edit: een puntje: Het is Maresha.
BIj Idols.nl geeft hij twee opties.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Ziet er netjes uit dat deelnemerstopic!
Edit: een puntje: Het is Maresha.
Ok, sta ik niet van te kijken, maar aan de andere kant, ze waren eerst ook erg enthousiast over 'mevr. Paarshaar".quote:Op zondag 27 november 2005 11:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffaela is inderdaad door. Mevrouw Paarshaar mocht naar huis.
Serieneus?quote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
Workshopkandidaten: de vrouwen.
Raffaela's topic mist!!
Die trouwens bijna vol zit, de eerste kandidaat die dat voor elkaar krijgtquote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
Workshopkandidaten: de vrouwen.
Raffaela's topic mist!!
Vorig jaar was dat Alice.quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die trouwens bijna vol zit, de eerste kandidaat die dat voor elkaar krijgt!
Dat was een irritatietopic, en dit is een liefdevol-topic.quote:
Big time, voor Alice Hoes ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 13:06 schreef Insomaniac het volgende:Alice
![]()
Ben meteen geirriteerd nu.. Wat was dat een grafwijf zeg.
Ik overleg even met Sven.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
Bah, dit topic is gesloten. Zou het na de eerste workshop misschien weer geopend kunnen worden? Erg kinderachtig dat het zo verbaggerd wordt, want de discussie an sich was wel interessant.
Oke, dan is het niet andersquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven en ik zien allebei weinig heil in het topic en zijn bang dat het in eenzelfde slowchat zal vervallen als het vorige topic, dus helaas, liever geen nieuw topic meer over je ondewerp.
You rock.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Svensational het volgende:
Okee, het is gebeurd hoor Insomaniac.
Raffa gaat winnen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Tell me something I don't already know..
Ja, das dus niet waar hequote:
Meldtquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
Leuk coz. Ik zal even iemand vragen om een icoontje te maken, dan komt het wel goed.
. Moeten wij dit nu zelf gaan bijhouden (naam mods, links nuttige topics enz...?)
quote:
We hebben nog wel enig nut naast al dat gezwets in elk mogelijk topicquote:
Wequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hebben nog wel enig nut naast al dat gezwets in elk mogelijk topic![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hebben nog wel enig nut naast al dat gezwets in elk mogelijk topic![]()
zeggeuhquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
We?
Ik zag alleen CA wat doen hoor!
Je bent gewoon een kutmod.quote:
staticquote:
Nee jij bent een goeie mod geweest..dan was je dat nu nogquote:
tut tut, static was een goeie mod jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent een goeie mod geweest..dan was je dat nu nog
Wat heb jij toch tegen hem?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vertel eens spermacel, wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
wat zijn we allemaal behulpzaam hequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Thnx, Ayaxola.
Ja, vooral zo blijven doorgaan, wordt altijd gewaardeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat zijn we allemaal behulpzaam he
Te belachelijk voor woorden dat de 3 dubbeltopics per maand door users opgespoord moeten worden. De modjes zijn zeker te druk met hun anti-Raffa-hetze!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, vooral zo blijven doorgaan, wordt altijd gewaardeerd.
Marescha heeft nog maar 7 punten hoor, je moet me even niet zo pesten nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden dat de 3 dubbeltopics per maand door users opgespoord moeten worden. De modjes zijn zeker te druk met hun anti-Raffa-hetze!.
.
Whatevaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marescha heeft nog maar 7 punten hoor, je moet me even niet zo pesten nu
Ik ben bloedserieus!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marescha heeft nog maar 7 punten hoor, je moet me even niet zo pesten nu
Nee, maar bij Marescha had je heel duidelijk dat één groep fan was en de andere totaal niet. Zij kreeg altijd punten, of het nou min- of pluspunten waren.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat geldt niet alleen voor Marescha natuurlijk.
He ik ben wel een van de meest frequente posters hier hoorquote:
Het was een grapje heurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He ik ben wel een van de meest frequente posters hier hoor
soms hebben we een iets te kort lontje in dit landjequote:
Jij ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
soms hebben we een iets te kort lontje in dit landje
maar alvast heel erg bedankt hoor![]()
Is dat dan niet zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij ookDenken dat ik anti-Ellen ben
![]()
Ik zal ff ook wat opzoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat dan niet zo![]()
Ik vond je bijdragen in het Ellen topic nooit zo positief?
Even teruglezen en als ik ernaast zit maak ik het morgen goed ok?
Eh ik heb het even nagekeken, maar jij hebt Ellen inderdaad de genadeklap gegeven bij de Survival Game... de minpunten zijn dus meer dan terecht Ayaxolaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat dan niet zo![]()
Ik vond je bijdragen in het Ellen topic nooit zo positief?
Even teruglezen en als ik ernaast zit maak ik het morgen goed ok?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh ik heb het even nagekeken, maar jij hebt Ellen inderdaad de genadeklap gegeven bij de Survival Game... de minpunten zijn dus meer dan terecht Ayaxola
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef Ayaxola het volgende:
Kon ook geen positieve reactie vinden eigenlijk![]()
Already done.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
Sven, zou je in het nieuwe Marescha topic weer de OP erin kunnen plakken?![]()
Goed planquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het een idee om de foto's uit CDP, C_A, Tommerd, BVO's zusje en de rest hun foto's topic.
in een nieuw topic te gooien?
BV Centraal Foto met je Idol topic ofzo?
Maakt t wat overzichtelijker denk en dan kan het bestaande topic misschien het :Liveshow ervaring topic worden?
[Centraal] op de foto met je Idol topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed plan! Open 't maar
.
Mits je een PI gebruikt
Er staan best wat leuke dingen in toch..quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef Svensational het volgende:
Hmm...ik weet niet of dat ene topic nu nog echt nut heeft, ik zal wel eens even overleggen met Tom
PI
Laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef Svensational het volgende:
Aan wat voor vragen denk je dan zoal? Kan dat niet gewoon in de kandidaten-topics?
Ja heb het net gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef Svensational het volgende:
Dat is gemerged met het huidige Marescha-topic
Tja, spijtig, maar niks meer aan te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef WithMe het volgende:
De oorspronkelijke OP van het Marescha topic staat nu niet meer bovenaan.
Hoezoquote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje #2: Nu zonder janksmoel! (garpje)
Kan iemand eindelijk eens die TT fixen?
Jammer! Nou ja, er komt toch bijna een nieuwe.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, spijtig, maar niks meer aan te doen..
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
. http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje
.
Opeens had iemand anders mijn topic geopendquote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, spijtig, maar niks meer aan te doen..
huilie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef Zhenar het volgende:
CDP doet te lang over het invullen van de UserGame![]()
![]()
quote:
Wat een watjes zijn jullie eigenlijk, meteen zwichten en weer terugveranderen. Dat zag je mij niet doen in een vergelijkbare situatie. En wat zien we daar, de beklaagde was toen zelf aanklager!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet meer welke smiley er eerst stond.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Marble het volgende:
Wat een watjes zijn jullie eigenlijk, meteen zwichten en weer terugveranderen. Dat zag je mij niet doen in een vergelijkbare situatie. En wat zien we daar, de beklaagde was toen zelf aanklager!.
Nee joh! Oprechte emoties, daar houden we van in IDO.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
Ging ik iets te ver in mijn verdriet om Marescha?![]()
Je verneukte wel de layout.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
Ging ik iets te ver in mijn verdriet om Marescha?![]()
Daarom heb ik dat meteen gefixt. Oh, jij had het al gefixt.quote:
Marescha zou het zo gewild hebben.quote:
Je hebt ook nog steeds de vraag niet beantwoord boven aan deze pagina.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Terugveranderen? Dat moet nog steeds gebeuren.
Maar lamaar hangen, voordat ik nog meer notes krijg.
En een zware discriminatiequote:Op zondag 29 januari 2006 10:41 schreef sbientje het volgende:
Wanneer gaan al die negers er eens uit?
ik meld even een nutteloos topic
Sssstt....laat Tom het niet horenquote:
?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef Marble het volgende:
Even iets testen...
Test 1 2 3, is this thing on?
Nee, ik dacht dat het een sneer was naar onsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef Marble het volgende:
Ik moest even iets testen Sven, of had je liever dat ik er een heel apart topique voor open?
Ik was ook altijd aardig tegen jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Marble het volgende:
Niet alles wat ik post is een sneer naar jullie hoor. Slechts 99%.
Toen nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef Marble het volgende:
Ik heb liever plaatjes van Jim of Westlife of David Boreanaz.
Dan had je dat toen moeten zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef Marble het volgende:
Toen ook hoor.
Ja, maar Marble heeft zich laten inspireren door Kus, dat kun je van SCH niet zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb liever een topic van SCH dan een serenade van Marble..
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
Heb een nieuw topic geopend over de zwangerschap van Raffaëlla, dat is wel ok toch?
Check jij die topiclist eens beterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:13 schreef Ayaxola het volgende:
Is het misschien niet slim een speciaal topic over de Meet te openen?
Nu gaat alles door de verschillende topics heen.
Rot aub op johquote:
Oja het is tong, die heeft natuurlijk het voorrecht om er een bende van te maken :\').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tong heeft altijd een geheel eigen stijl... De boel is weer gefixt en ook weer als SC herkenbaar
Niet zo'n kort lontje ajb... Tong was eerder, ondanks het niet plaatsen van een SC nummer en het vergeten van de banner in de OP. Die zaken zijn aangepast...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Rot aub op joh. Als tong een topic opent dat \\\'Idols van vanavond\\\' heet en als OP alleen \\\':P\\\' typt, moet dat dan automatisch het nieuwe SC-topic voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |