JK was een vervelende neger, David daarentegen was wel okequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef splendor het volgende:
Als het maar geen tweede JK is.. ik kijk niet eens idols en ik ontkom er al niet aan.![]()
Goed dat jij nooit baggert!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef dolle_hond het volgende:
en dan ook al die zwarten
Maila, het Chineesje...quote:
Een pinda is niet hetzelfde als een loempiaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
[Waar zijn chinese kandidaten ?]
Maila, het Chineesje...
Nou, dat zou ik niet zomaar durven te zeggen hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Modwire het volgende:
Chinezen kunnen niet zingen... dat weet iedereen..
Idd, dat was ook te triest voor woordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef splendor het volgende:
Als het maar geen tweede JK is.. ik kijk niet eens idols en ik ontkom er al niet aan.![]()
Dat klopt idd wel. Ze hebben allemaal wel dezelfde stem. Ik vind het op zich wel redelijk lekker klinken, maar ik denk dat er nu wel te veel van hetzelfde stemgeluid door is gelaten naar de volgende ronde. Maar uiteindelijk maakt dat wat mij betreft toch niet zoveel uit. Er vallen genoeg negers en negerinnen uit in de komende rondes lijkt me.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat negerinnen bijna allemaal dezelfde zangstem hebben.
En eerllijk gezegt vind ik dat geen prettig geluid. als je er 1 gehoord hebt heb je ze bijna allemaal ehoord. ( dit is niet denigrerend bedoeld) . Ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van de soulstemmen.
zwartkijkerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat klopt idd wel. Ze hebben allemaal wel dezelfde stem. Ik vind het op zich wel redelijk lekker klinken, maar ik denk dat er nu wel te veel van hetzelfde stemgeluid door is gelaten naar de volgende ronde. Maar uiteindelijk maakt dat wat mij betreft toch niet zoveel uit. Er vallen genoeg negers en negerinnen uit in de komende rondes lijkt me.
Grappig, ik vond juist dat de blanke dames vrij vaak hetzelfde stemgeluid hebben. Misschien ook omdat de helft 'i say a little prayer' van aretha franklin zongquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat negerinnen bijna allemaal dezelfde zangstem hebben.
En eerllijk gezegt vind ik dat geen prettig geluid. als je er 1 gehoord hebt heb je ze bijna allemaal ehoord. ( dit is niet denigrerend bedoeld) . Ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van de soulstemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |