JK was een vervelende neger, David daarentegen was wel okequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef splendor het volgende:
Als het maar geen tweede JK is.. ik kijk niet eens idols en ik ontkom er al niet aan.![]()
Goed dat jij nooit baggert!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef dolle_hond het volgende:
en dan ook al die zwarten
Maila, het Chineesje...quote:
Een pinda is niet hetzelfde als een loempiaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
[Waar zijn chinese kandidaten ?]
Maila, het Chineesje...
Nou, dat zou ik niet zomaar durven te zeggen hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Modwire het volgende:
Chinezen kunnen niet zingen... dat weet iedereen..
Idd, dat was ook te triest voor woordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef splendor het volgende:
Als het maar geen tweede JK is.. ik kijk niet eens idols en ik ontkom er al niet aan.![]()
Dat klopt idd wel. Ze hebben allemaal wel dezelfde stem. Ik vind het op zich wel redelijk lekker klinken, maar ik denk dat er nu wel te veel van hetzelfde stemgeluid door is gelaten naar de volgende ronde. Maar uiteindelijk maakt dat wat mij betreft toch niet zoveel uit. Er vallen genoeg negers en negerinnen uit in de komende rondes lijkt me.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat negerinnen bijna allemaal dezelfde zangstem hebben.
En eerllijk gezegt vind ik dat geen prettig geluid. als je er 1 gehoord hebt heb je ze bijna allemaal ehoord. ( dit is niet denigrerend bedoeld) . Ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van de soulstemmen.
zwartkijkerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat klopt idd wel. Ze hebben allemaal wel dezelfde stem. Ik vind het op zich wel redelijk lekker klinken, maar ik denk dat er nu wel te veel van hetzelfde stemgeluid door is gelaten naar de volgende ronde. Maar uiteindelijk maakt dat wat mij betreft toch niet zoveel uit. Er vallen genoeg negers en negerinnen uit in de komende rondes lijkt me.
Grappig, ik vond juist dat de blanke dames vrij vaak hetzelfde stemgeluid hebben. Misschien ook omdat de helft 'i say a little prayer' van aretha franklin zongquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat negerinnen bijna allemaal dezelfde zangstem hebben.
En eerllijk gezegt vind ik dat geen prettig geluid. als je er 1 gehoord hebt heb je ze bijna allemaal ehoord. ( dit is niet denigrerend bedoeld) . Ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van de soulstemmen.
JKquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef splendor het volgende:
Ik heb het helaas gemistquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef BVO het volgende:
Zijn alweer een hoop donkeren afgevallen.
"Alle" beweer ik niet, maar "vele" wel. En als je gewoon oplet, dan merk je dat veel negers dezelfde chille soul-stem hebben, die tenminste geen krijsende pijn veroorzaakt in je orenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat een onzin weer.
"Alle negers hebben dezelfde stem en ze hebben allemaal meer gevoel voor ritme".
Dagtutniet.
Kevser was vast wel moslim.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
Deed er uberhaupt wel een moslima mee aan Idols?
Hoop negerinnen inderdaad, minstens 5.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef Falco het volgende:
Toch weer zeker 8 negers door en Rafaella wederom ook door! Was wel een mooi einde
en wij kunnen die blondjes ook niet uit elkaar houdenquote:Op zondag 27 november 2005 01:01 schreef Yeahinho het volgende:
Het ergste vind ik dat ik ze niet uit elkaar kan houden.
.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:46 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
en wij kunnen die blondjes ook niet uit elkaar houden![]()
Waar slaat deze topic op.. Het gaat bij idols niet om je afkomst maar om je stem..
Het is ook 'deze' topic, kutkneus.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Aan je taalgebruik te zien ben je ook een "buitenlander"![]()
Maak je niet zo druk.
wat een gezeik in "dit" topicquote:Op maandag 28 november 2005 07:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is ook 'deze' topic, kutkneus.
Een "buitenlander" die rechten studeert gek he..quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Aan je taalgebruik te zien ben je ook een "buitenlander"![]()
Maak je niet zo druk.
quote:Op maandag 28 november 2005 10:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Een "buitenlander" die rechten studeert gek he..
Ik ben trouwens half nederlands. Zo zie je maar weer..
Ik maak me wel druk en jouw opmerking is weer een goed voorbeeld...
(Sommige van) Jullie zijn ontzettend kortzichtig..
Waarover en waarom kortzichtig?quote:Op maandag 28 november 2005 10:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
(Sommigen van) Jullie ontzettend kortzichtig..
Over dit onderwerp.. Veel mensen posten berichten die heel zwart-wit zijn..quote:
We leven in Nederland en in het jaar 2005.. Dit soort dingen horen geen issue meer te zijn..quote:Maar zijn er nou niet teveel donkere heren en dames door? Of maakt dat niet zoveel uit? Uiteindelijk komt er toch maar één neger of negerin terecht bij de laatste 10
quote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Over het aantal meisjes wat door is, maak ik me niet zo druk:
Van de 27 deelnemers zijn er 17 meisjes toch? Dat betekent dat 62,9% van de workshopkandidaten het vrouwelijk geslacht heeft. Dit is ongeveer 12,9% meer dan normaal, aangezien er ongeveer even veel meisjes en jongens zijn in Nederland.
Het aantal negers wat door is, was dacht ik 7. Correct me if I'm wrong! Dat betekent dat 25,9% van de workshopkandidaten een neger is. Het CBS zegt dat er 325.300 Surinamers en 130.700 Antillianen in Nederland leven in het jaar 2004. Het totaal Nederlanders was toen 16.258.000 inwoners, dus het percentage negers zou volgens het CBS maar 2,8% moeten zijn (23,1 % verschil dus)! Nu ga ik er wel vanuit dat er onder de Britten en Amerikanen geen negers zitten en datzelfde geldt ook voor de groep donkere autochtone Nederlanders. Maar zelfs bij een percentage van 10% is het verschil tov gemiddeld nog groter dan dat bij hoeveel meisjes er door zijn. Kortom dit is een zeer relevant verschil
.
En ik vind overigens dat er tot nu toe helemaal niet zo zwart-wit gepost wordt btw.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat negers lui zijn en dus vaker thuis zitten zodat ze meer tijd hebben om hun liedje te oefenen!? Racist.quote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Over het aantal meisjes wat door is, maak ik me niet zo druk:
Van de 27 deelnemers zijn er 17 meisjes toch? Dat betekent dat 62,9% van de workshopkandidaten het vrouwelijk geslacht heeft. Dit is ongeveer 12,9% meer dan normaal, aangezien er ongeveer even veel meisjes en jongens zijn in Nederland.
Het aantal negers wat door is, was dacht ik 7. Correct me if I'm wrong! Dat betekent dat 25,9% van de workshopkandidaten een neger is. Het CBS zegt dat er 325.300 Surinamers en 130.700 Antillianen in Nederland leven in het jaar 2004. Het totaal Nederlanders was toen 16.258.000 inwoners, dus het percentage negers zou volgens het CBS maar 2,8% moeten zijn (23,1 % verschil dus)! Nu ga ik er wel vanuit dat er onder de Britten en Amerikanen geen negers zitten en datzelfde geldt ook voor de groep donkere autochtone Nederlanders. Maar zelfs bij een percentage van 10% is het verschil tov gemiddeld nog groter dan dat bij hoeveel meisjes er door zijn. Kortom dit is een zeer relevant verschil
.
En ik vind overigens dat er tot nu toe helemaal niet zo zwart-wit gepost wordt btw.
Blanken hebben gemiddeld een langere lul dan negers...quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef Falco het volgende:
Je afkomst kan anders wel degelijk invloed hebben op bepaalde zaken, waarbij prestatie komt kijken. Negers kunnen namelijk (gemiddeld gezien) ook sneller lopen dan blanken. Kijk maar naar eens een finale 100 meter sprint. Ook hebben ze trouwens langere piemols
En het valt me gewoon op dat negers ook een veel aangenamer stemgeluid hebben dan de doorsnee blanke. Logisch dat er dan zoveel doorgaan naar verdere rondes.
Jij leest blijkbaar ook wat je wilt lezenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat negers lui zijn en dus vaker thuis zitten zodat ze meer tijd hebben om hun liedje te oefenen!? Racist.
Is dat echt zoquote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef Modwire het volgende:
[..]
Blanken hebben gemiddeld een langere lul dan negers...![]()
Ziek ben jij, hardstikke ziek.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij leest blijkbaar ook wat je wilt lezen. Het is bewezen dat tussen de drie menselijke rassen (kaukasisch, negroïde, mongolisch)
Het mongoloïde ras: personen uit Oost-Azië bedoel ik daar dus mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:34 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Ziek ben jij, hardstikke ziek.!!!
Stond laatst een onderzoek in een of ander topic in SEX, ik denk niet dat ik het nog kan vinden...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Heb je een bron ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |