JKquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef splendor het volgende:
Als het maar geen tweede JK is.. ik kijk niet eens idols en ik ontkom er al niet aan.![]()
Ik heb het helaas gemistquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef BVO het volgende:
Zijn alweer een hoop donkeren afgevallen.
"Alle" beweer ik niet, maar "vele" wel. En als je gewoon oplet, dan merk je dat veel negers dezelfde chille soul-stem hebben, die tenminste geen krijsende pijn veroorzaakt in je orenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat een onzin weer.
"Alle negers hebben dezelfde stem en ze hebben allemaal meer gevoel voor ritme".
Dagtutniet.
Kevser was vast wel moslim.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
Deed er uberhaupt wel een moslima mee aan Idols?
Hoop negerinnen inderdaad, minstens 5.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef Falco het volgende:
Toch weer zeker 8 negers door en Rafaella wederom ook door! Was wel een mooi einde
en wij kunnen die blondjes ook niet uit elkaar houdenquote:Op zondag 27 november 2005 01:01 schreef Yeahinho het volgende:
Het ergste vind ik dat ik ze niet uit elkaar kan houden.
.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:46 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
en wij kunnen die blondjes ook niet uit elkaar houden![]()
Waar slaat deze topic op.. Het gaat bij idols niet om je afkomst maar om je stem..
Het is ook 'deze' topic, kutkneus.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Aan je taalgebruik te zien ben je ook een "buitenlander"![]()
Maak je niet zo druk.
wat een gezeik in "dit" topicquote:Op maandag 28 november 2005 07:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is ook 'deze' topic, kutkneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |