Eensch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg, je kan wel topics gaan openen voor alle vrouwelijke deelnemers, maar post dan tenminste pics wil je.
Die komen een andere keer welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg, je kan wel topics gaan openen voor alle vrouwelijke deelnemers, maar post dan tenminste pics wil je.
Vroeg iemand om een picquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:19 schreef renz0r het volgende:
pics?
Zij is matiiigggggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:22 schreef peet25 het volgende:
Het is geen chineesje, maar eerder een javaantje of Indonesisch.
Na de tweede reclame geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, ik heb deze gemist geloof ik. Wanneer kwam zij? In het tweede halfuur?
Hoe definieer je iemand die een aziatisch uiterlijk heeft als import?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:20 schreef BVO het volgende:
Ik vond het echt zo'n importaziaatje.
in tegenstelling tot die typisch hollandse aziaatjes?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:20 schreef BVO het volgende:
Ik vond het echt zo'n importaziaatje.
Ja een zestienjarige samen met haar totale nederlands spreken familie. STFU dudequote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef BVO het volgende:
Zo eentje die door een geile oude Westerling naar Nederland geïmporteerd wordt.. Zo een.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |