Eensch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg, je kan wel topics gaan openen voor alle vrouwelijke deelnemers, maar post dan tenminste pics wil je.
Die komen een andere keer welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg, je kan wel topics gaan openen voor alle vrouwelijke deelnemers, maar post dan tenminste pics wil je.
Vroeg iemand om een picquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:19 schreef renz0r het volgende:
pics?
Zij is matiiigggggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:22 schreef peet25 het volgende:
Het is geen chineesje, maar eerder een javaantje of Indonesisch.
Na de tweede reclame geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, ik heb deze gemist geloof ik. Wanneer kwam zij? In het tweede halfuur?
Hoe definieer je iemand die een aziatisch uiterlijk heeft als import?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:20 schreef BVO het volgende:
Ik vond het echt zo'n importaziaatje.
in tegenstelling tot die typisch hollandse aziaatjes?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:20 schreef BVO het volgende:
Ik vond het echt zo'n importaziaatje.
Ja een zestienjarige samen met haar totale nederlands spreken familie. STFU dudequote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef BVO het volgende:
Zo eentje die door een geile oude Westerling naar Nederland geïmporteerd wordt.. Zo een.
.
Doe normaal man, het is Internet maar hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
En iedereen die een kutopmerking over d'r maakt kan een ros op z'n smoel van mij krijgen..
Lees anders ff je eigen advies en ga je moeder in d'r reet baffen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Doe normaal man, het is Internet maar hoor.
En toch vind ik het een dom wijf.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ze is niet Chinees, ze is Filippijnse! D'r naam is trouwens Rumailah.
En iedereen die een kutopmerking over d'r maakt kan een ros op z'n smoel van mij krijgen..
of?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:22 schreef peet25 het volgende:
Het is geen chineesje, maar eerder een javaantje of Indonesisch.
Je zit er maar twee jaar naast, ze is 15.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ziet er uit als 13 ongeveer, niet echt idol-waardig.
Ze is ook heel lief.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ze was wel heel lief.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:21 schreef LeBeau het volgende:
Het is trouwens Rumailah, niet Maila.
Voor intimi Mailah.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ze is niet Chinees, ze is Filippijnse! D'r naam is trouwens Rumailah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |