Hoezo, deze klopt tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef WithMe het volgende:
Heeft er al iemand een nieuwe banner?
Inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laten we hopen dat we met 4 mannen naar liveshow 4 gaan..
of Serge die verkracht al 2 weken mijn trommelvliezen ......quote:
So truequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef J-net het volgende:
[..]
of Serge die verkracht al 2 weken mijn trommelvliezen ......![]()
![]()
Maar toch is de jury nooit heel negatief over die twee geweest. Dat vind ik toch echt raarquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:56 schreef Andiyan het volgende:
Als Serge of I-Jay er niet uitgaat, dan ist echt erg
Die twee steken er ver onderuit!
Hij kan wel zingen.quote:
Ok, je hebt gelijk. Hij kan heus wel zingen, anders zou ie ook niet in de Finale zitten. Maar ik ben er nog steeds niet overheen dat Hij de Wildcardshow won, ipv Clarissaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen.
Dat jij niet van zijn stemgeluid houd is iets anders
Tja..het ging om de performance die avond en dan was Serge wel beter dan Clarissa..quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Hij kan heus wel zingen, anders zou ie ook niet in de Finale zitten. Maar ik ben er nog steeds niet overheen dat Hij de Wildcardshow won, ipv Clarissa![]()
Ik vind I-Jay en Marescha slechterquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Serge niet slecht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |