quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef Sventastic het volgende:
Zo, en nu weer serieuze zaken: Het RTL Nieuws. Roel_Jewel
vorig jaar was ze ontzettend afgewezen en daarna zei ze doodleuk dat ze het een later weer zou proberen, nou ik ben benieuwd....quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Claudia: "ik wil professioneel zangeres worden"
"Nou, ik zal je dit vertellen, ik vind het mooi dat je een mening hebt"quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Edwin geloof ik tegen iemand die met zij charity-CD kwam: "Ik heb je in die twee minuten die je hier staat al behoorlijk leren kennen en het bevalt me absoluut niet.:
Niet precies maar ze zong zoiets alsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:01 schreef apestaartje het volgende:
Jury: "Weet je waar je eigenlijk over zingt?"
Meisje dat op ongeïnteresserde toon zojuist net het nummer 'My neck, my beck' gezongen had: "Dat gaat over dat ze gaan likken."
Of zoiets. Wie weet de exacte tekxt nog?
Filmpje: http://www.rtl.nl/system/(...)jdag_roshana.avi.xmlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef Takkembah het volgende:
Meisje probeert Madonna te zingen:
Lest nait ai trempt a sen pedddrooo
Henk-Jan --->" Probeer het nog eens "
Leist nait ai trrrempt a san perdddroooo
Jury --->" Nog eens "
treeemmmpptttt
Henk-Jan ---> WheheNee, Stop Maar
![]()
Wie was dit meisje ook alweer
haar antwoord staat in mijn geheuhen gegriftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet precies maar ze zong zoiets als
"Lick my pussy don't stop, nigger,
do it, do it nah, lick it good, suck this pussy just like you should
my neck, my back..."![]()
Henk-Jan tegen 'n kansloze auditie-kandidaat:
"Eén: Je kunt niet zingen
Twee: ook niet!"
Geweldig al die quotes!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Tegen Wanda: "Zing lekker voor jezelf... sterker nog, ik zou even goed om je heen kijken of je wel alleen bent voor je gaat zingen..."
Sarah (ofzo): "Wáát een sukkels zeg!!" Even later zat ze huilend bij Jerney op schoot.
Jerney: "Ik vind het knap dat ze in haar kleding het accent zo heeft weten te verleggen dat je er niet direct aan stoort dat ze niet zingen kan."
Edwin geloof ik tegen iemand die met zij charity-CD kwam: "Ik heb je in die twee minuten die je hier staat al behoorlijk leren kennen en het bevalt me absoluut niet."
Jury: "Zoooooo, dat was hoog!" Blonde kerel: "Ja ik kan niet lager zingen, dan klinkt het niet." Jury: "En als je hoog zingt wel?" Blonde kerol: "Ja" Jury: "O........"
Jongen: "Lala oooh het wordt me te veel..." Jerney: "Ja, ons ook.."
HJ bij Hind (Ja, was een grap.) "Wow, dat was erg goed. Ik denk dat je de beste bent tot nu toe. Maar helaas kunnen we je niet door laten gaan..."
Jerney: "Dit is weer een typisch geval van onbegrijpelijk"
En dan Kevin heel timide: "Dat is een kreuk-effect...."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:41 schreef BVO het volgende:
Eric tegen Kevin: "Je had je overhemd wel eens mogen strijken"
22 oktober, 20:00.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef MartiniRosso het volgende:
wanneer wordt het eigenlijk weer uitgezonden?bij de tvgids.nl kan ik het niet vinden
Das die Boy George toch??quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:13 schreef fratsman het volgende:
"Ik ben zo zenuwachtig, het voelt echt aan als een bevalling"
Lowieke.
Die dit jaar volgens de krant van zaterdag weer meedoet.
Dit is echt wel de uitspraak van 2005quote:"het gaat over eh.. jessie.. met de fiets!"
eric: "ja tuurlijk! op de fiets!"
Geweldig! Eerste uitzending net begonnen en hop!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef BVO het volgende:
"Daar ben je dan, en hoever wil je komen?" Michel heeft er wel erg veel zin in. "Ik hoop toch niet al te ver. Ja ik heb op het werk afgesproken elke keer als ik een stap verder kom dat ik vlaaien uit ga delen." Henk Jan: "Ga dan maar naar huis!" "Oh. Okay."
Power to the kingkong.. Gewelding dat wijf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:14 schreef Elvi het volgende:
"Een echt tiener-idool heeft puisten" (of iets in die strekking)
"Power to the KingKong!"
Die was geniaal! Voor de auditie grote bek, na de auditie huilen bij mamma.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan tegen Jody als deze boos wegloopt: "Jody, succes met de paarden- eh, toestand."
[grafkopmode] ....daar kan ik heel enthousiast van worden... [/grapkopmode]quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:35 schreef Dafje55 het volgende:
<Jerney metblik> "Goh, Boris, wat ben jij leuk!"
Die zag er echt wel goed uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/shows/idols3/components/audities/amsterdam/videos/images/Screenshot-Huib-138X90.jpg]afbeelding][/url]
"Ik geloof dat jullie naar hem moeten luisteren" (over Eric van Tijn)
"Ik geloof dat jij even niets meer moet zeggen" (Eric van Tijn)!
Cutiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/shows/idols3/components/audities/amsterdam/videos/images/Screenshot-Huib-138X90.jpg]afbeelding][/url]
"Ik geloof dat jullie naar hem moeten luisteren" (over Eric van Tijn)
"Ik geloof dat jij even niets meer moet zeggen" (Eric van Tijn)!
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef Falco het volgende:
Ik ga Jessie van Jim nadoen
Martijn Krabbé, nadat Grunter Gijs (?) schreeuwdequote:''Gelukkig kun je niet zo goed zingen''
quote:''Dit is Duits, voor tot zo.''
dat meen je niet! was jij dat? wat een ongelovelijke debiel ben jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
kandidaat: "als jim het kan, kan ik het ook"
Deze uitspraak was van mij..a.s zaterdag ben ik met de gehele performance en uitsprake op tv in idols @ dordrecht![]()
En Henkjan smit kon me wel![]()
![]()
![]()
Kneusquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Deze uitspraak was van mij..a.s zaterdag ben ik met de gehele performance en uitsprake op tv in idols @ dordrecht![]()
![]()
![]()
Man, wat kon je goed zingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/dordrecht/content/dordrecht_videos.xmlquote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat meen je niet! was jij dat? wat een ongelovelijke debiel ben jij![]()
Dit ben jij dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij wel ja!quote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
was jij ook niet die debiel die zij dat ie nog niet wist of ie z'n ex terug wilde omdat als je naar de volgende ronde ging je de vrouwen voor het oprapen had?
* Van stoel valt van het lachenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
Geweldig was dat jaquote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]![]()
die hebben Scorp[AM] en ik in het echt gezien toen we bij de dropjes stonden in de AH in utrechtquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Sarah (ofzo): "Wáát een sukkels zeg!!" Even later zat ze huilend bij Jerney op schoot.
Mocht ze toen ook ff op jouw schoot?quote:Op zondag 6 november 2005 16:49 schreef Herald het volgende:
[..]
die hebben Scorp[AM] en ik in het echt gezien toen we bij de dropjes stonden in de AH in utrecht
nouja van mij wel, maar, ze was meer gecharmeerd van Scorpquote:Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef tonks het volgende:
Mocht ze toen ook ff op jouw schoot?
Is daar een filmpje van?quote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]![]()
Wat is dat op je kin?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
'Skippyballen zonder handvat.'quote:Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan: "De hele dikken moet je gewoon door laten gaan. Van die skippyballen zonder handvat, zoals Yuli. Samantha zat er tussenin, dat scoort gewoon niet. Zij zou nooit veel platen hebben verkocht."
Zo, ben jij effe afgegaan zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
Ik citeerquote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef apestaartje het volgende:
Ik geloof dat deze uitspraak van Henk-Jan (uit Stenders Vroeg) er ook wel bij kan.![]()
[..]
'Skippyballen zonder handvat.'![]()
omgquote:Op maandag 7 november 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik citeer:
Stenders: Een vraag die meerdere malen binnen gekomen is: Waarom wordt er toch zo discriminerend gedaan over kandidaten die wat dikker zijn?
HJ Ja, wat dikker... dat is precies goed gezegd. De echt hele dikken, zoals Yuli indertijd, die moet je door laten, van die skippyballen zonder handvatten. Dat vind ik helemaal goed.
*gelach*
Stenders: Nou ja zeg...
HJ: Nee, dat zeg ik serieus, maar mensen die niet dun en niet dik zijn, die net als ik er een beetje tussenin vallen, die verkopen over het algemeen niet zoveel platen.
Stenders: Dus je moet dik zijn om...
HJ: Je moet óf heel erg dik zijn, óf heel erg dun. Nee, serieus. En dat is niet door ons bepaald. Want er wordt nu over Samantha gesproken dat die zo goed kan zingen, ja, absoluut, maar ik denk dat zij nooit platen gaat verkopen.
Wat een flapdrol,quote:Op maandag 7 november 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik citeer:
Stenders: Een vraag die meerdere malen binnen gekomen is: Waarom wordt er toch zo discriminerend gedaan over kandidaten die wat dikker zijn?
HJ Ja, wat dikker... dat is precies goed gezegd. De echt hele dikken, zoals Yuli indertijd, die moet je door laten, van die skippyballen zonder handvatten. Dat vind ik helemaal goed.
*gelach*
Stenders: Nou ja zeg...
HJ: Nee, dat zeg ik serieus, maar mensen die niet dun en niet dik zijn, die net als ik er een beetje tussenin vallen, die verkopen over het algemeen niet zoveel platen.
Stenders: Dus je moet dik zijn om...
HJ: Je moet óf heel erg dik zijn, óf heel erg dun. Nee, serieus. En dat is niet door ons bepaald. Want er wordt nu over Samantha gesproken dat die zo goed kan zingen, ja, absoluut, maar ik denk dat zij nooit platen gaat verkopen.
Die was Homo en iedereen weet dat Homo's ook goed verkopenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:15 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Wat een flapdrol,![]()
Wat was Jamai dan?
Een dun zangmirakel?
Je hebt wel lef dat je er voor uit komtquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
Dát zijn dus die dingen die de jury moet minderen,quote:Op donderdag 10 november 2005 15:44 schreef BoNi het volgende:
Jury vroeg een kandidaat of hij/ zij weleens in het openbaar optrad.
Kandidaat: JA
Jury: In een doveninstituut zeker!
Die jury zit er toch ook niet voor een goed gesprek..... Negen van de tien kandidaten komt er toch niet om serieus een kans te maken. Prima opmerkingen lijkt me dan!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:46 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dát zijn dus die dingen die de jury moet minderen,![]()
Wat kan je daar nou voor antwoord op geven zonder dat hun een kutantwoord erop geven?
![]()
Of.. een iemand in beeld laten komen van voeten naar hoofd en dan zown geluidje 'AAAAAAAAAAAHHHHH' doen.. Echt zwak :/
En ze wist het niet precies zij zequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:27 schreef BVO het volgende:
"Hij zit nu ongeveer ehmm.... 9 maanden en 23 dagen vast. Maar het is niks ergs hoor."
Wie zei dat??quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef sonnic het volgende:
helemaal mee eens
ja die was ook leukquote:Op zondag 27 november 2005 12:33 schreef Svensational het volgende:
"Ik hoopte echt dat zij eruit eh..... ík eruit zou gaan"
Raffaëla over Cheyenne..
quote:Op zondag 27 november 2005 12:26 schreef sbientje het volgende:
"en donder nou niet van de trap!"
jerney tegen ariel, nadat ze gezegd had dat ze door was naar de workshops
jouw usericonquote:Op zondag 27 november 2005 16:14 schreef hoM3r het volgende:
Frank: Na Frank Rijkaard, Frank Boeijen en Frank de Boer, is het tijd voor een nieuwe Frank.
Ik meen dat hij die drie franken noemde in ieder geval.
Nou is die gelijk minder leukquote:Op zondag 25 december 2005 13:26 schreef sbientje het volgende:
dat was chantal hoor, die dat vroeg van die graftakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |