quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef Sventastic het volgende:
Zo, en nu weer serieuze zaken: Het RTL Nieuws. Roel_Jewel
vorig jaar was ze ontzettend afgewezen en daarna zei ze doodleuk dat ze het een later weer zou proberen, nou ik ben benieuwd....quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Claudia: "ik wil professioneel zangeres worden"
"Nou, ik zal je dit vertellen, ik vind het mooi dat je een mening hebt"quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Edwin geloof ik tegen iemand die met zij charity-CD kwam: "Ik heb je in die twee minuten die je hier staat al behoorlijk leren kennen en het bevalt me absoluut niet.:
Niet precies maar ze zong zoiets alsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:01 schreef apestaartje het volgende:
Jury: "Weet je waar je eigenlijk over zingt?"
Meisje dat op ongeďnteresserde toon zojuist net het nummer 'My neck, my beck' gezongen had: "Dat gaat over dat ze gaan likken."
Of zoiets. Wie weet de exacte tekxt nog?
Filmpje: http://www.rtl.nl/system/(...)jdag_roshana.avi.xmlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef Takkembah het volgende:
Meisje probeert Madonna te zingen:
Lest nait ai trempt a sen pedddrooo
Henk-Jan --->" Probeer het nog eens "
Leist nait ai trrrempt a san perdddroooo
Jury --->" Nog eens "
treeemmmpptttt
Henk-Jan ---> WheheNee, Stop Maar
![]()
Wie was dit meisje ook alweer
haar antwoord staat in mijn geheuhen gegriftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet precies maar ze zong zoiets als
"Lick my pussy don't stop, nigger,
do it, do it nah, lick it good, suck this pussy just like you should
my neck, my back..."![]()
Henk-Jan tegen 'n kansloze auditie-kandidaat:
"Eén: Je kunt niet zingen
Twee: ook niet!"
Geweldig al die quotes!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Tegen Wanda: "Zing lekker voor jezelf... sterker nog, ik zou even goed om je heen kijken of je wel alleen bent voor je gaat zingen..."
Sarah (ofzo): "Wáát een sukkels zeg!!" Even later zat ze huilend bij Jerney op schoot.
Jerney: "Ik vind het knap dat ze in haar kleding het accent zo heeft weten te verleggen dat je er niet direct aan stoort dat ze niet zingen kan."
Edwin geloof ik tegen iemand die met zij charity-CD kwam: "Ik heb je in die twee minuten die je hier staat al behoorlijk leren kennen en het bevalt me absoluut niet."
Jury: "Zoooooo, dat was hoog!" Blonde kerel: "Ja ik kan niet lager zingen, dan klinkt het niet." Jury: "En als je hoog zingt wel?" Blonde kerol: "Ja" Jury: "O........"
Jongen: "Lala oooh het wordt me te veel..." Jerney: "Ja, ons ook.."
HJ bij Hind (Ja, was een grap.) "Wow, dat was erg goed. Ik denk dat je de beste bent tot nu toe. Maar helaas kunnen we je niet door laten gaan..."
Jerney: "Dit is weer een typisch geval van onbegrijpelijk"
En dan Kevin heel timide: "Dat is een kreuk-effect...."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:41 schreef BVO het volgende:
Eric tegen Kevin: "Je had je overhemd wel eens mogen strijken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |