Als je een ietwat labiel zelfbeeld hebt moet je vooral mee gaan doen met idols.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef Ang3l het volgende:
Kun je je voorstellen wat voor een knauw dat meisje aan haar zelfbeeld nu krijgt?!
True. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een ietwat labiel zelfbeeld hebt moet je vooral mee gaan doen met idols.
Wat 'dan nog'?quote:
Yep........ zie de foto van Jerney Kaagman.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
Idolsjury is natuurlijk zelf het toppunt van uiterlijke schoonheid, dus ze hebben het recht om haar af te wijzen.
Ik zeg: Kurt Nilsenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef OnlineGokker het volgende:
Als je goed kan zingen, maar lelijk bent kun je gewoon geen idol worden
lelijk = geen idol
Die horen we dan ook nog dagelijks terug in de charts en hordes puberende meisjes gooien hun slipje naar 'm toe.quote:
Jamai had ook een trollenkop en een bolle toet en die won idols 1. Dus blijkbaar kan dat best, geen schoonheidsideaal zijn en winnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat 'dan nog'?
Het gaat om een idool. En dat was ze niet, onder andere door haar overgewicht. Einde verhaal.
Als je daar niet tegen kan, moet je niet mee gaan doen met Idols.
Nee, Boris, Jamai en Jim doen het lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Die horen we dan ook nog dagelijks terug in de charts en hordes puberende meisjes gooien hun slipje naar 'm toe.
Als je een man bent jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Jamai had ook een trollenkop en een bolle toet en die won idols 1. Dus blijkbaar kan dat best, geen schoonheidsideaal zijn en winnen.
*LOL* Dus als man mag je lelijk zijn en dan kun je een idool worden, maar een lelijke vrouw kan dat niet?quote:
Misschien voortaan mijn hele post lezenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee, Boris, Jamai en Jim doen het lekker
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze leren gewoon van hun fouten uit het verleden
Klopt, lelijke mannen zijn aandoenelijk. Lelijke wijven zijn gewoon lelijke wijven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Dus als man mag je lelijk zijn en dan kun je een idool worden, maar een lelijke vrouw kan dat niet?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Klopt, lelijke mannen zijn aandoenelijk. Lelijke wijven zijn gewoon lelijke wijven.
quote:Geplaatst door Giel Beelen op 05 november 2005 om 23:04
Ik wil je graag in mn radioprogramma te gast hebben. wil je me mailen via giel@3fm.nl. Ik vind je goed!
cj
Giel
Niet voor mij persoonlijk, maar kijk maar naar de deelnemers. Als vrouw moet je er leuk uitzien, als man hoeft dat niet per se.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Dus als man mag je lelijk zijn en dan kun je een idool worden, maar een lelijke vrouw kan dat niet?
Ze had recht op minimaal nog een ronde. Ze was beter dan minstens 75% van de andere deelnemers die men doorliet gister avond. Beetje achterlijke beslissing idd.quote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef sbientje het volgende:
so true chris![]()
ik vind het wel irritant worden...
mmmm, dik zijn en lelijk zijn zijn 2 dingen die in mijn beleving wel degelijk een sterk verband hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef Remzz het volgende:
Lelijk is toch wat anders dan dik? Ja ze noemden haar dik.
Ach, Irma en Marlies waren ook niet moeders mooistequote:Op zondag 6 november 2005 09:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Niet voor mij persoonlijk, maar kijk maar naar de deelnemers. Als vrouw moet je er leuk uitzien, als man hoeft dat niet per se.
Nee, omdat ik nooit mee zou doen aan Idols.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:20 schreef Vitalogy het volgende:
Waar maak jij je kwaad om? Zo'n afwijzing zal jou nooit overkomen hoor.
Dan hadden ze haar toch een kans kunnen geven om zich in het theater wel wat beter te kleden en ondertussen nog wat meer af te vallen en te zorgen voor een goede uitstraling? Komt toch op hetzelfde neer?quote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
En natuurlijk gaan er mooiere (slankere) meisjes met mindere stemmen door, die kunnen nog wat zanglessen nemen en anders vliegen ze er in het theater snoeihard uit.
Vind ik niet. De leuk geklede huppelkutjes maken meteen een goede indruk met hun outfitjes, die uitstraling zit meteen goed. Stemmen kan je makkelijker bijschaven dan uitstraling. En zeg eens eerlijk, zie jij Samantha al postergroot in een tijdschrift staan?quote:Op zondag 6 november 2005 13:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan hadden ze haar toch een kans kunnen geven om zich in het theater wel wat beter te kleden en ondertussen nog wat meer af te vallen en te zorgen voor een goede uitstraling? Komt toch op hetzelfde neer?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:59 schreef Oosthoek het volgende:
Als ze nu maar niet voor de trein springt want mn auto doet t niet.
Nu al terug te beluisteren op de site van Giel Beelenquote:Op zondag 6 november 2005 08:22 schreef dolle_hond het volgende:
zou ze echt bij giel beelen gaan komen???
[..]
Heeft 'ie dat echt gezegd? Ik kan het amper geloven. Zo ja, wanneer?quote:Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan: "De hele dikken moet je gewoon door laten gaan. Van die skippyballen zonder handvat, zoals Yuli. Samantha zat er tussenin, dat scoort gewoon niet. Zij zou nooit veel platen hebben verkocht."
Vanochtend bij Stenders.quote:Op maandag 7 november 2005 10:07 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Heeft 'ie dat echt gezegd? Ik kan het amper geloven. Zo ja, wanneer?
Je ziet nog geen 1% van de audities, en er zitten maar 200 (?) in die theaterronde. Als je dat vergelijkt met die hordes mensen die je met inschrijven ziet, kan je dat dus nóóit zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef bitch30 het volgende:
En vbw de jury, elk lekker mokkel wat niet kan zingen, wordt de 2de ronde ingestuurd met ' we kunnen er nog aan werken', 'de finale is pas over 3 maanden' .
Groot gelijk hoor, als je die cd beluistert kun je beter een vals zingend lekker wijf horen dan een goed zingende dikke vrouwquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef skiczukie het volgende:
Ach, ze zag er niet uit. Ik koop ook liever een cd van een lekker wijf dan van zo'n vetkwab.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |