Die was geniaal! Voor de auditie grote bek, na de auditie huilen bij mamma.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan tegen Jody als deze boos wegloopt: "Jody, succes met de paarden- eh, toestand."
[grafkopmode] ....daar kan ik heel enthousiast van worden... [/grapkopmode]quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:35 schreef Dafje55 het volgende:
<Jerney metblik> "Goh, Boris, wat ben jij leuk!"
Die zag er echt wel goed uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/shows/idols3/components/audities/amsterdam/videos/images/Screenshot-Huib-138X90.jpg]afbeelding][/url]
"Ik geloof dat jullie naar hem moeten luisteren" (over Eric van Tijn)
"Ik geloof dat jij even niets meer moet zeggen" (Eric van Tijn)!
Cutiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/shows/idols3/components/audities/amsterdam/videos/images/Screenshot-Huib-138X90.jpg]afbeelding][/url]
"Ik geloof dat jullie naar hem moeten luisteren" (over Eric van Tijn)
"Ik geloof dat jij even niets meer moet zeggen" (Eric van Tijn)!
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef Falco het volgende:
Ik ga Jessie van Jim nadoen
Martijn Krabbé, nadat Grunter Gijs (?) schreeuwdequote:''Gelukkig kun je niet zo goed zingen''
quote:''Dit is Duits, voor tot zo.''
dat meen je niet! was jij dat? wat een ongelovelijke debiel ben jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
kandidaat: "als jim het kan, kan ik het ook"
Deze uitspraak was van mij..a.s zaterdag ben ik met de gehele performance en uitsprake op tv in idols @ dordrecht![]()
En Henkjan smit kon me wel![]()
![]()
![]()
Kneusquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Deze uitspraak was van mij..a.s zaterdag ben ik met de gehele performance en uitsprake op tv in idols @ dordrecht![]()
![]()
![]()
Man, wat kon je goed zingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/dordrecht/content/dordrecht_videos.xmlquote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat meen je niet! was jij dat? wat een ongelovelijke debiel ben jij![]()
Dit ben jij dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij wel ja!quote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
was jij ook niet die debiel die zij dat ie nog niet wist of ie z'n ex terug wilde omdat als je naar de volgende ronde ging je de vrouwen voor het oprapen had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |