Okquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Verder
Nee precies....quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:11 schreef Bep het volgende:
Dit is toch geen lekkere swing meezing muziek ?
Lindaquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Eerste glas is gebroken (weet niet door wie)
Je kan echt zien dat Lieske dit elke week doet he.quote:
Tja denk je dan echt dat ze de hele avond als een stel kleuters een feestje willen vierenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:11 schreef jessie het volgende:
En ja hoor Dido is ook weer opgemake-upt en dr blousje gaat ook in een knoop. Ik vond dat ze dr rol al zo lang volhield
Ze gedragen zich elke avond als een stel leukters tochquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja denk je dan echt dat ze de hele avond als een stel kleuters een feestje willen vierenHet is voor even leuk, maar dan houdt het ook wel snel op volgens mij...
Welke provider zit jij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Streams lopen erg traag, net als de voortgang van het feest. hoop dat er snel heel wat mensen afhaken met het kijken naar de streams. dan zal ie wel weer wat beter gaan lopen ipv al dat gebuffer de hele tijd
de tuin verwarmen, ze staan liever in de tuinquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
Kunnen ze niet een been van Rob gebruiken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
lijkt me welquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja zou je denken ja?!!?!?!?!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja kun je nagaan hoe briljant de ideeën van Hummie c.s. zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ook, voortaan ga ik me niets meer voorstellen van iets bij BB, dan is het nooit een teleurstelling.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Er komt niets uit vanavond....
Verdorie, en ik had mezelf er nog zo op verheugd.
komt toch door de valse start van bepaalde lieden, hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Er komt niets uit vanavond....
Verdorie, en ik had mezelf er nog zo op verheugd.
Jurk schuurt. En dat doet dit materiaal inderdaad, zit totaal niet comfortabel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
Menno heeft er ook niet meer zo veel zin in.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:17 schreef Bep het volgende:
Nou bb weet wel een party te geven zeg , wow kom op lichten doven , disco bal aan , homo muziek aan , sister sledge of zo en hoppa
Bij dit feestje kan je zelf 2 uur later komen er niet veel aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef KRIBBET het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik altijd een uurtje later kom op een feestje![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer dit dan http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe loopt goed alleen 3 ligt er uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke provider zit jij?
Ik planet, en bij mij is het ook véél en veel trager dan normaal. Constant bufferen inderdaad.
De heren gaan idd zo langzamerhand terug naar gewone kledingquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
Roel is alweer omgekleed?
Spullen inleveren, muziek uit dan maar
Precies, het is nog niet eens half tienquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:19 schreef Gert het volgende:
Wat zijn jullie een stel zeikerds zeg!
En maar klagen omdat niet diréct de pannen van het dak gaan.
Geef ze eerst eens tijd om fatsoenlijk dronken te worden zou ik zeggen. ')
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Effe geduld en dan mattuh, jankuh, bekkuh en bevalluh !!!!!!!!!!!!
Ja zat ook al te kijken. En idd mag absoluut niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Zag ik Tanja nou net een toastje met filet americain in d'r mond proppen? Dat "mag" toch ook niet als je zwanger bent??
Gatverdamme. Nog zon Tanja-lover.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Zag ik Tanja nou net een toastje met filet americain in d'r mond proppen? Dat "mag" toch ook niet als je zwanger bent??
Ach, die moederkoek en navelstreng zijn solide geasfalteerd, hoor, daar komt geen bedorvenvleesellende door heenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, gelukkig eet ze geen magnetronmaaltijden, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zat ook al te kijken. En idd mag absoluut niet.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, die moederkoek en navelstreng zijn solide geasfalteerd, hoor, daar komt geen bedorvenvleesellende door heen
Heb zelfs ook wel is zo'n soort feestje gehadquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij dit feestje kan je zelf 2 uur later komen er niet veel aan.
Er wordt geklaagd over dit feestje en gelijk hebben ze er is niet aan.
nou en dat word toch gefilterd net als het rokenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
kan nog ff duren, nu nr.2quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Geef even seintje als Bauer is afgelopen....
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef milagro het volgende:
Leuk dat Tanja nu echt meedoet
Waar is Roel? Omkleden?
Mag van mijquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
Pff die Lieske kan ook maar een dansje. Die ze dan ook nog weer 1000x gaat herhalen.
1x Frans is idd voldoende.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
En nóg meer Frans.... Sorry Scan...
Get a motel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
milagro, ik moet zo lachen om jouw posts
dit is een SC, niets is off-topicquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je nog naar het huis geweest, Kribbet?
(Of is dat te veel off topic)
Nee volgens mij niet, dat moet je handmatig instellen in Windows Mediaplayer bij opties en dan 'prestaties'quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
vraagje tussendoor: is er ook een stream met minder kilobits? mijn laptop van 40 jaar oud trekt deze kwaliteit niet (diashow met geluid)
als je de stream afspeeld met realplayer stemt deze automatisch de bandbreedte af aan je snelheidquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
vraagje tussendoor: is er ook een stream met minder kilobits? mijn laptop van 40 jaar oud trekt deze kwaliteit niet (diashow met geluid)
Ingrid heeft er wat mij betreft niet eens aan meegedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Darklight het volgende:
Roel heeft zich weer omgekleed in normale kleren, 1iemand is verstandig![]()
Echt waar? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
milagro, ik moet zo lachen om jouw posts
da klopt niet. ik bedoel het aantal kilobits dus aanpast aan je bandbreedtequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
als je de stream afspeeld met realplayer stemt deze automatisch de bandbreedte af aan je snelheid
maar dat helpt niet omdat het daar niet aan ligt maar aan de processor
En slaat daarna een glas champagne in één teug achterover, met z'n chagrijnige smoel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Darklight het volgende:
Roel heeft zich weer omgekleed in normale kleren, 1iemand is verstandig![]()
Heeft Jezus daar nog op gechat?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Echt waar? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
Super! Dat werkt perfectquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat moet je handmatig instellen in Windows Mediaplayer bij opties en dan 'prestaties'
Dat kan nog leuk worden als ie ook een chagerijnige dronk krijgtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En slaat daarna een glas champagne in één teug achterover, met z'n chagrijnige smoel.![]()
tenminste iemand die probeert de sfeer wat op te krikkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Goddamn! Linda, stijve hark! Doe dat dan ook gewoon niet!.
Post eens wat capsquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:31 schreef pu55y_camper het volgende:
WHEEE linda maakt het feest los
EN ik heb de stream geript![]()
![]()
![]()
![]()
Met mediaspy moet het wel lukken!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
Same here. Heel dat homoknuffelgedoe heb ik nu wel gehad. Gewoon lekker kick derin en gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef Flyduck het volgende:
Ik zou me persoonlijk echt niet kunnen vermaken op zo een feestje, denk dat ik ongeveer hetzelfde zou reageren als roel. Geef mij maar lekkere beukmuziek.
In een strak broekje lijkt het nog wat, dat gedraai met de heupen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef arneaux het volgende:
Lieske kan ook maar 1 move. t Lijkt wel zon Ron Brandsteder alleen dan vrouwelijk en iets jonger.
Nou, zoals je ziet werkt het enormquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:33 schreef Ashy het volgende:
[..]
tenminste iemand die probeert de sfeer wat op te krikken
Lieske stond naast Linda op de tafel.. maar toen Linda begon te strippen was ze snel wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:33 schreef Pinball het volgende:
En Lieske deed haar befaamde '3 seconden dansje' weer even net!
nou hij liep aan het begin van de avond al in een jurk zonder bier dus die beelden worden wel uitgezondenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef twentemeisje het volgende:
Roel: "Ik heb flink wat bier nodig om me de hele avond voor heel Nederland in een jurk te hijsen"
Het lijkt zowieso op gedraai met heupen. Tis gewoon niks wat ze doet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In een strak broekje lijkt het nog wat, dat gedraai met de heupen.
Hele effect weg in zo'n jasje.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, zoals je ziet werkt het enorm. De helft liep weg, waarschijnlijk met het schaamrood op de kaken
.
Volgens mij was het ook bedoeld als excuus voor het uittrekken van diezelfde jurk... hij scoort geen punten met dit chagrijnige gedrag...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef Inca het volgende:
[..]
nou hij liep aan het begin van de avond al in een jurk zonder bier dus die beelden worden wel uitgezonden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef Falco het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Rob heel natuurgetrouw als een travestiet overkomt? Echt heel eng is het en ik snap nu ook waarom men hem zag als de homo.
Je had het van te voren al kunnen weten dat roel geen travo wil zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef twentemeisje het volgende:
Roel: "Ik heb flink wat bier nodig om me de hele avond voor heel Nederland in een jurk te hijsen"
echt iets voor een weekopdracht de heren laten lopen als vrouw kijken hoe lang hij het volhoudquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook bedoeld als excuus voor het uittrekken van diezelfde jurk... hij scoort geen punten met dit chagrijnige gedrag...
hmm ik vind Rob er niet eens zo oncomfortabel uitzien eigenlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef Flakkie01 het volgende:
Rob is zo'n rijke ouwe suikertante van een jaar of 70
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:38 schreef Flakkie01 het volgende:
Rob kan zo meedoen met "hoe schoon is jouw huis"
Absoluut, doet leuk met de groep mee itt Roel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Rob vanavond wel cool.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je nog naar het huis geweest, Kribbet?
(Of is dat te veel off topic)
lijkt wel een ouwe reclame van sandeman (shit ben ik al zo oud)quote:
Roel kan niet tegen alcohol, 4 flesjes en hij is K.O.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:41 schreef Loedertje het volgende:
Nog ff en Roel sneakts een kratje bier en gaat met z'n kratje op bed liggen te mokken
Hij was vóó'r de muziek kwam al onwijs enthousiastquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
Roel heeft het gewoon helemaal gehad en mist zijn eigen muziek.
Had hij lekker thuis moeten blijven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
Leuk! Ik woon er redelijk in de buurt, ben er laatst nog langs gereden. Huis is te zien vanaf de weg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hoe meer topic kan je gaan door voor het BBhuis te gaan staan
![]()
Nee vandaag niet meer maar binnenkort gaat dat zeker nog gebeuren![]()
Je zal de foto's hier wel zien![]()
quote:
Als hij een kwaade dronk krijgt en de kans is groot dan verwacht ik nog een hoop vuurwerk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
GNA GNA GNAquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:44 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
Had hij lekker thuis moeten blijven.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
Als hij een kwaade dronk krijgt en de kans is groot dan verwacht ik nog een hoop vuurwerk.
SSSSSTTT schijnt niet waar te zijnquote:
bij dezequote:
Roel is idd net zo egocentrisch als Tanja, die nu overigens wel meedoet. Als het niet Roel zijn muziek is, niet roel zijn verhaal, niet roel zijn geheime opdracht enzo dan is roel sjaggerijnig...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
ieuwwwwwwwquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
bij deze
[afbeelding]
o jeetje wat doe je nu?
[afbeelding]
De volgende vind ik dan wel stijlvol
[afbeelding]
Gaat om 22:15 uur beginnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelaat is dit 'feestje' eigenlijk begonnen?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is idd net zo egocentrisch als Tanja, die nu overigens wel meedoet. Als het niet Roel zijn muziek is, niet roel zijn verhaal, niet roel zijn geheime opdracht enzo dan is roel sjaggerijnig...
Mooiste is dat hij na vanmiddag duidelijk weet dat het niet Roel zijn dido is hahaha
dus da gaat nog wel gezellig worden met die eikel
Je herkent bij Nathalie hier nog haar gabberperiode!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Was al bijna raak tussen Linda en Roel
"Je bent zo lief voor mij."quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Was al bijna raak tussen Linda en Roel
Heb ik effe gemist... Is Dido 'm weer aan het afstoten dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste is dat hij na vanmiddag duidelijk weet dat het niet Roel zijn dido is hahaha
Wat heb ik gemist??quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Joost... Niemand krijgt hem uit die kleren... NIEMAND!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is alleen Rob nog travo.....
Nixquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef Kinga het volgende:
Was het niet de bedoeling dat iedereen de kleding aanhield? Ik zie toch echt Roel en Menno in hun gewone kleren....die zullen wel op hun kop krijgen...
yehg iddquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Roel valt idd door de mand
Neeee die is echt helemaal happy!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Joost... Niemand krijgt hem uit die kleren... NIEMAND!!!!!!!!!
ja kom op Dido, vergrijp je even aan Mennoquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is idd superchagerijnighopelijk slaat ie straks ietsje door, btje vuurwerk kan geen kwaad
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Drank maakt meer goed dan je lief is .quote:
ja zijn ze ook...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef Kinga het volgende:
En ik vind Roel en Tanja nog steeds lief samen..
Misschien Brandonquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Dat had ie beter niet kunnen doen, hij haalt alles weer op bij Tanjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:55 schreef Inca het volgende:
roel gaat ff slijmen bij tanja
Janis Joplin, denkt ze waarschijnlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef Loedertje het volgende:
Tanja blijft denken dat er 1 van de 12 artiesten die ze moesten leren gaat langskomen..
Drank is echt slecht voor je hersenenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel probeert het weer goed te maken met Tanja
Daar kwam ik dus vanmiddag dus pas achter en het verbaasde me wel een beetjequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuk! Ik woon er redelijk in de buurt, ben er laatst nog langs gereden. Huis is te zien vanaf de weg.
Nee, hoor, ze heeft hem een paar dagen terug al gezegd, dat ze niet verliefd is, dat ze hem wel ergleuk vindt, maar dat ze niet weet of het buiten BB nog hetzelfde zal zijn, wb haar, maar net zo goed wb Roel naar haar toe.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik effe gemist... Is Dido 'm weer aan het afstoten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |