nou en dat word toch gefilterd net als het rokenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Zag ik Tanja nou net een toastje met filet americain in d'r mond proppen? Dat "mag" toch ook niet als je zwanger bent??
kan nog ff duren, nu nr.2quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Geef even seintje als Bauer is afgelopen....
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef milagro het volgende:
Leuk dat Tanja nu echt meedoet
Waar is Roel? Omkleden?
Mag van mijquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
Pff die Lieske kan ook maar een dansje. Die ze dan ook nog weer 1000x gaat herhalen.
1x Frans is idd voldoende.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
En nóg meer Frans.... Sorry Scan...
Get a motel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
milagro, ik moet zo lachen om jouw posts
dit is een SC, niets is off-topicquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je nog naar het huis geweest, Kribbet?
(Of is dat te veel off topic)
Nee volgens mij niet, dat moet je handmatig instellen in Windows Mediaplayer bij opties en dan 'prestaties'quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
vraagje tussendoor: is er ook een stream met minder kilobits? mijn laptop van 40 jaar oud trekt deze kwaliteit niet (diashow met geluid)
als je de stream afspeeld met realplayer stemt deze automatisch de bandbreedte af aan je snelheidquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
vraagje tussendoor: is er ook een stream met minder kilobits? mijn laptop van 40 jaar oud trekt deze kwaliteit niet (diashow met geluid)
Ingrid heeft er wat mij betreft niet eens aan meegedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Darklight het volgende:
Roel heeft zich weer omgekleed in normale kleren, 1iemand is verstandig![]()
Echt waar? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
milagro, ik moet zo lachen om jouw posts
da klopt niet. ik bedoel het aantal kilobits dus aanpast aan je bandbreedtequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
als je de stream afspeeld met realplayer stemt deze automatisch de bandbreedte af aan je snelheid
maar dat helpt niet omdat het daar niet aan ligt maar aan de processor
En slaat daarna een glas champagne in één teug achterover, met z'n chagrijnige smoel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Darklight het volgende:
Roel heeft zich weer omgekleed in normale kleren, 1iemand is verstandig![]()
Heeft Jezus daar nog op gechat?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Echt waar? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
Super! Dat werkt perfectquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat moet je handmatig instellen in Windows Mediaplayer bij opties en dan 'prestaties'
Dat kan nog leuk worden als ie ook een chagerijnige dronk krijgtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En slaat daarna een glas champagne in één teug achterover, met z'n chagrijnige smoel.![]()
tenminste iemand die probeert de sfeer wat op te krikkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Goddamn! Linda, stijve hark! Doe dat dan ook gewoon niet!.
Post eens wat capsquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:31 schreef pu55y_camper het volgende:
WHEEE linda maakt het feest los
EN ik heb de stream geript![]()
![]()
![]()
![]()
Met mediaspy moet het wel lukken!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
Same here. Heel dat homoknuffelgedoe heb ik nu wel gehad. Gewoon lekker kick derin en gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef Flyduck het volgende:
Ik zou me persoonlijk echt niet kunnen vermaken op zo een feestje, denk dat ik ongeveer hetzelfde zou reageren als roel. Geef mij maar lekkere beukmuziek.
In een strak broekje lijkt het nog wat, dat gedraai met de heupen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef arneaux het volgende:
Lieske kan ook maar 1 move. t Lijkt wel zon Ron Brandsteder alleen dan vrouwelijk en iets jonger.
Nou, zoals je ziet werkt het enormquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:33 schreef Ashy het volgende:
[..]
tenminste iemand die probeert de sfeer wat op te krikken
Lieske stond naast Linda op de tafel.. maar toen Linda begon te strippen was ze snel wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:33 schreef Pinball het volgende:
En Lieske deed haar befaamde '3 seconden dansje' weer even net!
nou hij liep aan het begin van de avond al in een jurk zonder bier dus die beelden worden wel uitgezondenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef twentemeisje het volgende:
Roel: "Ik heb flink wat bier nodig om me de hele avond voor heel Nederland in een jurk te hijsen"
Het lijkt zowieso op gedraai met heupen. Tis gewoon niks wat ze doet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In een strak broekje lijkt het nog wat, dat gedraai met de heupen.
Hele effect weg in zo'n jasje.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, zoals je ziet werkt het enorm. De helft liep weg, waarschijnlijk met het schaamrood op de kaken
.
Volgens mij was het ook bedoeld als excuus voor het uittrekken van diezelfde jurk... hij scoort geen punten met dit chagrijnige gedrag...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef Inca het volgende:
[..]
nou hij liep aan het begin van de avond al in een jurk zonder bier dus die beelden worden wel uitgezonden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef Falco het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Rob heel natuurgetrouw als een travestiet overkomt? Echt heel eng is het en ik snap nu ook waarom men hem zag als de homo.
Je had het van te voren al kunnen weten dat roel geen travo wil zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef twentemeisje het volgende:
Roel: "Ik heb flink wat bier nodig om me de hele avond voor heel Nederland in een jurk te hijsen"
echt iets voor een weekopdracht de heren laten lopen als vrouw kijken hoe lang hij het volhoudquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook bedoeld als excuus voor het uittrekken van diezelfde jurk... hij scoort geen punten met dit chagrijnige gedrag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |