Okquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Verder
Nee precies....quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:11 schreef Bep het volgende:
Dit is toch geen lekkere swing meezing muziek ?
Lindaquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Eerste glas is gebroken (weet niet door wie)
Je kan echt zien dat Lieske dit elke week doet he.quote:
Tja denk je dan echt dat ze de hele avond als een stel kleuters een feestje willen vierenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:11 schreef jessie het volgende:
En ja hoor Dido is ook weer opgemake-upt en dr blousje gaat ook in een knoop. Ik vond dat ze dr rol al zo lang volhield
Ze gedragen zich elke avond als een stel leukters tochquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja denk je dan echt dat ze de hele avond als een stel kleuters een feestje willen vierenHet is voor even leuk, maar dan houdt het ook wel snel op volgens mij...
Welke provider zit jij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Streams lopen erg traag, net als de voortgang van het feest. hoop dat er snel heel wat mensen afhaken met het kijken naar de streams. dan zal ie wel weer wat beter gaan lopen ipv al dat gebuffer de hele tijd
de tuin verwarmen, ze staan liever in de tuinquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
Kunnen ze niet een been van Rob gebruiken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
lijkt me welquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja zou je denken ja?!!?!?!?!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja kun je nagaan hoe briljant de ideeën van Hummie c.s. zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ook, voortaan ga ik me niets meer voorstellen van iets bij BB, dan is het nooit een teleurstelling.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Er komt niets uit vanavond....
Verdorie, en ik had mezelf er nog zo op verheugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |