de tuin verwarmen, ze staan liever in de tuinquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
Kunnen ze niet een been van Rob gebruiken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
lijkt me welquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja zou je denken ja?!!?!?!?!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja kun je nagaan hoe briljant de ideeën van Hummie c.s. zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ook, voortaan ga ik me niets meer voorstellen van iets bij BB, dan is het nooit een teleurstelling.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Er komt niets uit vanavond....
Verdorie, en ik had mezelf er nog zo op verheugd.
komt toch door de valse start van bepaalde lieden, hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Er komt niets uit vanavond....
Verdorie, en ik had mezelf er nog zo op verheugd.
Jurk schuurt. En dat doet dit materiaal inderdaad, zit totaal niet comfortabel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
Menno heeft er ook niet meer zo veel zin in.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:17 schreef Bep het volgende:
Nou bb weet wel een party te geven zeg , wow kom op lichten doven , disco bal aan , homo muziek aan , sister sledge of zo en hoppa
Bij dit feestje kan je zelf 2 uur later komen er niet veel aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef KRIBBET het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik altijd een uurtje later kom op een feestje![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer dit dan http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe loopt goed alleen 3 ligt er uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke provider zit jij?
Ik planet, en bij mij is het ook véél en veel trager dan normaal. Constant bufferen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |