Okquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Verder
Nee precies....quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:11 schreef Bep het volgende:
Dit is toch geen lekkere swing meezing muziek ?
Lindaquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Eerste glas is gebroken (weet niet door wie)
Je kan echt zien dat Lieske dit elke week doet he.quote:
Tja denk je dan echt dat ze de hele avond als een stel kleuters een feestje willen vierenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:11 schreef jessie het volgende:
En ja hoor Dido is ook weer opgemake-upt en dr blousje gaat ook in een knoop. Ik vond dat ze dr rol al zo lang volhield
Ze gedragen zich elke avond als een stel leukters tochquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja denk je dan echt dat ze de hele avond als een stel kleuters een feestje willen vierenHet is voor even leuk, maar dan houdt het ook wel snel op volgens mij...
Welke provider zit jij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Streams lopen erg traag, net als de voortgang van het feest. hoop dat er snel heel wat mensen afhaken met het kijken naar de streams. dan zal ie wel weer wat beter gaan lopen ipv al dat gebuffer de hele tijd
de tuin verwarmen, ze staan liever in de tuinquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
Kunnen ze niet een been van Rob gebruiken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Bep het volgende:
Bb had een paal moeten plaatsen , kunnen de dames zich uitleven
lijkt me welquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja zou je denken ja?!!?!?!?!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat travestie gebeuren zal wel een (in)directe link hebben met de homo-kwestie denk ik
Ja kun je nagaan hoe briljant de ideeën van Hummie c.s. zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ook, voortaan ga ik me niets meer voorstellen van iets bij BB, dan is het nooit een teleurstelling.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Er komt niets uit vanavond....
Verdorie, en ik had mezelf er nog zo op verheugd.
komt toch door de valse start van bepaalde lieden, hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Er komt niets uit vanavond....
Verdorie, en ik had mezelf er nog zo op verheugd.
Jurk schuurt. En dat doet dit materiaal inderdaad, zit totaal niet comfortabel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
Menno heeft er ook niet meer zo veel zin in.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:17 schreef Bep het volgende:
Nou bb weet wel een party te geven zeg , wow kom op lichten doven , disco bal aan , homo muziek aan , sister sledge of zo en hoppa
Bij dit feestje kan je zelf 2 uur later komen er niet veel aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef KRIBBET het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik altijd een uurtje later kom op een feestje![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer dit dan http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe loopt goed alleen 3 ligt er uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke provider zit jij?
Ik planet, en bij mij is het ook véél en veel trager dan normaal. Constant bufferen inderdaad.
De heren gaan idd zo langzamerhand terug naar gewone kledingquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
Roel is alweer omgekleed?
Spullen inleveren, muziek uit dan maar
Precies, het is nog niet eens half tienquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:19 schreef Gert het volgende:
Wat zijn jullie een stel zeikerds zeg!
En maar klagen omdat niet diréct de pannen van het dak gaan.
Geef ze eerst eens tijd om fatsoenlijk dronken te worden zou ik zeggen. ')
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Effe geduld en dan mattuh, jankuh, bekkuh en bevalluh !!!!!!!!!!!!
Ja zat ook al te kijken. En idd mag absoluut niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Zag ik Tanja nou net een toastje met filet americain in d'r mond proppen? Dat "mag" toch ook niet als je zwanger bent??
Gatverdamme. Nog zon Tanja-lover.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Zag ik Tanja nou net een toastje met filet americain in d'r mond proppen? Dat "mag" toch ook niet als je zwanger bent??
Ach, die moederkoek en navelstreng zijn solide geasfalteerd, hoor, daar komt geen bedorvenvleesellende door heenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, gelukkig eet ze geen magnetronmaaltijden, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zat ook al te kijken. En idd mag absoluut niet.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, die moederkoek en navelstreng zijn solide geasfalteerd, hoor, daar komt geen bedorvenvleesellende door heen
Heb zelfs ook wel is zo'n soort feestje gehadquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij dit feestje kan je zelf 2 uur later komen er niet veel aan.
Er wordt geklaagd over dit feestje en gelijk hebben ze er is niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |