quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is idd net zo egocentrisch als Tanja, die nu overigens wel meedoet. Als het niet Roel zijn muziek is, niet roel zijn verhaal, niet roel zijn geheime opdracht enzo dan is roel sjaggerijnig...
Mooiste is dat hij na vanmiddag duidelijk weet dat het niet Roel zijn dido is hahaha
dus da gaat nog wel gezellig worden met die eikel
Je herkent bij Nathalie hier nog haar gabberperiode!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Was al bijna raak tussen Linda en Roel
"Je bent zo lief voor mij."quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Was al bijna raak tussen Linda en Roel
Heb ik effe gemist... Is Dido 'm weer aan het afstoten dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste is dat hij na vanmiddag duidelijk weet dat het niet Roel zijn dido is hahaha
Wat heb ik gemist??quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Joost... Niemand krijgt hem uit die kleren... NIEMAND!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is alleen Rob nog travo.....
Nixquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef Kinga het volgende:
Was het niet de bedoeling dat iedereen de kleding aanhield? Ik zie toch echt Roel en Menno in hun gewone kleren....die zullen wel op hun kop krijgen...
yehg iddquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Roel valt idd door de mand
Neeee die is echt helemaal happy!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Joost... Niemand krijgt hem uit die kleren... NIEMAND!!!!!!!!!
ja kom op Dido, vergrijp je even aan Mennoquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is idd superchagerijnighopelijk slaat ie straks ietsje door, btje vuurwerk kan geen kwaad
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Drank maakt meer goed dan je lief is .quote:
ja zijn ze ook...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef Kinga het volgende:
En ik vind Roel en Tanja nog steeds lief samen..
Misschien Brandonquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Dat had ie beter niet kunnen doen, hij haalt alles weer op bij Tanjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:55 schreef Inca het volgende:
roel gaat ff slijmen bij tanja
Janis Joplin, denkt ze waarschijnlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef Loedertje het volgende:
Tanja blijft denken dat er 1 van de 12 artiesten die ze moesten leren gaat langskomen..
Drank is echt slecht voor je hersenenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel probeert het weer goed te maken met Tanja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |