abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31176806
ik las het ook, hij heeft het ook in een televisie-interview gezegd. Je weerlegde dus eigenlijk je eigen argument dat iedereen die kritiek uit tegen de bondscoach buiten de selectie valt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:36:35 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31176808
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij keek in 1988 natuurlijk steevast alle wedstrijden. Hoe weet jij dat Cruijff zo'n goede speler was, heb jij hem soms live zien voetballen?
Ja ik keek in 1988 steevast alle wedstrijden. Eerder al eigenlijk. En Cruijff heb ik vele malen live zien voetballen. Nu wel goed naar mijn mening luisteren he!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:41:23 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31176925
Hoe willen de personen met de theorie dat MvB alleen ja-knikkers selecteert verklaren dat Davids nu geselecteerd is. Daarnaast is overigens ook bij Van Nistelrooy bekend dat-ie gerust zijn mening geeft/z'n mening laat merken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:42:08 #204
92747 Mallnitz
Nooit geschoten...
pi_31176934
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
..Op de een of andere manier kan hij niet inzien dat de Nederlanders PSV niet dragen.
Zo'n reactie verraadt de ware calimero.
Kom maar onder je eierdop vandaan SD....
Ik zie totaal niet in wat dit met deze discussie te maken heeft. Misschien kun je je ajax bril ook een keer afzetten?
\
De meningen over Van Bommel zijn duidelijk verdeeld: of je vind 'm goed (logisch dat daar veel PSV-supporters bij zitten; Mark heeft immers een groot aandeel in de recente successen gehad) of je vind 'm niks (en in Oranje heeft hij ook nog bitter weinig laten zien).
Van daaruit bekeken is het nog niet zo gek dat hij niet geselecteerd wordt, zeker gezien de problemen op persoonlijk vlak (het zijn beide eigelijk arrogante haantjes), probleem is alleen dat Van Basten daar niet consequent en direct over communiceerd, maar met allerlei omtrekkende verhaaltjes komt. Wat dat betreft speelt Van Bommel het in ieder geval netter.

Overigens valt me op dat niet alleen PSV-ers hier een gekleurde bril dragen, nogal wat ajax-supporters komen daar ook niet echt los van merk ik.
"It's better to remain silent and be thought a fool
than to speak and remove all doubt"
pi_31177221
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Mallnitz het volgende:

[..]

Zo'n reactie verraadt de ware calimero.
Kom maar onder je eierdop vandaan SD....
Ik zie totaal niet in wat dit met deze discussie te maken heeft. Misschien kun je je ajax bril ook een keer afzetten?
\
De meningen over Van Bommel zijn duidelijk verdeeld: of je vind 'm goed (logisch dat daar veel PSV-supporters bij zitten; Mark heeft immers een groot aandeel in de recente successen gehad) of je vind 'm niks (en in Oranje heeft hij ook nog bitter weinig laten zien).
Van daaruit bekeken is het nog niet zo gek dat hij niet geselecteerd wordt, zeker gezien de problemen op persoonlijk vlak (het zijn beide eigelijk arrogante haantjes), probleem is alleen dat Van Basten daar niet consequent en direct over communiceerd, maar met allerlei omtrekkende verhaaltjes komt. Wat dat betreft speelt Van Bommel het in ieder geval netter.

Overigens valt me op dat niet alleen PSV-ers hier een gekleurde bril dragen, nogal wat ajax-supporters komen daar ook niet echt los van merk ik.
typische reactie weer. Je bent voor PSV, of je bent voor Ajax...... we hebben al eens eerder een discussie gehad en ik ben geen club-supporter, ik ben een voetballiefhebber. Ik kijk net zo graag hoe ADO (ben en blijf Hagenees hè?) Ajax in de laatste minuten punten afsnoept, als hoe Ajax overdonderend 4-1 wint van Roda JC. PSV-Feyenoord zijn voor mij net zulke heerlijke wedstrijden, net als Real Madrid - Barça (met of zonder vBommel overigens ) of Liverpool - Man Utd.
Dus als we hier (wéér) klaar mee zijn, door naar de inhoudelijke discussie;

Puur gebaseerd op prestaties heeft vBommel totaal geen aanspraak op een plek in Oranje. In clubverband heeft hij heel wat laten zien, in Oranje kan hij maar niet overtuigen. Net als Hasselbaink, Makaay en Seedorf, en vreemd genoeg hoor je over die dan weer geen gemekker dat ze niet geselecteerd zijn.
vBommel en PSV-supporters denken graag dat hij de messias is, maar hij is niet meer dan een nuttige speler die op z'n 29e nu in nog geen enkele Oranjewedstrijd, onder welke bondscoach dan ook, heeft weten indruk te maken. Dan is het logisch dat de jonkies een kans krijgen. Tegen Roemenië was Maduro in 10 minuten gevaarlijker dan vBommel in de 50 minuten daarvoor. Werd ook door diverse media aangehaald meen ik.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:15:36 #206
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31177892
Nog maar een keer vragen:

- Hoe verklaren de Bommel-tegenstanders dat alle nederlandse voetbaltrainers (maar ook alle analytici; en dan heb ik het niet alleen over JD) die ik op TV voorbij heb zien komen zeiden dat ze Bommel in de selectie op zouden nemen. Hebben zij er ook allemaal geen verstand van?
pi_31178017
ik ben geen Bommeltegenstander, ik vind alleen dat er betere opties zijn.

Maar ik wil best reageren; hoe verklaar jij dat alle voetbaltrainers en analityci die dat vinden nooit bondscoach zijn geworden?
pi_31178248
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Schupi het volgende:

- Hoe verklaren de Bommel-tegenstanders dat alle nederlandse voetbaltrainers (maar ook alle analytici; en dan heb ik het niet alleen over JD) die ik op TV voorbij heb zien komen zeiden dat ze Bommel in de selectie op zouden nemen. Hebben zij er ook allemaal geen verstand van?
Van Bommel kan best aardig voetballen, dat hoor je mij niet zeggen. Ik geloof best dat van Bommel beter is dan Landzaat. Persoonlijk zie ik liever Landzaat, Van Bommel heb ik niets mee, vind ik een vervelend mannetje, qua uitstraling alles etc. Wel een speler die je graag in je team hebt vroeger, omdat het gewoon een te irritant ventje is om tegen te spelen. Dat roept ie over zich af, dus dan moet je ook niet raar opkijken dat er veel mensen een hekel aan je krijgen.

Waarom zou ik Van Bommel niet in mijn selectie opnemen als hij geen basisspeler is? Omdat hij dan geen toegevoegde waarde heeft in de kleedkamer. Ik zie Van Bommel niet als leider in het Nederlands elftal, ik zie in hem ook niet de gezellige teamspeler die er iedereen doorheen helpt. Zo ervaar ik dat.

Het feit is dat wanneer je met Van Bommel speelt, dat je je middenveld daar dan op aan moet passen. Dat is gewoon zo, anders speelt Hiddink niet met Van Bommel, Cocu en Vogel. Zelfde verhaal met Makaay. Makaay topspits met een neus voor de goal, fantastisch bij Bayern. Maar wel een spits waar jij je tactiek op af moet stemmen, je elftal in dienst van 1 iemand moet laten voetballen. Van Basten vertikt dat. Maakt niet uit voor wie, hoe of wat. 433 is het systeem, daar heb je taken bij en die dien je goed uit te voeren naar het inzicht van Van Basten. Geen eigen invulling, geen eigenwijsheid. Gewoon doen.

Dan kun je beter een Vlaar, Emanuelson meelaten trainen en meenemen om ze te laten wennen aan het hogere niveau ipv de tijd te verdoen met een speler die je toch niet zal opstellen.

Punt is wel dat Van Basten dat ook gewoon eerlijk kan zeggen, waarschijnlijk zal er ook wel iets op het persoonlijk vlak voor zijn gevallen. Maar de heisa nu over Van Bommel, kun je ook over Makaay en Seedorf hebben, waar je niemand meer over hoort.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:17:23 #209
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31179570
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maakt niet uit voor wie, hoe of wat. 433 is het systeem, daar heb je taken bij en die dien je goed uit te voeren naar het inzicht van Van Basten. Geen eigen invulling, geen eigenwijsheid. Gewoon doen.
Maar daarom kan ik ook begrijpen dat hij hem niet in de basis opstelt. Mijn voornaamste punt is dat je zijn specifieke sterke punten op enig moment in de wedstrijd wel zou kunnen gebruiken. En die heeft ie toch want anders kun je niet uitgeroepen worden tot de beste voetballer in de eredivisie en bij de beste 3 van de CL genomineerd worden. Specifieke sterke punten die ik niet bij de andere middenvelders zie (andere types).
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:20:09 #210
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31179641
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben geen Bommeltegenstander, ik vind alleen dat er betere opties zijn.

Maar ik wil best reageren; hoe verklaar jij dat alle voetbaltrainers en analityci die dat vinden nooit bondscoach zijn geworden?
Heb je dus pas verstand van voetbal als je bondscoach bent geweest? Hoeven we ook geen gewicht meer toe te kennen aan de mening van Johan Cruijff
pi_31179701
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:20 schreef Schupi het volgende:

[..]

Heb je dus pas verstand van voetbal als je bondscoach bent geweest? Hoeven we ook geen gewicht meer toe te kennen aan de mening van Johan Cruijff
De functie bondscoach afwijzen, is anders dan niet als bondscoach gevraagd worden.
pi_31179753
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:20 schreef Schupi het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, ik zeg alleen maar dat de trainers en analytici die roepen dat ze vBommel op zouden stellen nogal populistisch en makkelijk praten. Zij zijn nooit in de situatie geweest waarin je moet kiezen voor de beste 22 voetballers uit een een populatie van 16 miljoen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:25:57 #213
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31179795
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

De functie bondscoach afwijzen, is anders dan niet als bondscoach gevraagd worden.
Ben ik met je eens maar uit Socialdisorder zijn reactie viel gechargeerd op te maken dat al die voetbaltrainers er geen verstand van hebben omdat ze nooit bondscoach zijn geweest.

Hiddink en Van Gaal wel en dat zijn toch ook verklaarde voorstanders van Van Bommel.
pi_31179874
Hiddink heeft een nogal gekleurde mening, en trok ook in het calimero-argument "het zal wel zijn omdat hij voor PSV speelt" mee.
Van Gaal z'n Oranje-periode........laat ik m'n mond daar maar over houden, want anders wordt er straks ook nog ophet forum gemodereerd

en ik kan me niet herinneren dat vBommel een basisplaats in Oranje had toen één van beiden bondscoach was, dus die mening is ook met een korrel zout te nemen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:30:00 #215
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31179908
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:24 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, ik zeg alleen maar dat de trainers en analytici die roepen dat ze vBommel op zouden stellen nogal populistisch en makkelijk praten. Zij zijn nooit in de situatie geweest waarin je moet kiezen voor de beste 22 voetballers uit een een populatie van 16 miljoen.
Dat was ook niet mijn punt. Van Basten heeft alle recht om een speler die in zijn ogen niet in het systeempast of niet goed genoeg is voor zijn systeem niet op te stellen. Mijn punt was in die stelling/vraag aan te geven dat het nogal bout is van al die FOK-voetbalkenners die menen dat Van Bommel geen goede voetballer/topper is (even los van het feit of hij in het systeem past). Hebben al die trainers, waarvan ik de meeste er toch echt van verdenk iets meer verstand van het spelletje te hebben dan de gemiddelde Fokker, er dan geen kijk op.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schupi op 04-10-2005 17:35:06 ]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:33:49 #216
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31179998
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Hiddink heeft een nogal gekleurde mening, en trok ook in het calimero-argument "het zal wel zijn omdat hij voor PSV speelt" mee.
Van Gaal z'n Oranje-periode........laat ik m'n mond daar maar over houden, want anders wordt er straks ook nog ophet forum gemodereerd

en ik kan me niet herinneren dat vBommel een basisplaats in Oranje had toen één van beiden bondscoach was, dus die mening is ook met een korrel zout te nemen.
- Dat Hiddink een gekleurde mening heeft is makkelijk praten
- Van Gaal bewijst toch nu weer dat hij er wel iets van kan en er dus kijk op heeft. Zijn Oranje-periode was inderdaad door eigen toedoen geen succes. Heeft met de man zijn karakter te maken. Dat hij er verstand van heeft staat buiten kijf (beluister zijn ex-spelers maar eens)
- De Van Bommel van nu en vorig jaar is stukken beter dan de Van Bommel van 2 a 3 jaar terug
pi_31180274
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef Schupi het volgende:

[..]

Dat was ook niet mijn punt. Van Basten heeft alle recht om een speler die in zijn ogen niet in het systeempast of niet goed genoeg is voor zijn systeem niet op te stellen. Mijn punt was in die stelling/vraag aan te geven dat het nogal bout is van al die FOK-voetbalkenners die menen dat Van Bommel geen goede voetballer/topper is (even los van het feit of hij in het systeem past). Hebben al die trainers, waarvan ik de meeste er toch echt van verdenk iets meer verstand van het spelletje te hebben dan de gemiddelde Fokker, er dan geen kijk op.
Het is wel heel erg makkelijk om dat te zeggen wat het "volk" wil horen. Dus de trainers moet je ook weer niet heilig verklaren. En er zullen altijd verschillende meningen zijn over spelers.

Waarom haalt AZ Arveladze en Ajax niet? Waarom schrijft PSV Gudjonson af maar lukt het bij Chelsea wel? Waarom faalt Kezman in Engeland maar scoort hij nu weer wel in Spanje? Waarom laat Koeman Maduro in het tweede spelen en zetten Krol en Blind hem de eerste wedstrijd in de basis?

Daar heeft iedereen zijn eigen kijk op en er zijn nou eenmaal 16miljoen bondscoaches die allemaal wel iets anders zouden doen of willen.
pi_31181281
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]Punt is wel dat Van Basten dat ook gewoon eerlijk kan zeggen, waarschijnlijk zal er ook wel iets op het persoonlijk vlak voor zijn gevallen. Maar de heisa nu over Van Bommel, kun je ook over Makaay en Seedorf hebben, waar je niemand meer over hoort.
Van Bommel is dan ook wel erg lullig laten vallen door van Basten! Hij is met die jongen gewoon totaal onbehoorlijk omgegaan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:20:12 #219
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31182932
Robin van Persie haalt einde Oranje-training niet

4/10/2005 19:05

Wesley Sneijder en Wilfred Bouma moesten de eerste training van het Nederlands elftal voortijdig afbreken. Meer zorgen zijn er over Robin van Persie, die na een uur de kleedkamer opzocht.

Na het verzamelen in Noordwijk stonden de 23 opgeroepen internationals 's avonds voor het eerst op het veld. Niet iedereen kwam ongeschonden uit de strijd. Bondscoach Marco van Basten sloot de eerste training af met twintig man.

De eerste training van het Nederlands elftal leverde Sneijder en Bouma blessures opgeleverd. De middenvelder van Ajax en de verdediger van Aston Villa verlieten het veld van Quick Boys met lichte kwetsuren.

Meer onrust ontstond toen ook Van Persie vroegtijdig de kleedkamers moest opzoeken. De aanvaller van Arsenal kreeg een tik tegen zijn bovenbeen. Het is nog niet duidelijk in hoeverre de blessure een optreden tegen Tsjechië in de weg staat.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:34:04 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31185239
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Schupi het volgende:

Ik zou Van Bommel ook selecteren. Maar ik ben geen bondscoach. Ik kan me ergens wel voorstellen dat Van Basten hem niet selecteert - om de zelfde reden dat ik me voor kan stellen dat-ie Seedorf niet selecteert. En ik zou Seedorf ook gewoon selecteren. Van beiden denk ik dat ze beter kunne voetballen dan een paar andere geselcteerden. Maar ik hoef er dan ook verder geen team van te maken. Als blijkt dat de NLse coaches totdusver beide goede spelers niet goed aan het voetballen hebben kunnen krijgen zal ik niet zo arrogant zijn te zeggen dat ik dat wel zou kunnen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:40:19 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31185451
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef Schupi het volgende:

[..]

- Van Gaal bewijst toch nu weer dat hij er wel iets van kan en er dus kijk op heeft. Zijn Oranje-periode was inderdaad door eigen toedoen geen succes. Heeft met de man zijn karakter te maken. Dat hij er verstand van heeft staat buiten kijf (beluister zijn ex-spelers maar eens)
Hij heeft zeker verstand van club-voetbal maar of-ie verstand van interland voetbal mogen we ons afvragen. Net zoals Van Bommel tot-ie het beter bij een club waarbij hij dag in dag uit bij het team is dan in een tijdelijk verband zoals in het internationale voetbal. Er zit volgens mij een redelijk verschil tussen de twee.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:42:25 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31185530
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Van Bommel is dan ook wel erg lullig laten vallen door van Basten! Hij is met die jongen gewoon totaal onbehoorlijk omgegaan.
Ik ga er overigens van uit dat de kans meer dan 50% is dat Van Bommel mee naar Duistland gaat. Van Basten probeert hem nu volgens mij alleen maar Cruijffiaans te tergen.
pi_31185862
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik ga er overigens van uit dat de kans meer dan 50% is dat Van Bommel mee naar Duistland gaat. Van Basten probeert hem nu volgens mij alleen maar Cruijffiaans te tergen.
Cruijffiaans
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31186206
Ik snap niet dat er zoveel mensen over de zeik over het niet selecteren van één speler!. Ik kan me goed vinden in de redenen die van Basten geeft om hem niet te selecteren, wel ben ik van mening dat Mark mee moet naar het WK en dat zal ie vast ook wel gaan.

En ik blijf me afvragen, van Bommel deed het goed bij PSV maar bij Barca en Oranje heeft ie nog niks laten zien terwijl ie in Oranje genoeg kansen gehad heeft dus waarom moet ie spelen?? En ik denk ook dat het kinderachtig reageren van Mark na die eerste keer dat ie niet in de basis stond debet is aan het niet meer geselecteerd worden.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:15:36 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31186511
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cruijffiaans
Mooi woord he!
pi_31188386
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen over de zeik over het niet selecteren van één speler!. Ik kan me goed vinden in de redenen die van Basten geeft om hem niet te selecteren, wel ben ik van mening dat Mark mee moet naar het WK en dat zal ie vast ook wel gaan.

En ik blijf me afvragen, van Bommel deed het goed bij PSV maar bij Barca en Oranje heeft ie nog niks laten zien terwijl ie in Oranje genoeg kansen gehad heeft dus waarom moet ie spelen?? En ik denk ook dat het kinderachtig reageren van Mark na die eerste keer dat ie niet in de basis stond debet is aan het niet meer geselecteerd worden.
Dat ie bij Barça nog niks heeft laten zien ben ik niet met je eens. Verder denk ik dat hij van Bommel niet gaat meenemen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31189819
V. Basten heeft ook Zoetebier en Moens even uitgenodigd om mee te komen trainen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31190327
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Z'n weinig steekhoudende argumenten en geringe kennis van de Nederlandse taal?
Kennis van de Nederlandse taal heeft helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks te maken met intelligentie, ik heb genoeg e-mailtjes gehad tijdens m'n werk als helpdesk medewerker van mensen met een hoog iq, maar waarvan hun grammaticale/spellings kennis nog slechter was dan die van mij. Maar goed ik zie jou wel meer patsen met je kennis over de NL'se taal, btje triest imo.

En ik blijf me erover verbazen hoe kinderachtig Johan Derksen en PSV steeds reageren op van Basten.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31190686
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat ie bij Barça nog niks heeft laten zien ben ik niet met je eens. Verder denk ik dat hij van Bommel niet gaat meenemen.
Kom op zeg. Hij heeft welgeteld 63 minuten gespeeld ofzo.
pi_31191707
even voer voor de discussie; welke toegevoegde waarde heeft vBommel laten zien op het veld in Oranje?

Dus geen BS van "hij speelt wel x minuten in Barça" "uitgeroepen tot beste speler 2004/2005", maar puur, Oranje, vBommel, wat heeft hij laten zien?
pi_31191729
Dan heeft hij dat wel effecient gedaan. in 63 minuten scoren, een assist geven en een penalty versieren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:14:38 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31192300
Gaat het hier nou nog steeds over Van Bommel en niet over de resultaten van Oranje onder Van Basten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:14:42 #233
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31192304
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef SocialDisorder het volgende:
even voer voor de discussie; welke toegevoegde waarde heeft vBommel laten zien op het veld in Oranje?

Dus geen BS van "hij speelt wel x minuten in Barça" "uitgeroepen tot beste speler 2004/2005", maar puur, Oranje, vBommel, wat heeft hij laten zien?
Tegenvraag: welke toegevoegde waarde had Vd Vaart het afgelopen seizoen in Ajax. Nu speelt hij de sterren van de hemel. Haast alles draait om vertrouwen. Krijg je dit niet dan kun je nooit top presteren.
pi_31192307
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef SocialDisorder het volgende:

Nou andere middenvelders hebben ook niks laten zien ! ( op uitzonderingen na )
Landzaat doet het dus echt niet beter.
Basten heeft gewoon iets tegen Bommel
pi_31192462
Eigenlijk kun je dergelijk discussies met één naam meteen beeindigen; Seedorf.

De naam is al vaker gevallen, maar het lijkt nog steeds niet echt door te dringen. Opmerkelijk aangezien de lieden die het hardst om Van Bommel roepen het meest gekant zijn tegen Seedorf in Oranje
pi_31192548
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Laten we stellen dat dat waar is. Wat is daar dan eigenlijk mis mee? Als je als coach niet kan opschieten met een speler (en andersom dus ook niet), dan is het toch bij voorbaat toch al zinloos om met elkaar te werken?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:24:16 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192576
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:

En terecht. Hij presteert NIET in Oranje.
Ergo, exit. Zie Makaay.
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:24:37 #238
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31192583
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:20 schreef nikk het volgende:
Eigenlijk kun je dergelijk discussies met één naam meteen beeindigen; Seedorf.

De naam is al vaker gevallen, maar het lijkt nog steeds niet echt door te dringen. Opmerkelijk aangezien de lieden die het hardst om Van Bommel roepen het meest gekant zijn tegen Seedorf in Oranje
Er is een groot verschil: bij Van Bommel vinden alle kenners (lees trainers en analytici) dat hij erin moet. Dit is bij Seedorf anders.
pi_31192586
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Laten we stellen dat dat waar is. Wat is daar dan eigenlijk mis mee? Als je als coach niet kan opschieten met een speler (en andersom dus ook niet), dan is het toch bij voorbaat toch al zinloos om met elkaar te werken?
Maar bij van basten weet je direct wie zijn vriendjes zijn
Daarnaast heb je een van Bommel nodig en Seedorf niet , want die is te lui om nog ietste doen in de verdediging.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:25:39 #240
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31192609
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Prima, maar zeg het dan en haal niet allerlei kulargumenten aan
pi_31192626
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En terecht. Hij presteert NIET in Oranje.
Ergo, exit. Zie Makaay.
Nou Landzaat ook niet.
Vind van Bommel veel beter passen
pi_31192647
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:24 schreef Schupi het volgende:

[..]

Er is een groot verschil: bij Van Bommel vinden alle kenners (lees trainers en analytici) dat hij erin moet. Dit is bij Seedorf anders.
En Seedorf is technisch en tactisch een veel betere en completere voetballer. Heeft zowel bij Oranje als zijn clubs meer laten zien.

Als je het over verschillen wilt hebben...

Waar het om gaat is dat de bondscoach Van Bommel niet nodig heeft. Klaar. Punt. Einde verhaal.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:27:34 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192663
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou Landzaat ook niet.
Vind van Bommel veel beter passen
Jij ja, MvB gelukkig niet.
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:28:19 #244
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192681
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef nikk het volgende:

[..]

En Seedorf is technisch en tactisch een veel betere en completere voetballer. Heeft zowel bij Oranje als zijn clubs meer laten zien.

Als je het over verschillen wilt hebben...

Waar het om gaat is dat de bondscoach Van Bommel niet nodig heeft. Klaar. Punt. Einde verhaal.
Inderdaad.
Het verschilt echt op geen manier met de situatie Seedorf. Die verdient het idd nog veel meer dan die reservemof .
-
pi_31192695
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De afkorting MvB zou ik niet gaan gebruiken in dit topic, dan wordt het helemaal een zooitje.
pi_31192717
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Daarom dat NL ook geen wereldkampioen zal worden en Europees kampioen ook niet.
pi_31192727
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Het verschilt echt op geen manier met de situatie Seedorf. Die verdient het idd nog veel meer dan die reservemof .
Jawel, Seedorf zit nooit in de voorselectie geloof ik.
pi_31192763
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Nou Seedorf is lui , vooral verdedigend.
Na een 2 meter loopje achter de tegenstander aan geeft hij het al op nou dat is pas instelling
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:33:25 #249
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192837
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou Seedorf is lui , vooral verdedigend.
Na een 2 meter loopje achter de tegenstander aan geeft hij het al op nou dat is pas instelling
Bommel laat z'n man lopen en maakt domme overtredingen.
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:34:26 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192857
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Daarom dat NL ook geen wereldkampioen zal worden en Europees kampioen ook niet.
Met van Bommel worden ze dat ook niet.
Doe nou niet of hij de nieuwe Zidane is. Tis een prima voetballer, maar zeker niet onmisbaar.
Sterker nog, er zijn betere spelers op die positie.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')