abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31188386
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen over de zeik over het niet selecteren van één speler!. Ik kan me goed vinden in de redenen die van Basten geeft om hem niet te selecteren, wel ben ik van mening dat Mark mee moet naar het WK en dat zal ie vast ook wel gaan.

En ik blijf me afvragen, van Bommel deed het goed bij PSV maar bij Barca en Oranje heeft ie nog niks laten zien terwijl ie in Oranje genoeg kansen gehad heeft dus waarom moet ie spelen?? En ik denk ook dat het kinderachtig reageren van Mark na die eerste keer dat ie niet in de basis stond debet is aan het niet meer geselecteerd worden.
Dat ie bij Barça nog niks heeft laten zien ben ik niet met je eens. Verder denk ik dat hij van Bommel niet gaat meenemen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31189819
V. Basten heeft ook Zoetebier en Moens even uitgenodigd om mee te komen trainen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31190327
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Z'n weinig steekhoudende argumenten en geringe kennis van de Nederlandse taal?
Kennis van de Nederlandse taal heeft helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks te maken met intelligentie, ik heb genoeg e-mailtjes gehad tijdens m'n werk als helpdesk medewerker van mensen met een hoog iq, maar waarvan hun grammaticale/spellings kennis nog slechter was dan die van mij. Maar goed ik zie jou wel meer patsen met je kennis over de NL'se taal, btje triest imo.

En ik blijf me erover verbazen hoe kinderachtig Johan Derksen en PSV steeds reageren op van Basten.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31190686
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat ie bij Barça nog niks heeft laten zien ben ik niet met je eens. Verder denk ik dat hij van Bommel niet gaat meenemen.
Kom op zeg. Hij heeft welgeteld 63 minuten gespeeld ofzo.
pi_31191707
even voer voor de discussie; welke toegevoegde waarde heeft vBommel laten zien op het veld in Oranje?

Dus geen BS van "hij speelt wel x minuten in Barça" "uitgeroepen tot beste speler 2004/2005", maar puur, Oranje, vBommel, wat heeft hij laten zien?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31191729
Dan heeft hij dat wel effecient gedaan. in 63 minuten scoren, een assist geven en een penalty versieren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:14:38 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31192300
Gaat het hier nou nog steeds over Van Bommel en niet over de resultaten van Oranje onder Van Basten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:14:42 #233
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31192304
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef SocialDisorder het volgende:
even voer voor de discussie; welke toegevoegde waarde heeft vBommel laten zien op het veld in Oranje?

Dus geen BS van "hij speelt wel x minuten in Barça" "uitgeroepen tot beste speler 2004/2005", maar puur, Oranje, vBommel, wat heeft hij laten zien?
Tegenvraag: welke toegevoegde waarde had Vd Vaart het afgelopen seizoen in Ajax. Nu speelt hij de sterren van de hemel. Haast alles draait om vertrouwen. Krijg je dit niet dan kun je nooit top presteren.
pi_31192307
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef SocialDisorder het volgende:

Nou andere middenvelders hebben ook niks laten zien ! ( op uitzonderingen na )
Landzaat doet het dus echt niet beter.
Basten heeft gewoon iets tegen Bommel
pi_31192462
Eigenlijk kun je dergelijk discussies met één naam meteen beeindigen; Seedorf.

De naam is al vaker gevallen, maar het lijkt nog steeds niet echt door te dringen. Opmerkelijk aangezien de lieden die het hardst om Van Bommel roepen het meest gekant zijn tegen Seedorf in Oranje
pi_31192548
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Laten we stellen dat dat waar is. Wat is daar dan eigenlijk mis mee? Als je als coach niet kan opschieten met een speler (en andersom dus ook niet), dan is het toch bij voorbaat toch al zinloos om met elkaar te werken?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:24:16 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192576
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:

En terecht. Hij presteert NIET in Oranje.
Ergo, exit. Zie Makaay.
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:24:37 #238
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31192583
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:20 schreef nikk het volgende:
Eigenlijk kun je dergelijk discussies met één naam meteen beeindigen; Seedorf.

De naam is al vaker gevallen, maar het lijkt nog steeds niet echt door te dringen. Opmerkelijk aangezien de lieden die het hardst om Van Bommel roepen het meest gekant zijn tegen Seedorf in Oranje
Er is een groot verschil: bij Van Bommel vinden alle kenners (lees trainers en analytici) dat hij erin moet. Dit is bij Seedorf anders.
pi_31192586
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Laten we stellen dat dat waar is. Wat is daar dan eigenlijk mis mee? Als je als coach niet kan opschieten met een speler (en andersom dus ook niet), dan is het toch bij voorbaat toch al zinloos om met elkaar te werken?
Maar bij van basten weet je direct wie zijn vriendjes zijn
Daarnaast heb je een van Bommel nodig en Seedorf niet , want die is te lui om nog ietste doen in de verdediging.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:25:39 #240
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31192609
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Prima, maar zeg het dan en haal niet allerlei kulargumenten aan
pi_31192626
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En terecht. Hij presteert NIET in Oranje.
Ergo, exit. Zie Makaay.
Nou Landzaat ook niet.
Vind van Bommel veel beter passen
pi_31192647
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:24 schreef Schupi het volgende:

[..]

Er is een groot verschil: bij Van Bommel vinden alle kenners (lees trainers en analytici) dat hij erin moet. Dit is bij Seedorf anders.
En Seedorf is technisch en tactisch een veel betere en completere voetballer. Heeft zowel bij Oranje als zijn clubs meer laten zien.

Als je het over verschillen wilt hebben...

Waar het om gaat is dat de bondscoach Van Bommel niet nodig heeft. Klaar. Punt. Einde verhaal.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:27:34 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192663
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou Landzaat ook niet.
Vind van Bommel veel beter passen
Jij ja, MvB gelukkig niet.
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:28:19 #244
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192681
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef nikk het volgende:

[..]

En Seedorf is technisch en tactisch een veel betere en completere voetballer. Heeft zowel bij Oranje als zijn clubs meer laten zien.

Als je het over verschillen wilt hebben...

Waar het om gaat is dat de bondscoach Van Bommel niet nodig heeft. Klaar. Punt. Einde verhaal.
Inderdaad.
Het verschilt echt op geen manier met de situatie Seedorf. Die verdient het idd nog veel meer dan die reservemof .
-
pi_31192695
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De afkorting MvB zou ik niet gaan gebruiken in dit topic, dan wordt het helemaal een zooitje.
pi_31192717
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Daarom dat NL ook geen wereldkampioen zal worden en Europees kampioen ook niet.
pi_31192727
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Het verschilt echt op geen manier met de situatie Seedorf. Die verdient het idd nog veel meer dan die reservemof .
Jawel, Seedorf zit nooit in de voorselectie geloof ik.
pi_31192763
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Nou Seedorf is lui , vooral verdedigend.
Na een 2 meter loopje achter de tegenstander aan geeft hij het al op nou dat is pas instelling
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:33:25 #249
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192837
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou Seedorf is lui , vooral verdedigend.
Na een 2 meter loopje achter de tegenstander aan geeft hij het al op nou dat is pas instelling
Bommel laat z'n man lopen en maakt domme overtredingen.
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:34:26 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31192857
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Daarom dat NL ook geen wereldkampioen zal worden en Europees kampioen ook niet.
Met van Bommel worden ze dat ook niet.
Doe nou niet of hij de nieuwe Zidane is. Tis een prima voetballer, maar zeker niet onmisbaar.
Sterker nog, er zijn betere spelers op die positie.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')