Iemand op basis van kennis van de Nederlandse taal afschetsen als dom, getuigt imo van vrij weinig intelligentie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Z'n weinig steekhoudende argumenten en geringe kennis van de Nederlandse taal?
Als NL Hiddink 2/4 jaar langer had gehad waren ze in 2000 Europees kampioen geworden en hadden ze WK 2002 meegemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hebben we al gehad. Niets gewonnen.
Soms inderdaad. Dus niet bijna altijd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand op basis van kennis van de Nederlandse taal afschetsen als dom, getuigt imo van vrij weinig intelligentie.
En ook een intelligent iemand heeft soms loze argumenten.
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagen kunnen gebruiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als NL Hiddink 2/4 jaar langer had gehad waren ze in 2000 Europees kampioen geworden en hadden ze WK 2002 meegemaakt
Nee, maar er van uit gaan dat iemand die zich verbaal niet zo goed kan uitdrukken niet intelligent is, is gewoon dom.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Soms inderdaad. Dus niet bijna altijd.
Taal is wel degelijk een wezenlijk onderdeel van intelligentie, maar het komt soms inderdaad voor dat er wiskundige genieën zijn met een geringe kennis van de Nederlandse taal. Wou jij zeggen dat Bassie en Cruijff daartoe behoren?![]()
En van basten zal dat zeker wel doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
En Hiddink had die penalties er in 2000 niet zelf ingeschoten hoor.
Dat doe ik niet hoor. Maar als ik ga solliciteren en ik antwoord op de vraag of ik goede referenties heb als volgt: "Naaaaa, hun seggen dat ik best wel kwaliteiten hep, maaar er sijn altéd betere werknemers als mij" , dan word ik door verwezen naar de groenvoorziening.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar er van uit gaan dat iemand die zich verbaal niet zo goed kan uitdrukken niet intelligent is, is gewoon dom.
Sowieso valt het reuze mee hoor. Een versprekinkje op z'n tijd moet kunnen.
En alleen loze argumenten gebruikt hij niet. Dat vind jij misschien, maar dat is dan niet per definitie waar.
Kijk Culty.. Dit is nou dom.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En van basten zal dat zeker wel doen
Ik moest lachen.quote:
Hij wint misschien wel, maar hij heeft dan ook nog geen echt goede tegenstanders gehad. Ik ben benieuwt wat ze tegen de Tsjechen gaan doen. Winnen ze met overtuigend spel, zal ik dat deel van m'n kritiek dan ook intrekken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef DeTolk het volgende:
IQ van een fruitvlieg, sure....
Van Basten selecteert missschien een beetje rot, maar wint wel. En als we eenmaal geplaatst zijn gaat ie pas echt z'n team neerzetten.
Het feit dat z'n denkbeelden je niet aanstaan wil niet zeggen dat ie dom is.
Bovendien. De winnende coach heeft altijd gelijk! .
Markquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 04:49 schreef Vinc het volgende:
Ook internationaal begint het op te vallen. Uit goal.com's beste 11 van la liga:
8 Marc Van Bommel (Barcelona): The surprise inclusion in this eleven, particularly after Barcelona's patchy performance against Zaragoza. But his introduction was what turned it around for Rijkaard. He was all over the place in the final twenty five minutes, winning a penalty for Ronaldinho, and sending the long ball which created the confusion resulting in the equalizer. Not good enough for Van Basten eh!
![]()
fantastisch ja, om het Calimero-syndroom verder te vergroten, kan je rekenen op Hiddink.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk hoe Hiddink nog even duidelijk aangeeft dat Ooijer natuurlijk wel fit is
Jezus, het wordt met de dag erger met de anit-MvB kliek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk hoe Hiddink nog even duidelijk aangeeft dat Ooijer natuurlijk wel fit is
goal.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 04:49 schreef Vinc het volgende:
Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona. En niet voor niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Schupi het volgende:
Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona. En niet voor niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Schupi het volgende:
dat moet ook eens afgelopen zijn (dat van Basten met die hele stelregel "als je op de bank zit selecteer ik je niet" is begonnen...)quote:Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona
Calimero-syndroom? van Basten mag als coach Hiddinks pak nog niet eens afstoffenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
fantastisch ja, om het Calimero-syndroom verder te vergroten, kan je rekenen op Hiddink.
wie wiens pak al dan niet mag afstoffen heeft niets met het calimero-syndroom te maken. Als je niet weet waar je over praat, hou dan je mond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Calimero-syndroom? van Basten mag als coach Hiddinks pak nog niet eens afstoffen
Vlaar is op dit moment ook geen basisspeler bij AZ, Lindenbergh bij Ajax evenmin, net als Van Persie bij Arsenal, allemaal spelers die wel bij de selectie zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona. En niet voor niets.
Hij heeft nog altijd Iniesta voor zich, dus leuk dat het vorig jaar zo goed ging, daar hebben we nu niets aan.
Hij voegt gewoon niets toe aan Oranje, dus hoef je hem niet te selecteren.
Boehoe, hoewel hij inderdaad gewoon moet zeggen dat van Bommel inderdaad niet meer in aanmerking komt, moet je niet doen alsof Bommeltje ineens heel zielig is omdat de bondscoach hem steeds in de voorselectie stopt en daarna niet meeneemt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef PyTh het volgende:
Zoals van Basten van Bommel behandeld heeft en publiekelijk voor lul heeft gezegd is niet toptrainer waardig.
Heb het idee dat ze elkaar persoonlijk niet zo goed liggen en van Bommel misschien wel eens wat tegengas heeft gegeven.
En daar kan het ego van de grote Meneer van Basten klaarblijkelijk niet zo goed tegen en probeert hij hem op deze manier te straffen.
Nu blijft hij er ook nog eens om het selectiebeleid heendraaien, wat een beetje sneu is.
Als Marco een vent is spreekt hij gewoon duidelijk uit dat van Bommel niet meer op een selectie hoeft te rekenen zolang hij bondscoach is van het Nederlands Elftal.
Zijn we gelijk van heel het gezeur af.
Als je goed leest, lees je ook dat ik ook vind dat hij zich dit jaar opnieuw moet bewijzen bij een grotere club en in een grotere competitie. Het is logisch dat hij nog bankzitter was. Dat vind ik ook het goede aan Rijkaard dat hij in eerste instantie vasthoudt aan de kern die hem vorig jaar het kampioenschap bracht. Als je zijn speelminuten bij Barcelona gezien hebt (ik heb ze allemaal gezien) dan zie je echter dat hij nadrukkelijk aan het aankloppen is (zonder al op eigen topniveau te zitten). En dat hij niets toevoegt aan Oranje. Wie in de huidige selectie heeft de diepgang en dynamiek vanaf het middenveld waar op bepaalde momenten behoefte aan kan zijn. Landzaat heeft het in mindere mate, maar is vooral een verbindingsspeler. Maduro en Lindenberg idem dito. Sneijder moet vooral de bal in de voeten hebben om andere weg te sturen. Vd Vaart idem dito. Het gaat dus om die specifieke kwaliteiten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona. En niet voor niets.
Hij heeft nog altijd Iniesta voor zich, dus leuk dat het vorig jaar zo goed ging, daar hebben we nu niets aan.
Hij voegt gewoon niets toe aan Oranje, dus hoef je hem niet te selecteren.
Ja, je punt is helder. Helaas heeft de ervaring en geschiedenis anders uitgewezen. De heren Sneijder, vdVaart en vPersie staan nou niet bepaald bekend om hun gemakkelijke omgang. En toch kan vBasten prima met hen werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef PyTh het volgende:
Zoals van Basten van Bommel behandeld heeft en publiekelijk voor lul heeft gezegd is niet toptrainer waardig.
Heb het idee dat ze elkaar persoonlijk niet zo goed liggen en van Bommel misschien wel eens wat tegengas heeft gegeven.
En daar kan het ego van de grote Meneer van Basten klaarblijkelijk niet zo goed tegen en probeert hij hem op deze manier te straffen.
Nu blijft hij er ook nog eens om het selectiebeleid heendraaien, wat een beetje sneu is.
Als Marco een vent is spreekt hij gewoon duidelijk uit dat van Bommel niet meer op een selectie hoeft te rekenen zolang hij bondscoach is van het Nederlands Elftal.
Zijn we gelijk van heel het gezeur af.
Linderbergh speelt zogoed als alles hoor, alleen onlangs niet door een blessure + schorsing, en dat is ook een backup voor de linkshalf positie ( linkspoot ) enzo. Bommel zou op rechts moeten komen en hij heeft daar teveel mensen voor zich.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Vlaar is op dit moment ook geen basisspeler bij AZ, Lindenbergh bij Ajax evenmin, net als Van Persie bij Arsenal, allemaal spelers die wel bij de selectie zitten.
Vlaar en Van Persie hebben dan nog wel toegevoegde waarde misschien (hoewel Vlaar in een dipje zit) maar ik zie Van Bommel toch als een betere speler dan Lindenbergh.
Hij zal vast bijna perfect Italiaans spreken. Waarom zou hij goed Engels en Duits moeten spreken omdat hij in het buitenland gevoetbald heeft? In Milaan spreken ze geen Duits hoor, en meestal ook geen Engels.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet ontkennen dat hij gewoon dom is, alleen al als je ziet hoe de man Nederlands, Engels en Duits praat (terwijl hij jaren in het buitenland heeft gevoetbald).
En jij wil anderen betichten van een bedroevend laag IQ vanwege huillie-gedrag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Boehoe, hoewel hij inderdaad gewoon moet zeggen dat van Bommel inderdaad niet meer in aanmerking komt, moet je niet doen alsof Bommeltje ineens heel zielig is omdat de bondscoach hem steeds in de voorselectie stopt en daarna niet meeneemt.
Ik vind het een manier van sarren/pesten om een speler met een staat van dienst als Mark van Bommel wel in de voorselectie te plaatsen en hem vervolgens af te laten vallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Boehoe, hoewel hij inderdaad gewoon moet zeggen dat van Bommel inderdaad niet meer in aanmerking komt, moet je niet doen alsof Bommeltje ineens heel zielig is omdat de bondscoach hem steeds in de voorselectie stopt en daarna niet meeneemt.
Mjah, of t echt een manier van sarren/pesten is.. Ik vind het ook not-done en onnodig, maar om nou medelijden te gaan hebben met van Bommel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind het een manier van sarren/pesten om een speler met een staat van dienst als Mark van Bommel wel in de voorselectie te plaatsen en hem vervolgens af te laten vallen.
Kijk dat je dat bij jonge spelers doet om ze te motiveren nog beter te gaan spelen en ze een extra impuls te geven lijkt me duidelijk, maar dat doe je niet bij de voetballer die afgelopen seizoen voetballer van het jaar was in Nederland.
Ik denk dat van Basten uiteindelijk wil bereiken dat van Bommel zelf zegt dat hij niet meer beschikbaar is als van Basten bondscoach is omdat hem dan geen blaam treft, en niks verweten kan worden.
Ik zou het persoonlijk nogal denigrerend vinden als ik van Bommel geweest was, maar misschien kijk ik wel teveel door een PSV-bril.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah, of t echt een manier van sarren/pesten is.. Ik vind het ook not-done en onnodig, maar om nou medelijden te gaan hebben met van Bommel.
" Mensen chargeren wel eens "quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk nogal denigrerend vinden als ik van Bommel geweest was, maar misschien kijk ik wel teveel door een PSV-bril.
Verder vind ik van Bommel ook niet zielig maar vind ik het te triest voor woorden hoe "bondscoach" van Basten te werk gaat.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Schupi het volgende:
- Niet alleen Barcelona wilde 'm hebben maar meerdere vooraanstaande clubs in Europa (waaronder AC Milan)
-
of bij z'n schoonpapa.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Als Rijkaard geen coach was geweest bij Barcelona had Van Bommel naar alle waarschijnlijkheid gespeeld bij een Engelse of Duitse subtopper.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Als Rijkaard geen coach was geweest bij Barcelona had Van Bommel naar alle waarschijnlijkheid gespeeld bij een Engelse of Duitse subtopper.
Droom lekker verderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
Van Bommel speelt zich dit jaar nog in de basis bij Barca. Van Bommel kan uitgroeien tot een van de betere middenvelders in Europa.
Hoezo 'not done'? Ik wil best een parallel trekken met Seedorf hoor. Dat is iemand op wie Van Basten uberhaupt nog geen beroep heeft gedaan. Seedorf is ten eerste een betere voetballer en heeft ten tweede een betere staat van dienst. Zowel bij de clubs waar hij gespeeld heeft als het Nederlands elftal.quote:Maarja. Ik ben eigenlijk helemaal niet ontevreden over van Basten, maar hoe hij met van Bommel omgaat is "not done"
Sneijder, Van der Vaart en van Persie hebben geen kritiek geleverd op de bondscoach, Seedorf (en wellicht) Van Bommel wel. Dat is het verschil. Van Basten wil jongens die tegen hem opkijken, het met hem eens zijn en/of te kneden zijn. Van Bommel is iemand die zijn mening geeft als hij dat nodig vindt en daar is Van Basten niet van gediend. Dat is zijn goed recht, maar ben dan een vent en zeg gewoon: "Ik selecteer Van Bommel niet omdat ik hem niet moet". Dan moet je bestand zijn tegen het commentaar dat daarop komt, maar ben je wel eerlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, je punt is helder. Helaas heeft de ervaring en geschiedenis anders uitgewezen. De heren Sneijder, vdVaart en vPersie staan nou niet bepaald bekend om hun gemakkelijke omgang. En toch kan vBasten prima met hen werken.
Dus Kuijt opperde kritiek tegen de bondscoach? Openlijk? En hij zit nog steeds in de selectie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sneijder, Van der Vaart en van Persie hebben geen kritiek geleverd op de bondscoach, Seedorf (en wellicht) Van Bommel wel. Dat is het verschil. Van Basten wil jongens die tegen hem opkijken, het met hem eens zijn en/of te kneden zijn. Van Bommel is iemand die zijn mening geeft als hij dat nodig vindt en daar is Van Basten niet van gediend. Dat is zijn goed recht, maar ben dan een vent en zeg gewoon: "Ik selecteer Van Bommel niet omdat ik hem niet moet". Dan moet je bestand zijn tegen het commentaar dat daarop komt, maar ben je wel eerlijk.
Van Basten wisselde Bommel in de wedstrijd tegen Roemenië en verweet hem dat hij zijn taken niet uitvoerde, terwijl Kuijt daarna juist Van Bommel prees omdat hij zijn taken precies uitvoerde zoals gevraagd. Ik kan me best voorstellen dat Van Bommel daar toen iets van tegen de coach gezegd heeft en dat Basten/Schip toe definitief een streep door zijn naam hebben gezet.
Persoonlijk vind ik Van Bommel, met zijn manco's, van veel meer waarde van een Landzaat.
Yep. Ik snap dat gefocus dat er genoeg (ex-)spelers van de eigen club tussen moeten zitten ook niet. Het gepiep om Van Bommel is ook aanzienlijk luider dan de Seedorf lobby, terwijl ze wat mij betreft exact in hetzelfde schuitje zitten. En Seedorf heeft a) een beter CV dan Van Bommel, b) speelt meer bij z'n club, en c) heeft een belangrijker rol bij z'n club. Maar hij staat er ook niet in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat men zo blij is als er spelers van je club worden geselecteerd.
Alleen maar meer kans op blessures,jippie
ach Ooijer wordt als hij helemaal fit is toch niet geselcteerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, het wordt met de dag erger met de anit-MvB kliek..
Als je voetbal insite had gekeken had je Hiddink in een interview zien zeggen dat de rest van z'n zin afgekapt werd en niet is uitgezonden.
Hij is fit, MAAR HIJ HEEFT LAST VAN PIJNTJES! Alleen lieten ze dat niet horen. Aldus Hiddink zelf.
Knap staaltje stemmingmakerij weer, de calimero's komen weer los. Alleen niet terecht dus. Hiddink zei dat hij het prima kon begrijpen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
lezen eendje, hiddink is calimero-kliek. Op de een of andere manier kan hij niet inzien dat de Nederlanders PSV niet dragen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja k haal 2 posts door elkaar, mijn excuses
Dat heb ik na de wedstrijd gelezen, ik dacht in het AD.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus Kuijt opperde kritiek tegen de bondscoach? Openlijk? En hij zit nog steeds in de selectie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |