Iemand op basis van kennis van de Nederlandse taal afschetsen als dom, getuigt imo van vrij weinig intelligentie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Z'n weinig steekhoudende argumenten en geringe kennis van de Nederlandse taal?
Als NL Hiddink 2/4 jaar langer had gehad waren ze in 2000 Europees kampioen geworden en hadden ze WK 2002 meegemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hebben we al gehad. Niets gewonnen.
Soms inderdaad. Dus niet bijna altijd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand op basis van kennis van de Nederlandse taal afschetsen als dom, getuigt imo van vrij weinig intelligentie.
En ook een intelligent iemand heeft soms loze argumenten.
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagen kunnen gebruiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als NL Hiddink 2/4 jaar langer had gehad waren ze in 2000 Europees kampioen geworden en hadden ze WK 2002 meegemaakt
Nee, maar er van uit gaan dat iemand die zich verbaal niet zo goed kan uitdrukken niet intelligent is, is gewoon dom.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Soms inderdaad. Dus niet bijna altijd.
Taal is wel degelijk een wezenlijk onderdeel van intelligentie, maar het komt soms inderdaad voor dat er wiskundige genieën zijn met een geringe kennis van de Nederlandse taal. Wou jij zeggen dat Bassie en Cruijff daartoe behoren?![]()
En van basten zal dat zeker wel doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
En Hiddink had die penalties er in 2000 niet zelf ingeschoten hoor.
Dat doe ik niet hoor. Maar als ik ga solliciteren en ik antwoord op de vraag of ik goede referenties heb als volgt: "Naaaaa, hun seggen dat ik best wel kwaliteiten hep, maaar er sijn altéd betere werknemers als mij" , dan word ik door verwezen naar de groenvoorziening.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar er van uit gaan dat iemand die zich verbaal niet zo goed kan uitdrukken niet intelligent is, is gewoon dom.
Sowieso valt het reuze mee hoor. Een versprekinkje op z'n tijd moet kunnen.
En alleen loze argumenten gebruikt hij niet. Dat vind jij misschien, maar dat is dan niet per definitie waar.
Kijk Culty.. Dit is nou dom.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En van basten zal dat zeker wel doen
Ik moest lachen.quote:
Hij wint misschien wel, maar hij heeft dan ook nog geen echt goede tegenstanders gehad. Ik ben benieuwt wat ze tegen de Tsjechen gaan doen. Winnen ze met overtuigend spel, zal ik dat deel van m'n kritiek dan ook intrekken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef DeTolk het volgende:
IQ van een fruitvlieg, sure....
Van Basten selecteert missschien een beetje rot, maar wint wel. En als we eenmaal geplaatst zijn gaat ie pas echt z'n team neerzetten.
Het feit dat z'n denkbeelden je niet aanstaan wil niet zeggen dat ie dom is.
Bovendien. De winnende coach heeft altijd gelijk! .
Markquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 04:49 schreef Vinc het volgende:
Ook internationaal begint het op te vallen. Uit goal.com's beste 11 van la liga:
8 Marc Van Bommel (Barcelona): The surprise inclusion in this eleven, particularly after Barcelona's patchy performance against Zaragoza. But his introduction was what turned it around for Rijkaard. He was all over the place in the final twenty five minutes, winning a penalty for Ronaldinho, and sending the long ball which created the confusion resulting in the equalizer. Not good enough for Van Basten eh!
![]()
fantastisch ja, om het Calimero-syndroom verder te vergroten, kan je rekenen op Hiddink.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk hoe Hiddink nog even duidelijk aangeeft dat Ooijer natuurlijk wel fit is
Jezus, het wordt met de dag erger met de anit-MvB kliek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk hoe Hiddink nog even duidelijk aangeeft dat Ooijer natuurlijk wel fit is
goal.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 04:49 schreef Vinc het volgende:
Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona. En niet voor niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Schupi het volgende:
Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona. En niet voor niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Schupi het volgende:
dat moet ook eens afgelopen zijn (dat van Basten met die hele stelregel "als je op de bank zit selecteer ik je niet" is begonnen...)quote:Leuk verhaal, maar hij is bankzitter in Barcelona
Calimero-syndroom? van Basten mag als coach Hiddinks pak nog niet eens afstoffenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
fantastisch ja, om het Calimero-syndroom verder te vergroten, kan je rekenen op Hiddink.
wie wiens pak al dan niet mag afstoffen heeft niets met het calimero-syndroom te maken. Als je niet weet waar je over praat, hou dan je mond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Calimero-syndroom? van Basten mag als coach Hiddinks pak nog niet eens afstoffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |