scenariodenker hequote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, hij studeert gewoon. Syndroom van Asperger maakt iemand vooral een beetje anders.
Maar hij zorgt goed voor zichzelf en we hebben veel plezier met elkaar. Ik moet alleen altijd mijn grapjes uitleggen en ik mag ook geen dubbelzinnigheden uiten van hem, noch spontaan aan de deur komen.
wat voor één?quote:
Dat valt dan wel weer mee idd. Het is eigenlijk net zoals met rassen, het is meer gradueel dan dat je makkelijk kan etiketteren, om maar even een sjun-woord gebruiken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, hij studeert gewoon. Syndroom van Asperger maakt iemand vooral een beetje anders.
Maar hij zorgt goed voor zichzelf en we hebben veel plezier met elkaar. Ik moet alleen altijd mijn grapjes uitleggen en ik mag ook geen dubbelzinnigheden uiten van hem, noch spontaan aan de deur komen.
Nog één keertje dan: de chagrijnige sojabevlekte foto na een nacht doorhalen op wodka en ruzie met bureaucratisch grenspersoneel:quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Foto's van POL-users zijn altijd welkom natuurlijk
Oh, en hoi Mdq
Je kijkt zeer pissed offquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nog één keertje dan: de chagrijnige sojabevlekte foto na een nacht doorhalen op wodka en ruzie met bureaucratisch grenspersoneel:
[afbeelding]
Ok, nu 1 met ear-to-ear smile.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nog één keertje dan: de chagrijnige sojabevlekte foto na een nacht doorhalen op wodka en ruzie met bureaucratisch grenspersoneel:
[afbeelding]
Hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Meest briljante topic allertijden: Sigme...
Dat zeg ik: er zijn nu getuigen, hij heeft het over datzelfde rokje :quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nu nog een boek om het in te stoppen en je ben al bijna geloofwaardig![]()
quote:
Zijn de kwaliteitstopics van tvlxd nu al helemaal vergeten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Meest briljante topic allertijden: Sigme...
Hehe. Wel eens ruzie gehad met Wit-Russische grenssoldaten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je kijkt zeer pissed offZiet er verder wel goed uit denk ik, al is het lastig omdat je zo pissed kijkt.
Wel met de stasi in 1983 vanwege illegaal geld wisselen in de DDR (schoolreisje). Maar dat liep gelukkig met een sizzer af. Achteraf gezien wel veel lol gehad in de supermarkt (lees : drankafdeling) na omzetting van 10 gulden naar 42 Ost markquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:44 schreef Floripas het volgende:
Hehe. Wel eens ruzie gehad met Wit-Russische grenssoldaten?
Ugh, de stasi. Ik heb de WitRussen heel wat haasjes moeten geven om weer weg te kunnen komen - en een pasfoto, voor een 'documenda'.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel met de stasi in 1983 vanwege illegaal geld wisselen in de DDR (schoolreisje). Maar dat liep gelukkig met een sizzer af. Achteraf gezien wel veel lol gehad in de supermarkt (lees : drankafdeling) na omzetting van 10 gulden naar 42 Ost mark
hahahhahaah..... ik denk dat die foto nu ergens anders hangt. Soort van trofeequote:Op zondag 2 oktober 2005 09:56 schreef Floripas het volgende:
Ugh, de stasi. Ik heb de WitRussen heel wat haasjes moeten geven om weer weg te kunnen komen - en een pasfoto, voor een 'documenda'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |