Hoi, Montov hier.
Jullie kennen me vast wel van diverse spectaculaire maatschappelijjke, technologische en culturele initiatieven, ontdekkingen en revelaties. Na weken, maanden, te hebben ondergedoken, ineengedoken in een koud hoekje, peinzend op zoek naar inspiratie, presenteer ik nu de laatste creatie: magnetische kleding. <insert bombastisch, doch onheilsspellend muziekje>
What the dilly-dilly?!? Jazeker, magnetische kleding. Qua estetiek zal het ongetwijfeld bagger zijn, het klinkt al zo oncomfortabel als de pest, en je zal een lening moeten afsluiten om dit te kunnen betalen, maar zolang er geen "Hot ShiT" op komt te staan, valt het wel mee.
Het heeft in eerste instantie dan ook totaal geen persoonlijk nut, maar wel maatschappelijk nut. De bedoeling is namelijk dat we naast het dragen van magnetische kleding de trottoirs, of stoep voor de Franstalig gehandicapten, gaan ombouwen naar spoelen van gewikkeld koperdraad. Het ingenieuze is dat door te lopen, je automagisch stroom opwekt. Aansluiten op het electriciteitsnet, en hoppa (vakjargon in de management-business), honderden euro's korting op je energierekening.
Hoewel het meer een wetenschappelijk onderwerp is, wil ik het toch liever gelijk promoten bij het gepeupel van LIF. De gemuteerde amoebe-mens-achtigen die hier levensloos ronddolen is de belangrijkste doelgroep van dit product, en zal het dan ook volop moeten dragen. Bijkomend voordeel is dat figuren zoals jullie, Schapen des Stompzinnigheid, de LIF-users, te dom zijn om een wetenschappelijk verhaal te volgen en dus hoef ik, schei-, wis- en natuurkundige, geen tijd te verspelen om het uit te leggen. Het belangrijkste om te weten is dat je niet op de koperdraden moet gaan lopen, maar je gaat toch ook niet je vingers in een wandcontactdoos gaat stoppen?
Nu is is de tijd gekomen om dit idee te verspreiden totdat het een hype is geworden. De plicht is vanzelfsprekend.
Géén kloon van tvlxd!