wel vervelend als je per ongeluk iets opzuigt.quote:op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef degvr het volgende:
wat dacht je van een stofzuiger met een miniatuur zwart gat in plaats van een stofzak... da's pas handig!
heb jij om 23:52 gepost, of heb je eigenlijk later gepost dan de anderen? een van de mogelijkheden is dat er een fok-server gereboot is, en dat hierbij de klok niet gesynchroniseerd is voordat jouw post binnenkwam.quote:op zondag 30 januari 2005 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
montov - zondag 30 januari 2005 @ 00:26
golf - zondag 30 januari 2005 @ 00:28
montov - zondag 30 januari 2005 @ 00:33
blackheart - zondag 30 januari 2005 @ 01:49
#ANONIEM - zondag 30 januari 2005 @ 23:52
even een vraag, wordt ik gek of snap ik iets niet? hoezo post ik eerder dan die anderen die eerder dan mij hebben gepost (zie de tijdstippen)...? vage shit
hij heeft het door!quote:op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef degvr het volgende:
wat dacht je van een stofzuiger met een miniatuur zwart gat in plaats van een stofzak... da's pas handig!
hoi, montov hier. ik heb hier even over nagedacht, en de tijd is gekomen om deze kwestie voor eens en altijd op te lossen. zoals gewoonlijk ligt simplisme ten grondslag aan de benodigde genialiteit om te komen tot baanbrekende antwoorden die wij sinds het bestaan van de mensheid trachten te achterhalen.quote:op zondag 30 januari 2005 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
montov - zondag 30 januari 2005 @ 00:26
golf - zondag 30 januari 2005 @ 00:28
montov - zondag 30 januari 2005 @ 00:33
blackheart - zondag 30 januari 2005 @ 01:49
#ANONIEM - zondag 30 januari 2005 @ 23:52
even een vraag, wordt ik gek of snap ik iets niet? hoezo post ik eerder dan die anderen die eerder dan mij hebben gepost (zie de tijdstippen)...? vage shit
dank je, dat was een zeer platonisch correcte uitspraak van je.quote:op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef montov het volgende:
[..]
hoi, montov hier. ik heb hier even over nagedacht, en de tijd is gekomen om deze kwestie voor eens en altijd op te lossen. zoals gewoonlijk ligt simplisme ten grondslag aan de benodigde genialiteit om te komen tot baanbrekende antwoorden die wij sinds het bestaan van de mensheid trachten te achterhalen.
in onze huidige manier van representatie van het begrip tijd, maken we gebruik van een herhalende compositiestructuur van specifieke termen ter aanduiding van een moment dat op natuurkundig vlak moet worden gezien als een overgangsfase tussen sequentiele periodes.
zo zijn er binnen een dag een aantal uren, die we nummeren van 0 tot 24. daarin zitten de minuten van 0 tot 60. dat deze vervolgens worden onderverdeeld in de tweede babylonische stap is hier niet relevant. de combinatie van uren en minuten als gangbaar ijkpunt der tijdsdifferentie op fok! volgt dezelfde volgorde zoals we die hebben geleerd op de basisschool, waarbij een kleiner getal in de chronologie eerder plaatsvindt dan een hoge waarde.
het antwoord is dan ook dat een post om 00:26 eerder heeft plaatsgevonden dan 23:52, simpelweg omdat 0 kleiner is dan 23, en beide getallen betrekking hebben op dezelfde dag. de een 's ochtends, de ander 's avonds. plaudite cives.
is dat nodig dan? maar, ja, er zullen vast ongelukken van komen.quote:op maandag 31 januari 2005 07:46 schreef alicey het volgende:
[..]
wel vervelend als je per ongeluk iets opzuigt.
verder lijkt het mij vrij gevaarlijk om de stofzuiger open te maken en het zwart gat er uit te halen.
een wfl-topic met een knipoog mag toch ook wel eens?quote:op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef stormseeker het volgende:
euhhhhh.....schopje?..................onz?
dat had ik helemaal niet gezien.quote:op vrijdag 24 februari 2006 08:21 schreef alicey het volgende:
edit lama topic van een tijdje terug
meer dan een jaar geleden dus.
ik begon dus met antwoorden van de vraag van #ANONIEM, en toen zag ik dat ik al eerder technologische ontwikkelingen op stofzuigergebied die reactie had gepost. gezien ik me niet kan herinneren dat een maand geleden gedaan te hebben, keek ik naar het jaartal.quote:op vrijdag 24 februari 2006 08:26 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat had ik helemaal niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |