Ohh... jij naughty SKANK!quote:
Maar jij gaf de url, dus dan wisten we dat 'ie het niet was omdat anders de naam er zou staan zoals bij mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha. Ha. Ha. Ha. Naäperd.. deed ik gister ook
Grap? Welke grap? Dacht dat een grap grappig hoorde te zijn. Zie je mij lachen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef BVO het volgende:
Nu niemand meer natuurlijk, je hebt de grap verraden..
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Grap? Welke grap? Dacht dat een grap grappig hoorde te zijn. Zie je mij lachen?
Condooms waren op. Waren opgegeten door Bupatihquote:
Neuken kan ook zonder condoom. En verder: GATVER BUPATIHquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Condooms waren op. Waren opgegeten door Bupatih
B?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Mukie en ene B. hebben het toch gedaan? Jullie weten dat B. 4 keer achter elkaar kan.
Want... je bent toch zo'n oorlogsfanquote:
ik heb ze gemist?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
Getver, ik klikte op die sararaats foto.
Gelijk mijn hele dag verpest
Als je leest moet je wel ff goed lurken hequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Mukie en ene B. hebben het toch gedaan? Jullie weten dat B. 4 keer achter elkaar kan.
Volgens Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17 heb jij helemaal nog nooit geneukt hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je leest moet je wel ff goed lurken he
B was van FB, fuckbuddies
ieuw toch niet met zo'n vies sla-gezichtquote:
B?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Neuken zonder condoom doe je alleen in een vaste lange relatie..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuken kan ook zonder condoom. En verder: GATVER BUPATIH![]()
Niet met een fokker neequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17 heb jij helemaal nog nooit geneukt hoor.
Zoiets als deze B dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ieuw toch niet met zo'n vies sla-gezicht![]()
pulease, ik heb stijl![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:10 schreef BVO het volgende:
Hier is 'ie, het schijnt de doos van Sara te zijn.
http://img.photobucket.com/albums/v338/lamaris/hpim1255b5nx.jpg
Klikken op eigen risico en alleen met sterke maag.
Als ze niet met een sla-gezicht wil neuken, dan al helemaal niet met een bedorven-sla-gezicht.quote:
Ik zou wel willen, maar zit met studie en zo. Misschien na mijn studie voor een paar jaar het leger in. Of anders de luchtmacht. Maar ik weet niet of ik toegelaten word vanwege mijn achtergrondquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Want... je bent toch zo'n oorlogsfan.
Maar goed, ik begrijp het wel, dvdtjes kijken op je luie reet is toch iets leuker dan zelf ploeteren.
GDVR! Die pokke-Bupatih ook met zijn onverzadigbare honger naar gaysafe-condooms!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Condooms waren op. Waren opgegeten door Bupatih
Mensen met een strafblad worden inderdaad niet toegelaten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar zit met studie en zo. Misschien na mijn studie voor een paar jaar het leger in. Of anders de luchtmacht. Maar ik weet niet of ik toegelaten word vanwege mijn achtergrond
Wel! Dan ben jij de Sayid van het Nederlandse leger!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar zit met studie en zo. Misschien na mijn studie voor een paar jaar het leger in. Of anders de luchtmacht. Maar ik weet niet of ik toegelaten word vanwege mijn achtergrond
Ik heb geen strafbladquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Mensen met een strafblad worden inderdaad niet toegelaten.
IK ZIE HET PLAATJE!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef Dizer het volgende:
Meeeen... hoe geil kan je kijken..![]()
[afbeelding]
Jij ging al trouwenquote:
Oeh, ik glibber van mijn stoel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef Dizer het volgende:
Meeeen... hoe geil kan je kijken..![]()
[afbeelding]
Maar je bent wel lekker, dat compenseert toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geen strafbladHoewel, van buitenlandse afkomst (lees arabisch) is een straf opzich
neuh zolang je hier geboren bent en een nl paspoort hebt word je toegelaten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geen strafbladHoewel, van buitenlandse afkomst (lees arabisch) is een straf opzich
4 keer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Moah.. een beetje. Ik haat het om een Arabische achtergrond te hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar je bent wel lekker, dat compenseert toch?
Ik heb dan wel een Nederlandse paspoort en ben ook genationaliseerd en zo. Maar ben niet hier geborenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh zolang je hier geboren bent en een nl paspoort hebt word je toegelaten.
Je moet wel eerste die verschrikkelijke testen doorgaan
Oh, mên... ik begin bijna te vermoeden dat je er een geheime GJ plaatjescollectie op nahoudt...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je de rest van de plaatjes bekijken![]()
Mwah, het heeft een voordeeltje: als je niet wordt toegelaten bij de luchtmacht, kan je altijd nog bij Al Quaida gaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah.. een beetje. Ik haat het om een Arabische achtergrond te hebben
dat is voor mij dan meteen een groot rond bord om je heen met een rode rand en een streep er doorheenquote:
Genaturaliseerd heet dat, lieve schat. En volgens mij maakt het helemaal niet uit of je in NL geboren bent of niet... toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een Nederlandse paspoort en ben ook genationaliseerd en zo. Maar ben niet hier geboren
Oké, oké, jij je zinquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is voor mij dan meteen een groot rond bord om je heen met een rode rand en een streep er doorheen![]()
gewoon ff navraag doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een Nederlandse paspoort en ben ook genationaliseerd en zo. Maar ben niet hier geboren
Ik krijg een halfbroertje/-zusje met Arabische achtergrond!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah.. een beetje. Ik haat het om een Arabische achtergrond te hebben
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké, jij je zinDan schrap ik die bruiloft met Kristin Davis wel.
!!!
Zo....
dacht het wel ,maar ik kan het natuurlijk mis hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Genaturaliseerd heet dat, lieve schat. En volgens mij maakt het helemaal niet uit of je in NL geboren bent of niet... toch?
Hehequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, het heeft een voordeeltje: als je niet wordt toegelaten bij de luchtmacht, kan je altijd nog bij Al Quaida gaan
Gewoon ff navragen dus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
dacht het wel ,maar ik kan het natuurlijk mis hebben
Neeeuh...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, mên... ik begin bijna te vermoeden dat je er een geheime GJ plaatjescollectie op nahoudt...![]()
Ach, ik zie wel. Wie weet ooit..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
dacht het wel ,maar ik kan het natuurlijk mis hebben
Dit keer ga ik niet klikken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeuh...
http://www.only-joling.com/images
Ja, ik lees dat topic ook hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Die bovenste foto (van de drie die je gepost had) is van p-etr-a!
Ik ben nu een beetje te oud. Normaal doe je zo iets na je Havo. Niet na je HBO en na de UNIquote:
Jij misschienquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuken zonder condoom doe je alleen in een vaste lange relatie..
Dus je wilt het niet echt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje te oud. Normaal doe je zo iets na je Havo. Niet na je HBO en na de UNI
Wees blij dat ik nog aan je dacht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik lees dat topic ook hoor.
quote:
Als iedereen dat zou doen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus je wilt het niet echt.
Bedenk iets wat je wel wil en ga daarvoor... mijn motto.![]()
Ja Sven, wees blij dat De Grote Bupatih in Zijn Grootse Brein heel eventjes aan jou heeft gedacht.quote:
En ZOWIEE dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké, jij je zinDan schrap ik die bruiloft met Kristin Davis wel.
!!!
Zo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |