Zlefs als je niest, doe je dat zeer kinkyquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich.
Als ik erwtensoep eet ben ik nog kinky!
Ik wil geen van beide zijn!quote:
Ja, en hoe jij je veters strikt... KINKY!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zlefs als je niest, doe je dat zeer kinky![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man, Gerard Joling is een lekker ding joh
[afbeelding]
Oeeh man, wanneer jij je pen vasthoudt... KINKYquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, en hoe jij je veters strikt... KINKY!!!
CTRL F5??quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:47 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie trouwens bijna geen plaatjes! Er ontbreken smileys en andere img'tjes bij mij! WTF is er mis met mijn compu?!![]()
Vieze cellulitis foto.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Die bovenste foto (van de drie die je gepost had) is van p-etr-a!
IK ZEI TOCH DAT IK GEEN PLAATJES KAN ZIEN!!!quote:
Omdat dat kinky is natuurlijk!quote:
We hadden een minimeet.... en we gingen samen Buffy kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH DAT IK GEEN PLAATJES KAN ZIEN!!!!!
![]()
!!!1!!
! KWEL MIJ NIET MET JE ONZICHTBARE GERARD JOLING FOTO'S EN VERTEL LIEVER HOE DIE DROOM VAN JOU GING!!!!!!!111!!11#!~!11
![]()
!~`12
!
`!1!!!~`!!!
VET!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hadden een minimeet.... en we gingen samen Buffy kijkenThats it
Ik blijf echt verre van die enge pics.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
Getver, ik klikte op die sararaats foto.
Gelijk mijn hele dag verpest
Werd er ook geneukt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hadden een minimeet.... en we gingen samen Buffy kijkenThats it
JE moet al je IE vensters afsluiten en dan IE opnieuw starten, dan werken ze wel weerquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik blijf echt verre van die enge pics.
En ik kan ze momenteel toch niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |