Ohh... jij naughty SKANK!quote:
Maar jij gaf de url, dus dan wisten we dat 'ie het niet was omdat anders de naam er zou staan zoals bij mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha. Ha. Ha. Ha. Naäperd.. deed ik gister ook
Grap? Welke grap? Dacht dat een grap grappig hoorde te zijn. Zie je mij lachen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef BVO het volgende:
Nu niemand meer natuurlijk, je hebt de grap verraden..
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Grap? Welke grap? Dacht dat een grap grappig hoorde te zijn. Zie je mij lachen?
Condooms waren op. Waren opgegeten door Bupatihquote:
Neuken kan ook zonder condoom. En verder: GATVER BUPATIHquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Condooms waren op. Waren opgegeten door Bupatih
B?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Mukie en ene B. hebben het toch gedaan? Jullie weten dat B. 4 keer achter elkaar kan.
Want... je bent toch zo'n oorlogsfanquote:
ik heb ze gemist?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
Getver, ik klikte op die sararaats foto.
Gelijk mijn hele dag verpest
Als je leest moet je wel ff goed lurken hequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Mukie en ene B. hebben het toch gedaan? Jullie weten dat B. 4 keer achter elkaar kan.
Volgens Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17 heb jij helemaal nog nooit geneukt hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je leest moet je wel ff goed lurken he
B was van FB, fuckbuddies
ieuw toch niet met zo'n vies sla-gezichtquote:
B?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |