Ik was al een tijdje afgehaakt...ik ga Gordon en Joling maar eens proberen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Yoep van het Hek valt me tegen (niet dat ik koste wat het kost mijn gelijk wil hebben hoor).
Ik zal waarschijnlijk in het mindere middenstuk beland zijn, en het goede begin gemist hebben.
Niet dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel... Als ie héél erg puur is moet het zeker kunnen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
Heb er nu een heel klein beetje melk bijgedaan en magnetron piept nu
Even net als Tanja naar een benzinepomp racen, een snicker kopen en na een hapje zeggen dat je hem niet meer moet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
Jij was eerder
[..]
Niet dus
Duh, ik bent niet zwanger dus kom dan het station niet meer uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Even net als Tanja naar een benzinepomp racen, een snicker kopen en na een hapje zeggen dat je hem niet meer moet.
Hebben ze toblerone ijs???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Seborik het volgende:
Ik geniet met volle teugen van Isabeau's ongesteldheid. Toblerone chocolade ijs.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Ow, nu we tóch bezig zijn over chocolade....
Kent iemand die chocoladetaart van de AH?![]()
![]()
De AH, is echt goddelijk. Net zo lekker als Ben & Jerry's, maar dan wat goedkoper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze toblerone ijs???
Waar kun je dat halen dan?
Zal je zien dat ze op de Versatel decoder het wel gewoon doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef teun911 het volgende:
Welke homeux heeft de cams gesaboteerd?
Oeps, sorry Loeder... Ik dacht écht dat het wel zou kunnen als je 'm op laag vermogen laat staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
Jij was eerder
[..]
Niet dus
Hmmm.... De AH is nog tot tien uur open, dus ik zou nog ff kunnen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De AH, is echt goddelijk. Net zo lekker als Ben & Jerry's, maar dan wat goedkoper.
Niets haalt het bij B&J's!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De AH, is echt goddelijk. Net zo lekker als Ben & Jerry's, maar dan wat goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |