Dat weet ik zeker dat het leuker isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week de blooperaflevering.
Denk dat die nog leuker word![]()
Je was te laat, draakquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Brightie het volgende:
lekker verhaal...word zomaar mijn topic afgesloten...![]()
![]()
![]()
Hmmm normaal gesproken kijk ik dat programma met Barbie en Ken niet, maar zal mijn principes opzij gooien omdat ik de Diva's wil zienquote:
ja in welke uitzending zat dat eigenlijk dat gerard die jongens zat te bekijken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef Duiveltja het volgende:
Die geluidsman en Joling die bij die jongens liep te gluren![]()
Bij die show die ze mochten doen maakten ze het wel heel erg bont met het gooien van die vis
Dat is de aflevering van de parenclub.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja in welke uitzending zat dat eigenlijk dat gerard die jongens zat te bekijken?
Ja, ik denk dat het weer lachen is vanavond bij Beau en Lindaquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Dat is de aflevering van de parenclub.
Ik ga het roze drama ook kijken bij Linda & Beau Op Zondag
Haal je kauwgom uit je mond zei Gerard tegen Gordon in de autoquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Verder natuurlijk vermakelijk weer met de stiefzusjes! Draak, slang, graftak!![]()
Ja, echt leuke serie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer leuk gisterDe Marijke Helwegen-vlinder
Ja, dat hoorde ik Gerard zeggen bij ''Life&Cooking''quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:40 schreef static het volgende:
Gerard bevestigt net dat ze volgende week alsnog een nieuwe aflevering gaan opnemen.
wat een schapekop is dat zegquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef PowerPoes het volgende:
Whahahahha, wat waren ze weer erg bij Linda & Beau Op Zondag. Trouwens, die Linda is ook aardig assertief!
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Suko het volgende:
Net Koefnoen gezien, perfecte persiflage van Joling en Gordon over de vloer. Gemist? Herhaling overmorgen: 4 oktober 2005, 23:00-23:40 uur Ned 2. Mis 't niet!![]()
Coolquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Suko het volgende:
Net Koefnoen gezien, perfecte persiflage van Joling en Gordon over de vloer. Gemist? Herhaling overmorgen: 4 oktober 2005, 23:00-23:40 uur Ned 2. Mis 't niet!![]()
Prachtig was datquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef Brightie het volgende:
Gaaf...ook dat wat Gordon tegen Linda zei over die Botox vind ik wel erg strak hihi![]()
Dat ga ik straks kijken THUIS want die neem ik altijd opquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:56 schreef Brightie het volgende:
Net bij thuis op Talpa een paar fragmenten uit Koefnoen...ik ga het morgen zeker kijken hoor...die paar stukkies waren al erg lachwekkend.![]()
![]()
![]()
Ooooooh is dat nou het idee achter een blooperuitzendingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker dat het leuker is![]()
Want dan zie je dingen die je normaal in afleveringen niet ziet.
En dat maakt het heel leuk en komisch![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet ... dan is er voetbal op Talpaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef static het volgende:
Zaterdag ook weer hè.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Joling & Gordon op dvd
[afbeelding]
Gordon tegen Linda: "Ik had me natuurlijk ook helemaal vol kunnen laten spuiten met botox net zoals jij. Ik heb alleen onder mijn armen laten spuiten. (...) --------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Mediakrant
"Pffff, daar heb ik geen kracht meer voor!"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga zaterdag naar de herhaling kijken.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:21 schreef UFOtje het volgende:
[..]
"Pffff, daar heb ik geen kracht meer voor!"![]()
Ik heb Koefnoen stukje gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Repeat het volgende:
heb gisteravond ook koefnoen gezienwat geweldig zeg, zo enorm goed nagedaan, ook dat lachen van joling met zn hand voor zn borst enz
![]()
Geweldig tochquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Alweer geweldige kijkcijfers:
939.000 kijkers en een marktaandeel van 14.5 %
Net vanavond tegen een collega:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Shirley het volgende:
Ik vond het toch erg grappig weer...ik neem die uitdrukkingen zelfs over
vanavond ofzo is de uitgebreide reportage en the making of die reclame bij shownieuws als het goed isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:43 schreef mark_03 het volgende:
Zag gister in Shownieuws in een flits een item over een commercial met G&J. Iemand die het ook gezien heeft?
Waar maken ze reclame voor dan? Medicijnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
vanavond ofzo is de uitgebreide reportage en the making of die reclame bij shownieuws als het goed is
Knor dacht ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar maken ze reclame voor dan? Medicijnen?.
Je zat gewoon op 'm te geilen, graftakquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
vuile bloedhond! moet ik met mn reuma achterin die traktor
Ja, voorlopig de laatste afleveringquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:03 schreef Repeat het volgende:
dit keer dan echt de laatste '(
zeker kijken
Toch best vermakelijk. Leuk dat we een kijkje hebben gekregen bij zo'n visafslag. Mensen deden leuk mee, zijn in hun waarde gelaten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:46 schreef Repeat het volgende:
wel de minste tot nu toe denk ik. Er waren niet zoveel grappen of humor...
Ja was dat niet gebeurd waren ze met hun hoofd in een emmer levende palingen gestopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Toch best vermakelijk. Leuk dat we een kijkje hebben gekregen bij zo'n visafslag. Mensen deden leuk mee, zijn in hun waarde gelaten.
Dat heb je wel gelijk in dat er nu wat minder humor was/of grappen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:46 schreef Repeat het volgende:
wel de minste tot nu toe denk ik. Er waren niet zoveel grappen of humor...
Dat komt in november uit heb ik begrepenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Patch het volgende:
Lees net in dit topic dat er werkelijk een dvd uitkomt !
![]()
Koefnoen uitzendingen zijn daar niet terug te vinden. De laatst uitgezonden aflevering staat een paar dagen op avro.nl maar verder is er niks meer terug te vinden. Iets met uitzendrechten ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:30 schreef Repeat het volgende:
ik zoek de uitzending van koefnoen waar ze zo goed in nagedaan worden, maar deze staat als enige niet op uitzendinggemist.nl lijkt wel
iemand die een linkje heeft, of die hem heeft ofzo?
quote:Waar gaan ze heen?
De Talpa-mailbox is de afgelopen weken bijna uit zijn voegen geknapt door alle reacties van Geer en Goor-liefhebbers. Wat zorgde ervoor dat wij urenlang door de mails zaten te spitten? De vraag waar zij de mannen graag een keer 'Over de Vloer' zouden willen zien.
Na zorgvuldig telwerk hebben wij hier de voorlopige Top 5 van suggesties waar de toppers volgens de inzenders naartoe moeten.
TOP 5
1 Het leger
2 Een bejaardentehuis
3 Een school
4 De afvalverwerking
5 Een studentenhuis
Heb jij een beter idee? Stuur dan je suggestie in! Wie weet sturen we de mannen wel naar de plek die jij hebt voorgesteld.
Het legerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Afvalverwerking spreekt mij niet zo aan, de rest lijkt mij wel weer leuk
Nee, daar waren ze niet !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Patch het volgende:
Heb niet alle afleveringen gezien, maar waren ze al bij verstandelijk gehandicapten?
dat geluid van die bmw 6!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:42 schreef zijle het volgende:
Haha, ja mek-crocket zoietsGorden reed ook wel lekker schofterig hard weg bij z'n huis
Eind Januari komen ze weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef SuperMOM het volgende:
Leuke laatste aflevering, heeeeeeeel jammer dat het nu (voorlopig?) gestopt is![]()
Gerard Joling had het gisteravond op AT5 over febr/mrt, 8 of 9 afleveringen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eind Januari komen ze weer![]()
Ik zal het ook best missen![]()
Ze hebben denk ik ook druk met andere werkzaamheden!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:42 schreef Suko het volgende:
[..]
Gerard Joling had het gisteravond op AT5 over febr/mrt, 8 of 9 afleveringen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik bedacht me nog een aantal opties voor Over De Vloer:
- Efteling
- Center Parcs
- Kermis
Ja, je kunt m pre-orderen bij Bol.comquote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoorde net bij Daniel Dekker op radio2 ( Tros Gouden Uren )
Als je een top3tje stuurt, krijg je een dvd van Joling en Gordon over de vloer
Ik vraag me af !?
Is die dvd dan uit![]()
Daar heb ik net ook gekeken ik kon het niet vinden bij Bol.comquote:Op maandag 7 november 2005 11:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, je kunt m pre-orderen bij Bol.com
[afbeelding]
Ik wacht wel tot -ie in de uitverkoopbak ligtquote:Op maandag 7 november 2005 11:52 schreef Repeat het volgende:
hij is leuk, maar niet zo leuk dat ik em ga bestellen. (stiekem wel, maar ben gewoon verrot gierig)
* Repeat downloadt em wel![]()
quote:Gordon en Joling over de vloer bij zeehondencrèche.
Gerard Joling en Gordon zijn sinds gisteren weer bezig met de opnames van het goed bekeken programma Joling & Gordon over de vloer. Het duo steekt sinds gisteren drie dagen lang de handen uit de mouwen op het bungalowpark Huttenheugte in Dalen. De Zeehondencrèche in Pieterburen verwacht het tweetal op 27 en 28 november.
Er moet gewerkt worden, zegt directeur Lenie ’t Hart van de creche tegen het Dagblad van het Noorden. "Het is hier geen pretpark en evenmin een dierentuin. We zijn een ziekenhuis en dat zullen de heren weten," aldus ’t Hart. Ze heeft geen lobby gevoerd om het duo in huis te halen, maar ze zijn welkom. De crèche heeft geen geld voor een marketingpakket of een jaarbudget om een gericht beleid te voeren op het gebied van reclame en promotie.
Lenie ’t Hart: "Toen het aanbod van Talpa kwam heb ik onmiddellijk ja gezegd. Het betekent aandacht en die hebben we constant nodig. Gordon en Joling over de vloer vind ik een erg leuk programma. Bovendien trekt het hoge kijkcijfers. Voor ons betekent het weer eens een ideale kans op free publicity." De uitzending van de nieuwe serie staat gepland in het voorjaar van 2006.
Wordt gepresenteerd in Fame vandaag om 17.00quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Joling & Gordon op dvd
[afbeelding]
Gerard Joling en Gordon zullen in november in de winkels liggen met een dvd van het Talpa-programma Joling & Gordon over de vloer, dat een succes is op de zender van John de Mol. Wegens de griep van Gerard Joling kon de laatste aflevering onlangs niet gedraaid worden. Joling: "We hebben er nu acht gedaan en er komt er nog eentje." Deze week wordt de negende aflevering opgenomen.
Joling vindt het vreemd dat hij en Gordon het kijkcijferkanon van Talpa zijn. Joling bij RTL 4: "Het is natuurlijk heel gek, iedereen roept dat ook. Linda en Beau, wat toch de grote sterren zijn, en dan de Jack Spijkerman en Barend en Van Dorp. Wij scoren gewoon het hoogste. Dat is natuurlijk enig, dat voelt hartstikke goed. Het is om te gillen, het is soms op het randje denk ik."
Joling blijft naast zijn tv-werkzaamheden veel optreden. "Ik heb dat al heel goed met ome John besproken. Dat blijft mijn ding." Overigens is het waarschijnlijk dat er een nieuwe reeks komt met Gordon en Gerard. "Daar wordt over gesproken. Ik denk dat dat zomaar kan gebeuren. Ik durf dat nog niet te zeggen." Dingen die het duo volgens Joling niet had moeten doen, komen aanstaande dinsdag op televisie in een aflevering met hoogtepunten. "Dat komt aanstaande dinsdag op televisie, dan komen echt alle dingen die eigenlijk niet uitgezonden hadden mogen worden, maar dat doen ze uiteindelijk toch. Dat is heel erg heftig. Het is wel op het randje allemaal."
Gerard Joling en Gordon zouden overigens nooit een stel kunnen worden. Gordon bij Talpa: "Ik zou er niet dood op gevonden willen worden." Joling: "Ik heb thuis al schapen op mijn weiland lopen, dus ik neem hem niet. Ik vind Gordon niet lelijk, maar ik vind hem ook verre van knap." Gordon: "Leuke man. Hij is altijd zo gemeen tegen me. Het is niet mijn type."
Linda de Mol veronderstelde dat het zomaar eens zou kunnen zijn dat Gordon nu verbaal sterk is, omdat hij vroeger niet moeders mooiste was. Gordon tegen Linda: "Ik had me natuurlijk ook helemaal vol kunnen laten spuiten met botox net zoals jij. Ik heb alleen onder mijn armen laten spuiten. (...) Na de uitzending van die varkens ben ik erg van mezelf geschrokken..." Joling vult aan: "Omdat je zo erg op een varken lijkt. Ik zei nog: zoek de verschillen."
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Mediakrant
Geweldig dat er een ''dvd'' uit komt van onze diva's![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Misterf het volgende:
[..]
Wordt gepresenteerd in Fame vandaag om 17.00
geloof je... hmmmquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, sinds gisteren...Geloof ik.
Tuurlijk ik heb hem bij Bol.com besteld .quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:29 schreef Patch het volgende:
[..]
geloof je... hmmm
Nog niemand zien liggen?
dank je, hoef ik nog niet een ritje naar de stad te maken...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:06 schreef Étoile het volgende:
Hij ligt volgens de website van Gordon pas op 14 november in de winkels? Zie hier
Ja, maar je kan ze ook bij Bol.com bestellen dan heb je nog niet thuis..quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:06 schreef Étoile het volgende:
Hij ligt volgens de website van Gordon pas op 14 november in de winkels? Zie hier
Ik heb een aantal afleveringen via internet gekeken nav dit topic en moet stiekem toegeven dat ik ze toch wel grappig vond .![]()
Hoezo niet !quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
Ik geloof je niet!
@ThomasBerge: inderdaad mogen ze blij zijn dat RTL veel aan de DVD promotie werkt !quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Gisteravond werd het in RTL Boulevard en Pulse flink gepromoot. Talpa mag blij zijn met RTL4
Gerard zat bij Pulse en Gordon bij Barend en Van Dorp. Dus zelfs op Talpa werd deze Talpa serie gepromoot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Gisteravond werd het in RTL Boulevard en Pulse flink gepromoot. Talpa mag blij zijn met RTL4
Je kunt het ook via Talpa bestellen.quote:Op zondag 20 november 2005 11:28 schreef Patch het volgende:
Heb 'm tot nu toe nog nergens zien staan en vanwege de drukte in de stad niet in de gelegenheid om te vragen waar ie ergens staat in de winkel...![]()
Wat kost ie nog?
Klopt, ik heb hem ook gekocht!! Een dvdtje heb ik van ze gezien !quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:12 schreef Repeat het volgende:
die heb ik volgens mij al bij de dvd set die ik toch maar gekocht heb
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk zijn de dvd's !
Heb jij ook drie in een box?
Ja, ik heb zo'n box waar er drie in zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel die dvd's van Joling en Gordon over de vloer.
BRONquote:Gordon staakt voorlopig de opnames voor het Talpa-programma Joling & Gordon over de vloer. Dat meldt Shownieuws. Hij vliegt vandaag terug naar Nederland. Hij was in Curaçao voor opnames van het programma, maar kreeg last van zijn huidziekte psoriasis.
In Curaçao was de medische zorg niet voldoende en daarom keert de zanger vroeger dan gepland terug naar Nederland. Ook met de moeder van Gordon gaat het niet zo goed, bericht het SBS 6-programma.
Psoriasis is een chronische huidziekte die wordt gekenmerkt door dikke rode schilferende plekken op de huid. Wanneer de opnames voor Joling & Gordon over de vloer kunnen worden hervat, is nog niet bekend.
zijn al al geweest was in novemberquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Lenie 't Hart komen ze ook !!
Nu is het echt geen kracht meer.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Gordon staakt opnames Joling & Gordon
[afbeelding]
[..]
BRON
Jammer dat het uitgesteld word.
Maar Gordon beterschap !!
Dat is het leukstequote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef lesbian het volgende:
zijn best leuk , jammer alleen dat gordon niet weet wanneer hij zijn mond moet houden
Dit lijkt mij een gat in de marktquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Joling en z'n nieuwe shirt
Ik wil ook zo'n shirt!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Hier staat dat Patchquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Voorlopig is dat uitgesteld.
IVM Gordon's ziekte !
Hij moet van de dokter veel rusten en mag voorlopig niet werken.
Hij heeft reuma en huidziekte..
misschien kunnen we met wat fokkers wat laten drukken? Mensen met interesse hiervoor?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ook ik ook, heb al een beetje rondgekeken maar kan hem nog nergens vinden.
Hij had het shirt gehad. Voor zover ik weet is het niet ergens in productiequote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ook ik ook, heb al een beetje rondgekeken maar kan hem nog nergens vinden.
Hij heeft er geen kracht meer voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Voorlopig is dat uitgesteld.
IVM Gordon's ziekte !
Hij moet van de dokter veel rusten en mag voorlopig niet werken.
Hij heeft reuma en huidziekte..
Nee tochquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar hadden Geer & Goor ook niet een knallende ruzie?
Geweldig is die!! Ik zag het op tv toen hij het anhad, de letters zijn (natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
JAAA !!! Met van die glitterlettersquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Jayhawk het volgende:
misschien kunnen we wat met fokkers regelen. Wat tshirts laten maken..
Misschien wel via het management van Gerard, ik weet anders ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Jayhawk het volgende:
ik heb er geen verstand van hoe en waar te bestellen. Wie wil dit op zich nemen?
7 maart jaquote:Op maandag 23 januari 2006 11:26 schreef Patch het volgende:
wanneer komt het weer? Exacte datum?
Met de stem van Freddie Mercury er in gemixt.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
dinsdag 7 maart weer... it's a beautifull dayyyyy
Zal het toeval zijn ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef EmjaY het volgende:
Dat voorstukjeDat Gordon die jas draagt met echt bont terwijl ze naar een zeehondengedoe gaan
![]()
"Zeehondjes, ik kan ze wel doodknuppe.. ehh, knuffelen"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef EmjaY het volgende:
Dat voorstukjeDat Gordon die jas draagt met echt bont terwijl ze naar een zeehondengedoe gaan
![]()
Dat zou goed kunnen dat ze zaterdag de herhaling laten zien !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef Loesje29 het volgende:
Wordt het weer op zaterdagavond (dat was het toch?) herhaald eigenlijk dit seizoen?
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR vond ik ook mooier klinken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Loesje29 het volgende:
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR leek zo lekker spontaan te komen en een eigen leven te gaan leiden. Ik moet er vanaf lijkt nu zo... opgedrongen als nieuwe spreuk![]()
Was ook zo spontaan, net als: "wat een armoe"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR vond ik ook mooier klinken.![]()
Ze hebben een nieuwe kreet dat had Gordon overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was ook zo spontaan, net als: "wat een armoe"Ik moet ervan af snap ik ook niet zo in dit concept? Waar vanaf? Van de "opdrachten"? Van het bedrijf waar ze zijn? Alsof ze een nieuwe kreet moesten bedenken of zo??
ik hou het lekker bij: ik heb er geen kracht meer voor....![]()
Ja, dat had ik ook al. En ik vind hem geeneens leuk. Dus ze kunnen er beter mee kappen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Loesje29 het volgende:
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR leek zo lekker spontaan te komen en een eigen leven te gaan leiden. Ik moet er vanaf lijkt nu zo... opgedrongen als nieuwe spreuk![]()
Uitgesproken als: Wat een arremoe..quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Loesje29 het volgende:
Owja, WAT EEN ARMOE! was ook zo een heerlijke uitspraak![]()
![]()
![]()
Die houden we er ook in, net als ik heb er geen kracht meer voor. Die nieuwe uitspraak die ons duidelijk opgedrongen wordt... dat wordt m niet![]()
Als allesziender ook nog zometeen op de video staan.quote:
Het is wennenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef kleine-draak het volgende:
persoonlijk vind ik hem niet passen bij over de vloer![]()
Dat wil nogalquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef mark_03 het volgende:
Hilarisch, jammer dat ik niet alles heb gezien ... en om nou 1,50 per aflevering te gaan betalen.
Ja leuk héquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef milagro het volgende:
hij was weer leuk
lekker fout, ik hou ervan
avatar checkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als allesziender ook nog zometeen op de video staan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef JanJanJan het volgende:
Kunt u mij vertellen of dit winterpeenis?![]()
Kunt u mij vertellen of dit bospeenis
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef JanJanJan het volgende:
Kunt u mij vertellen of dit winterpeenis?![]()
Kunt u mij vertellen of dit bospeenis
Door deze ontwikkeling kan je wel merken dat het niet allemaal meer zo lekker loopt bij Talpa.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Talpa vraagt 1.50 per aflevering om via internet te kunnen kijken.
Ik neem het op video als ik niet kan kijken.
Ik zal ook geen 1.50 betalen.
nou, het zal ws ook wel te maken hebben met G & J zelf ms? hun management, de nog uit te komen dvd waar ze (meer dan voorheen ) aan willen verdienen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef SoA-Holic het volgende:
Ongekend, gaan die gasten geld vragen om een uitzending terug te zien. Ze hebben al lekker zoveel kijkers, en dan gaan ze nog geld vragen ook.![]()
Iemand de uitzending toevallig ergens 'anders' online zien staan? Ik wil 'm nl. graag zien en uit principe ga ik niet betalen voor tv.
Sorry maar ik kijk jammer genoeg niet meer online bij Talpa.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Door deze ontwikkeling kan je wel merken dat het niet allemaal meer zo lekker loopt bij Talpa.
Dat is ook gemakkelijk gratis nazien op internet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, het zal ws ook wel te maken hebben met G & J zelf ms? hun management, de nog uit te komen dvd waar ze (meer dan voorheen ) aan willen verdienen?
ik vind het gratis kunnen nazien van een herhaling op internet nog altijd een luxe, hoor, je kan het immers zelf ook makkelijk opnemen.
dat de publieke omroep het nog wel doet, tja, daar betalen we tenslotte ook voor, he
De afleveringen van vorig seizoen werden minstens twee keer herhaald in dezelfde week. Natuurlijk, het was ook de beginperiode van Talpa, maar toch... vreemd dat er nu geen herhalingen zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorry maar ik kijk jammer genoeg niet meer online bij Talpa.
Tenslotte, ze laten niet eens de gehele uitzending zien.
Wel bij NSE.
Ja, bij Gerard en Gordon ook.
Tenminste toen !!
Dus neem ik op als ik eens niet zou kunnen kijken.
[..]
Klopt, maar ook daar zal het ms te maken hebben met de programma makers, en niet Talpa zelf?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ook gemakkelijk gratis nazien op internet.
Bij Talpa moet je voor meerdere programma's 1.50 betalenNiet alleen bij Gerard en Gordon.
![]()
Ze gaan deze serie in ieder geval nog naar de NS en een supermarkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef Patch het volgende:
vanavond naar Center Parcs![]()
thema's van de andere afleveringen al bekend ergens?
quote:Gordon breekt rib
door onze redactie
AMSTERDAM - Zanger en presentator Gordon heeft zijn rib gebroken. Door een hardnekkige hoest, die wordt veroorzaakt door de bijwerkingen van zijn medicijnen tegen reuma, is de breuk onstaan. De opnamen voor het programma Joling & Gordon over de vloer zijn voorlopig stilgelegd.
Gordon heeft geruime tijd last van de zware bijwerking. Eind februari kneusde de entertainer al zijn rib, en diezelfde rib is nu gebroken.
Wanneer de opnamen van het populaire programma Joling & Gordon over de vloer weer worden hervat is niet duidelijk.
Volgens mij gingen ze deze serie ook nog langs een kinderdagverblijf/crèche/school oid..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan deze serie in ieder geval nog naar de NS en een supermarkt.
Dat zou kunnen, maar van de NS en de supermarkt had ik beelden van voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze deze serie ook nog langs een kinderdagverblijf/crèche/school oid..
Ja ok, ik zei er niks van hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar van de NS en de supermarkt had ik beelden van voorbij zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |