dank je, hoef ik nog niet een ritje naar de stad te maken...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:06 schreef Étoile het volgende:
Hij ligt volgens de website van Gordon pas op 14 november in de winkels? Zie hier
Ja, maar je kan ze ook bij Bol.com bestellen dan heb je nog niet thuis..quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:06 schreef Étoile het volgende:
Hij ligt volgens de website van Gordon pas op 14 november in de winkels? Zie hier
Ik heb een aantal afleveringen via internet gekeken nav dit topic en moet stiekem toegeven dat ik ze toch wel grappig vond .![]()
Hoezo niet !quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
Ik geloof je niet!
@ThomasBerge: inderdaad mogen ze blij zijn dat RTL veel aan de DVD promotie werkt !quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Gisteravond werd het in RTL Boulevard en Pulse flink gepromoot. Talpa mag blij zijn met RTL4
Gerard zat bij Pulse en Gordon bij Barend en Van Dorp. Dus zelfs op Talpa werd deze Talpa serie gepromoot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Gisteravond werd het in RTL Boulevard en Pulse flink gepromoot. Talpa mag blij zijn met RTL4
Je kunt het ook via Talpa bestellen.quote:Op zondag 20 november 2005 11:28 schreef Patch het volgende:
Heb 'm tot nu toe nog nergens zien staan en vanwege de drukte in de stad niet in de gelegenheid om te vragen waar ie ergens staat in de winkel...![]()
Wat kost ie nog?
Klopt, ik heb hem ook gekocht!! Een dvdtje heb ik van ze gezien !quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:12 schreef Repeat het volgende:
die heb ik volgens mij al bij de dvd set die ik toch maar gekocht heb
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk zijn de dvd's !
Heb jij ook drie in een box?
Ja, ik heb zo'n box waar er drie in zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel die dvd's van Joling en Gordon over de vloer.
BRONquote:Gordon staakt voorlopig de opnames voor het Talpa-programma Joling & Gordon over de vloer. Dat meldt Shownieuws. Hij vliegt vandaag terug naar Nederland. Hij was in Curaçao voor opnames van het programma, maar kreeg last van zijn huidziekte psoriasis.
In Curaçao was de medische zorg niet voldoende en daarom keert de zanger vroeger dan gepland terug naar Nederland. Ook met de moeder van Gordon gaat het niet zo goed, bericht het SBS 6-programma.
Psoriasis is een chronische huidziekte die wordt gekenmerkt door dikke rode schilferende plekken op de huid. Wanneer de opnames voor Joling & Gordon over de vloer kunnen worden hervat, is nog niet bekend.
zijn al al geweest was in novemberquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Lenie 't Hart komen ze ook !!
Nu is het echt geen kracht meer.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Gordon staakt opnames Joling & Gordon
[afbeelding]
[..]
BRON
Jammer dat het uitgesteld word.
Maar Gordon beterschap !!
Dat is het leukstequote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef lesbian het volgende:
zijn best leuk , jammer alleen dat gordon niet weet wanneer hij zijn mond moet houden
Dit lijkt mij een gat in de marktquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Joling en z'n nieuwe shirt
Ik wil ook zo'n shirt!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Hier staat dat Patchquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Voorlopig is dat uitgesteld.
IVM Gordon's ziekte !
Hij moet van de dokter veel rusten en mag voorlopig niet werken.
Hij heeft reuma en huidziekte..
misschien kunnen we met wat fokkers wat laten drukken? Mensen met interesse hiervoor?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ook ik ook, heb al een beetje rondgekeken maar kan hem nog nergens vinden.
Hij had het shirt gehad. Voor zover ik weet is het niet ergens in productiequote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ook ik ook, heb al een beetje rondgekeken maar kan hem nog nergens vinden.
Hij heeft er geen kracht meer voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Voorlopig is dat uitgesteld.
IVM Gordon's ziekte !
Hij moet van de dokter veel rusten en mag voorlopig niet werken.
Hij heeft reuma en huidziekte..
Nee tochquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar hadden Geer & Goor ook niet een knallende ruzie?
Geweldig is die!! Ik zag het op tv toen hij het anhad, de letters zijn (natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
JAAA !!! Met van die glitterlettersquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Jayhawk het volgende:
misschien kunnen we wat met fokkers regelen. Wat tshirts laten maken..
Misschien wel via het management van Gerard, ik weet anders ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Jayhawk het volgende:
ik heb er geen verstand van hoe en waar te bestellen. Wie wil dit op zich nemen?
7 maart jaquote:Op maandag 23 januari 2006 11:26 schreef Patch het volgende:
wanneer komt het weer? Exacte datum?
Met de stem van Freddie Mercury er in gemixt.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
dinsdag 7 maart weer... it's a beautifull dayyyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |